Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ناامن کردن کشور به امید حضور کم مردم در انتخابات هستند، گفت: دشمن می خواهد کشور را جولانگاه داعش و تروریست‌ ها کند که ما باید با حضورمان این توطئه ها را خنثی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام«محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 28 خرداد) پس از شرکت در انتخابات و انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی، سیاسی و اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به بیانات رهبری حضور مردم در انتخابات را نیاز امروز نظام اجتماعی ما خواند و افزود: باید وحدت و همراهی و همدلی و انسجام بر جامعه حاکم باشد تا مردم بتوانند به اهداف و آمال و آرزوهایشان برسند.

 

امام جمعه شهرکرد حضور پای صندوق های رای را یکی از بهترین اعمال صالح برشمرد و اظهار کرد: حضور پرشور در انتخابات جامعه سازی بوده و مقدمه ای برای ایجاد تمدن جهانی است که نظام اسلامی در این راستا حرکت می کند.

 

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه دشمنان به دنبال ناامن کردن کشور به امید حضور کم مردم در انتخابات هستند و نباید این اجازه به آن ها داده شود، تصریح کرد: دشمن می خواهد کشور را جولانگاه داعش و تروریست‌ها کند که ما باید با حضورمان این توطئه ها را خنثی کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در استان خاطرنشان کرد: مردم با اخلاص ایران اسلامی علی رغم همه مشکلات و نگرانی‌ها و گرفتاری‌هایی که دارند امروز پای صندوق های رای می آیند و به برکت همین حضور مومنانه مشکلات نیز رفع می شود.

 

پایان پیام/512

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ حضور حداکثری درانتخابات انتخابات ریاست جمهوری چهارمحال و بختیاری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت روز چهارشنبه در جلسه هیئت استانی بررسی تبلیغات انتخابات با تأکید بر اجرای صحیح، سالم و رقابتی‌تر انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آمادگی ستاد انتخابات استان برای برگزاری دور دوم انتخابات، افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به‌صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرایند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صداوسیمای مرکز استان انجام خواهد شد.

استاندار لرستان ضمن تقدیر از رئیس رسانه ملی برای عملکرد مطلوب در دور اول انتخابات برای کاهش هزینه‌های کاذب انتخاباتی در کشور و تأثیر مثبت در افزایش مشارکت مردم، گفت: در صداوسیمای مرکز لرستان نیز همانند دور نخست انتخابات به‌منظور انجام مناظرات تخصصی و بیان توانمندی‌های کاندیداها با حضور ناظران اصلی عضو شورای تبلیغات انتخابات به‌منظور رعایت عدالت و سلامت مناظرات، برنامه‌های لازم تدارک‌دیده‌شده است.

شفقت با اشاره به اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: در دور نخست انتخابات مجلس شاهد حضور پُر شور مردم بودیم و ان‌شاءالله در دور دوم نیز شاهد حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی خواهیم بود.

کد خبر 6088234

دیگر خبرها

  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • برگزاری انتخابات الکترونیک در خرم‌آباد و چگنی
  • برگزاری این سفر در مقطع فعلی پیام مهمی برای دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی داشت
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • توطئه‌های دشمن علیه جمهوری اسلامی شکست خورد/ آمریکا به زودی از منطقه خارج می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • خدمت رسانی به مراکز آزمون کنکور دراستان کرمان
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • اقتدار کشور ناشی از اعتماد و اتکاء نظام به مردم در مواجهه با دشمنان است
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور