Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@11:06:29 GMT

انتخابات ضامن اقتدار نظام اسلامی است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۰۰۳۰

انتخابات ضامن اقتدار نظام اسلامی است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: اقتدار سنگ بنای تامین امنیت ، رشد و توسعه اقتصادی و استقلال است و حضور در پای صندوق‌های رای ضامن ایجاد و دوام این اقتدار می‌باشد.

او بیان کرد: دین هر ایرانی به کشور این است که در تامین اقتدار کشور سهیم باشد و این امر با شرکت در انتخابات تجلی می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله سید حسن عاملی با اشاره به اینکه دشمن در تداوم توطئه‌های خود علیه کشور برنامه‌ریزی درازمدت دارد ، گفت: برای ناکام گذاشتن این توطئه‌ها نیاز به اقتدار داریم و این اقتدار با حضور در صحنه انتخابات دست یافتنی است.

او تاکید کرد که اقتدار مساله‌ای مربوط به جناح و گروه سیاسی خاصی نیست ، اقتدار برای ایران اسلامی است ، و تحکیم این اقتدار وظیفه ملی و دینی است.

امام جمعه  اردبیل با اشاره به اینکه بخشی از مشکلات کشور ناشی از تحریم و بخشی نتیجه سوء‌تدبیر است ، اظهارکرد: با انتخاب اصلح می‌شود زمینه رفع مشکلات اقتصادی کشور را فراهم کرد.

او با دعوت از مردم برای حضور در انتخابات گفت: قهر از صندوق اخذ رای نشان دادن چراغ سبز به دشمن است و این گناهی نابخشودنی است.

نماینده ولی فقیه در استان افزود: مساله انتخابات مربوط به گروه و جناح خاصی نیست بلکه یک وظیفه دینی و ملی است.

انتهای پیام/ع

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صندوق اخذ رأی حضور در صحنه انتخابات انتخابات وظیفه ملی و دینی است

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورابراهیمی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست

به گزارش «نماینده»، محمدرضا پورابراهیمی تاکید کرد: عملیات وعده صادق نشان داد رژیم صهیونیستی از گنبد آهنین که هیچ از گنبد کاغذین مناسبی هم برخوردار نیست زیرا به‌راحتی مورد آماج حمله های بسیار مقتدر نظام جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

وی تصریح کرد: آنچه در روزهای اخیر اتفاق افتاد موضع اقتدار نظام جمهوری اسلامی در سطح منطقه ای و بین المللی در مواجهه با رژیمی بود که هیچگونه قوائد و قوانین بین الملل را قبول ندارد، با گستاخی نسبت به همه چیز تعرض می‌کند و حتی مصوبات شورای امنیت سازمان ملل را هم به سخره گرفته است.

پورابراهیمی گفت: این رژیم باوجود آنکه در شورای امنیت سازمان ملل، آمریکایی ها مخالفت و وتو نکردند، مصوبه آتش بس را در غزه مظلوم اجرایی نکرد و این نشان می دهد این رژیم جعلی به هیچ چیز پایبند نیست.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقدام گستاخانه اسراییل در هدف قراردادن کنسولگری ایران در دمشق نقض قوانین بین الملل و حاکمیت جمهوری اسلامی ایران بر اساس تمام قوانینی است که در حوزه دیپلمات ها و مسائل دیپلماتیک کشورهای دیگر مطرح می شود و این وضعیت از نظر مردم ایران قابل قبول نبود.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، دولت، مردم و همه نسبت به این اتفاق موضع گرفتند و به طور طبیعی، اقدام جامعی باید انجام می شد لذا این اتفاق برای اولین بار در دنیا رقم خورد و جمهوری اسلامی ایران از سرزمین خود با توانمندی که ایجاد کرده بود، برای نخستین بار نشان داد اقتدار نظامی لازم برای هدف قرار دادن مستقیم رژیم اسراییل را دارد و این را در عمل اثبات کرد.

پورابراهیمی گفت: اسراییل در رسانه های خود تبلیغ می کرد که تصاویر پرتاب موشک ها فتوشاپ است، اساسا این موشک ها وجود خارجی ندارد و جمهوری اسلامی ایران توان حمله موشکی به اسراییل را ندارد.

وی تصریح کرد: عملیات وعده صادق پاسخی بود به اقدام خلاف قوائد بین الملل اسراییل در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران لذا ما پاسخ متجاوز را دادیم.

این نماینده مجلس گفت: ایران هیچ وقت و در هیچ جا حتی در جنگ تحمیلی پیشتاز جنگ نبوده و نیست اما اگر کسی به کشور ما حمله کرد، تجاوزی انجام داد و تعدی کرد ذره ای از منافع ملی کوتاه نمی آییم.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی افزود: نکته بعدی اهمیت دانش فنی در به کارگیری این عملیات نظامی بود که باید بسیار هوشمندانه در جنگ های الکترونیکی اعمال شود.

وی با بیان اینکه این عملیات نشان داد جمهوری اسلامی ایران امروز قدرت مطلقه پیدا کرده اظهارداشت: این عملیات تایید می کند ایران اسلامی تنها بخشی از توان خود را به رخ اسراییل کشید و این آغاز حرکتی است که اگر اسراییل بخواهد در این زمینه شرارت و اقدامی بکند با اقدامات سخت تر ایران مواجه خواهد شد.

پورابراهیمی اظهار داشت: اقدام ایران در مقابله با رژیم صهیونیستی همچنین امید بزرگی در دل های مسلمانان به‌ویژه مردم بی‌پناه غزه و دنیا ایجاد کرد و منشا امید برای تحقق آرمان فلسطین و آزادی این سرزمین از دست اشغالگران و همچنین تشکیل دولت فلسطینی شد.

وی تاکید کرد: این اتفاق همچنین درس عبرتی بود برای تمامی کشورهای عربی منطقه که متاسفانه به دلیل ترس از آمریکایی ها در دام اسراییلی ها افتاده اند لذا این اتفاق نشان داد رژیم صهیونیستی که نمی تواند از خود دفاع کند، نمی تواند پناهگاهی نیز برای کشورهای عربی در منطقه باشند و به طور قطع در آینده نزدیک تجدیدنظر در روابط با اسراییل توسط کشورهای عربی آغاز خواهد شد.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران قدرت بلامنازع در منطقه شد و ما از فرمانده کل قوا که تدبیر لازم را داشتند، همچنین از فرماندهان نظامی تشکر می کنیم.

وی گفت: جا دارد از مجموعه بزرگواران در سپاه به ویژه نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یاد کنیم و یاد وخاطر شهدایی که این اقتدار را به ما دادند نیز گرامی بداریم.

پورابراهیمی افزود: شهدایی مانند تهرانی مقدم، دیگر شهدای موشکی و شهدایی همانند سپهبد شهید سلیمانی اگر نبودند، امروز این اقتدار ایجاد نمی شد که بتواند موضع نظام جمهوری اسلامی ایران را در سطح ملی، منطقه و بین المللی از حوزه برتر نشان دهد.

وی گفت: به ارواح پاک شهدا درود می فرستیم که این مسیر اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران ایجاد کردند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: سیلی محکمی که ایران اسلامی به صورت اسرایی زد حتما باعث می شود در ایجاد ناامنی و تعرض به روش های مختلف به حوزه امنیت جمهوری اسلامی حتما بازنگری کنند و به طور قطع این مسیر موجب افزایش اقتدار نظام خواهد شد زیرا دست جمهوری اسلامی ایران باز است و ایران اثبات کرد می تواند هر نقطه اسراییل را در تیررس داشته باشد.

وی ادامه داد: بنابراین اگر روزی اثبات شود اسرائیلی ها از طریق گروه های تروریستی در داخل خاک ایران اقداماتی انجام می دهند اگر تا این زمان ایران پاسخ مستقیم نمی داد، الان پاسخ خواهد داد؛ این قدرت بازدارندگی ایجاد می کند و امنیت کشور را به طور قطع افزایش می دهد.

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • عملیات «وعده صادق» گواهی بر این اقتدار و عظمت و قدرت نیروهای مسلح بود
  • وعده صادق تنها بخش کوچکی از اقتدار نظام جمهوری اسلامی است
  • چشم دنیا مبهوت اقتدار موشکی و پهپادی ایران
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • پورابراهیمی: عملیات وعده صادق هیمنه رژیم صهیونیستی را درهم شکست
  • اقتدار نیروهای مسلح افتخار جمهوری اسلامی است
  • عملیات وعده صادق جلوه گر اقتدار نظام اسلامی در دنیا
  • انجام عملیات «وعده صادق» مایه مباهات است
  • حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی باعث اقتدار نظام است