Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، با توجه به اعلام شغل محل‌های جدید و سه سری اصلاح دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون استخدامی پیمانی دانشگاه‌ها، موسسات آموزشی و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری سال ۱۴۰۰، مهلت تمدید شده شرکت در این آزمون تنها تا ساعت ۲۴ فردا،  شنبه 29 خردادماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین متقاضیان لازم است در این مهلت باقی مانده پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات منتشر شده آن به درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/

مریم شمسایی نیا کد خبر: 1099851 برچسب‌ها آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: آزمون استخدامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ستاد نانو، سؤالات آزمون در دو دفترچه تستی و تشریحی در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت. ۹۰ دقیقه زمان برای پاسخگویی به دفترچه سؤالات تستی و ۱۵۰ دقیقه زمان برای پاسخگویی به دفترچه سؤالات تشریحی در نظر گرفته شده بود.

دفترچه کلید سؤالات مرحله دوم پانزدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو به‌زودی در سایت باشگاه نانو منتشر خواهد شد.

۴۰ نفر از افرادی که بالاترین نمره را در این دوره از المپیاد کسب کنند، به اردوی عملی دعوت خواهند شد. مرحله نهایی (دوره آموزشی تابستان) هماهنگ با سایر المپیادهای علمی زیر نظر باشگاه دانش‌پژوهان جوان و با حمایت ستاد توسعه فناوری نانو و میکرو توسط باشگاه نانو در تابستان ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو مورد تایید بنیاد ملی نخبگان قرار گرفته است و برگزیدگان آن طبق شیوه‌نامه پشتیبانی از فعالیت‌های علمی و فرهنگی دانشجویان مستعد تحصیلی کشور (طرح شهید وزوایی) از تسهیلات بنیاد ملی نخبگان بهره‌مند می‌شوند.

کد خبر 6079747 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی + فیلم
  • حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد
  • فردا؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه دولتی
  • پذیرفته شدگان استخدامی آموزگاری فردا مشخص می شوند
  • زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری مشخص شد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • سازمان سنجش آموزش کشور از وزارت علوم جدا می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری تا آخر فروردین
  • دفترچه انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • راهیابی ۴۰ نفر به مرحله نهایی المپیاد دانش‌آموزی نانو