Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رزم در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده امنیتی و قضائی لازم برای برگزاری انتخابات در لرستان اظهار داشت: تشکیل ستاد پیشگیری و استقرار ۲۵ شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی از جمله اقدامات صورت گرفته بوده است.

وی با تاکید بر ضرورت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی عنوان کرد: نظام سیاسی در جمهوری اسلامی ایران به شکل جمهوری اسلامی است و با خواست مردم شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری لرستان با بیان اینکه مردم در سرنوشت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی خودشان دخالت دارند و این حکومت در حقیقت توسط خود مردم اداره می‌شود افزود: انتخابات تجلی اراده و اقتدار ملت اسلامی است.

رزم با تاکید بر اینکه قطعاً انتخابات در کمال امنیت، آسایش و آرامش در لرستان برگزار می‌شود گفت: انتخاباتی بدون حاشیه در استان امیدواریم داشته باشیم و خدایی ناکرده درگیری هواداران بعضی از نامزدهای انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا را نداشته باشیم.

وی تصریح کرد: ستادهای ملی و استانی برای پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی تشکیل شده و وظایف این ستادها نیز پایش، رصد مداوم و مستمر اقدامات و فعالیت‌های انتخاباتی با رویکرد و هدف پیشگیرانه، انعکاس رسمی اقدامات مجرمانه، ارشاد و راهبری ستادهای استانی و… است.

رئیس کل دادگستری لرستان افزود: در سطح استان ۲۵ شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات و جرایم انتخاباتی تشکیل شده، در مرکز استان شعبه اول دادیاری، شعبه هشتم بازپرسی، شعبه ۱۰۷ دادگاه کیفری دو و شعبه هشتم دادگاه تجدید نظر را به بحث رسیدگی به تخلفات انتخاباتی اختصاص داده‌ایم.

کد خبر 5237782

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری لرستان محمد رزم انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی گرگان عکس استانها بوشهر انتخابات انتخابات ریاست جمهوری رای گیری آمار کرونا اردبیل شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۶۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکارهای برخورد با تخلفات فرهنگی در آموزش و پرورش بررسی شد

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس از بررسی راهکار‌های رفع موانع حقوقی و قضایی جهت برخورد با تخلفات فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش، نشر کتب و همچنین فضای مجازی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی خضریان در تشریح نشست کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در خصوص بررسی راهکار‌های رفع موانع حقوقی و قضائی جهت برخورد با تخلفات فرهنگی در حوزه آموزش و پرورش، نشر کتب و همچنین فضای مجازی اظهار داشت: در این نشست که با حضور معاون قضائی دیوان عدالت اداری، معاون دادگستری استان تهران، معاون حقوقی و توسعه کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش پرورش و جمعی از کارشناسان مرتبط با موضوع برگزار شد، اعضای حاضر در جلسه پیرامون اهمیت هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی و قضائی و ضرورت اصلاح رویه‌ها اتفاق نظر داشتند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس افزود: در این جلسه مقرر شد کارگروهی شامل دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این موضوع همچون وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش و همچنین دیوان عدالت اداری و دادگستری جهت بررسی فرآیند رسیدگی و ارائه راهکار برای همگرایی بیشتر میان دستگاه‌ها در جهت رفع ایرادات موجود از سوی کمیسیون اصل نود مجلس تشکیل شود.

نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس تصریح کرد: پیرو اعمال نظارت قبلی کمیسیون اصل نود مجلس در موضوع انتشار برخی محتوا‌های مغایر با ارزش‌های فرهنگی اسلامی بر بستر سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی داخلی و سکو‌های اینترنتی و تداوم این روند، مقرر شد بررسی اقدامات بازدارنده جهت عدم تکرار انتشار محتوای ضد فرهنگی در فضای مجازی تهیه و از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به کمیسیون اصل نود تقدیم شود.

دیگر خبرها

  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • جریمه ۱۲۷ میلیاردریالی برای قاچاقچی کالا در لرستان
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود
  • راهکارهای برخورد با تخلفات فرهنگی در آموزش و پرورش بررسی شد
  • برخورد قاطعانه با تخلفات انتخاباتی در‌گلستان
  • شورای پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی در لرستان فعال شود
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند