Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@22:56:41 GMT

برگزاری انتخابات در ۲۸۱ شعبه اخذ رای در شهرستان کاشان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۶۹۶۲۸

برگزاری انتخابات در ۲۸۱ شعبه اخذ رای در شهرستان کاشان

ایسنا/اصفهان فرماندار و رییس شورای انتخابات کاشان گفت: فرآیند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سراسر کشور در ۲۸۱ شعبه اخذ رای این شهرستان با دستور وزیر کشور آغاز شده است.

علی اکبر مرتضایی در جمع خبرنگاران با اعلام آغاز سیزدهمین دوره رای گیری انتخابات ۱۴۰۰ و ششمین دوره شورای اسلامی شهر، اظهار کرد: تعداد صندوق های رای در مناطق مختلف شهرستان کاشان با ۲۰ درصد افزایش به ۲۶۳ صندوق ثابت و ۱۸ صندوق سیار رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استقرار صندوق های رای انتخابات به صورت ۱۹۴ صندوق ثابت و پنج صندوق سیار در مرکز شهرستان، بخش مرکزی با ۲۰ صندوق، بخش نیاسر با ۲۲ صندوق، بخش قمصر با ۱۳ صندوق و بخش برزک نیز ۱۴ صندوق ثابت در نظر گرفته شده است.

به گزارش ایسنا، فرماندار کاشان با اشاره به برنامه ریزی برای حضور حداکثری شهروندان در انتخابات ۲۸ خرداد، تصریح کرد: از مجموع صندوق‌های رای در بخش های چهارگانه شهرستان کاشان، ۱۳ صندوق سیار است که برای بخش های مرکزی سه صندوق، بخش های برزک و نیاسر با دو صندوق و بخش قمصر نیز شش صندوق سیار پیش‌بینی شده است.

رییس شورای انتخابات کاشان گفت: از مجموع داوطلبان ثبت نام برای انتخابات شورای اسلامی شهر برزک ۱۱ نفر، شهرهای جوشقان قالی، مشکات و قمصر هر کدام ۱۲ نفر، نیاسر ۹ نفر، شهر چوگان و کامو هشت نفر و  کاشان نیز ۱۲۵ داوطلب دارند.

وی با اشاره به رعایت پروتکل های بهداشتی در شرایط کرونا، تاکید کرد: به منظور حفظ سلامت شهروندان و با توجه به شیوع ویروس کرونا در مورد شعبه‌های اخذ رای که بالای یک‌هزار نفر رای دهنده دارند تلاش شده است که تجمع جمعیت در شعبه ها وجود نداشته باشد.

مرتضایی گفت: برای تامین سلامت برگزاری انتخابات، ۲۸۸ بازرس ثابت، ۱۸ سربازرس و سه بازرس ویژه وزرات کشوربه همراه اعضای این هیات، همه مراحل انتخابات از جمله نظارت بر تبلیغات، اخذ رای، شمارش و نتایج آن را با حساسیت و دقت پیگیری می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري استانی شهرستانها رای انتخابات صندوق سیار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته

تین نیوز

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کاشان به تشریح عملکرد این اداره طی سال گذشته پرداخت.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، علی اکبر آقایی رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان اظهار کرد: یکی از عملیات راهداری که در جهت ارتقای ایمنی تردد نقش دارد خط کشی است و خط کشی جاده ها کمک مهمی برای رانندگان و کاربران جاده ای می کند و براین اساس این اداره طی سال ۱۴۰۲ با اعتباری بالغ بر ۲۶ میلیارد ریال توانست ۱۵۳ کیلومتر از محورهای شهرستان را خط کشی کند.

آقایی در ادامه به دیگر امور راهداری انجام شده طی سال ۱۴۰۲ به آشکار سازی نقاط حادثه خیز مسجدالحسین واقع در محور قدیم کاشان_قم و قوس گازی بعد از سه راهی استرک محور کاشان_مشهد اردهال اشاره کرد و افزود: در سال گذشته ۴۸ کیلومتر عملیات شانه سازی در محورهای حوزه استحفاظی شهرستان کاشان انجام شده است.

وی همچنین تصریح کرد: در سال گذشته ۲۱کیلومتر روکش آسفالت در راه های حوزه شهرستان کاشان با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال اجرا شده،که شامل محور ترانزیتی بادرود حدفاصل سیکل ترکیبی تا شرکت فولاد امیرکبیر به طول ۴کیلومتر،سه راهی قمصر تا دوراهی معدن ورتاوه به طول ۴کیلومتر،محور قهرود به کامو به طول ۲کیلومتر، محور کاشان_مشهد اردهال به طول ۳کیلومتر،محور مشهد اردهال به کاشان حدفاصل سه راهی چنار تا سه راهی نیاسر به طول ۷کیلومتر، محور قدیم کاشان_قم به طول یک کیلومتر است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • اختصاص سهمیه آرد به نانوایی‌های محور گردشگری کاشان
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان