Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس سایت باشگاه استقلال نوشت: در روزهای اخیر اخبار کذبی در خصوص باشگاه استقلال منتشر شده که موجب نگرانی هواداران شده است.

در همین رابطه باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای صادر کرد که به شرح زیر است:

با توجه به اینکه سرمایه ثبت شده باشگاه استقلال در فرایند اصلاح اساسنامه بیش از ۷۱۹ میلیارد تومان است و ارزش کارشناسی امروز باشگاه با توجه به املاک و دارایی‌ها و برند، حداقل دو برابر سرمایه ثبتی ارزش گذاری شده است، بنابراین وجود بدهی‌های احتمالی و قطعی که کمتر از ۵ درصد از ارزش کارشناسی امروز باشگاه است، بر اساس قانون تجارت، به هیچ وجه تهدید کننده موجودیت حقوقی و قانونی این باشگاه مردمی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مضاف بر اینکه واگذاری سهام از طریق بورس صرفا به هواداران عزیز که سرمایه اصلی این باشگاه هستند خواهد بود و هواداران محترم با خرید سهام استقلال نقش پررنگتری در تصمیمات آتی ایفا می‌کنند.

لازم به توضیح است که واگذاری سهام باشگاه استقلال از طریق سازمان خصوصی‌سازی و سازمان بورس و اوراق بهادار، با مصوبه هیات واگذاری و با رعایت تشریفات کامل قانونی صورت می‌گیرد و در مرحله ابتدایی صرفا ۱۵ درصد سهام باشگاه برای کشف قیمت واگذار خواهد شد. 

باشگاه استقلال همچنین بدین وسیله اخبار و حواشی ایجاد شده که موجب تکدر خاطر هواداران شده را به شدت تکذیب می‌کند و اعلام می‌کند با عوامل پخش کننده شایعات اخیر که شناسایی شده‌اند، از طریق محاکم قضایی برخورد قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خصوصی سازی سهام باشگاه استقلال باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که تلاش‌ها برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال با اولویت واگذاری پرسپولیس به یک نهاد  بانکی اوج گرفته بود، حالا خبر می‌رسد هیچ یک از دو بانک ملت و تجارت، علاقه‌ای به در اختیار گرفتن سهام پرسپولیس و استقلال ندارند و آن را زیان‌ده و برخلاف نظر سهامداران و مجامع خود می‌دانند.

در صورت قطعی‌شدن این شایعه، این چندمین تلاش سازمان خصوصی‌سازی برای واگذاری این دو باشگاه به یک نهاد مطمئن مالی است که به شکست منجر می‌شود. نکته جالب اینکه بعد از اخبار اولیه، فضای مجازی در نقد این تصمیم فرابخشی به نوعی برای این انتقال‌ها مزاحمت ایجاد می‌کند و از انجایی که شرکت‌های بزرگ علاقه دارند در فضای دور از هیاهو به کار خود ادامه بدهند، از اقدام برای خرید دو باشگاه  منصرف می‌شوند.

این خبر هنوز تایید نشده و ظاهرا مذاکرات بین طرفین در جریان است اما آنچه مشخص است کاهش تمایل اولیه این دو بانک برای نقش آفرینی در حوزه فوتبال ایران است.

اهمیت این موضوع به این دلیل است که مالکیت پرسپولیس و استقلال باید تا روز یازدهم فروردین  از یکدیگر تفکیک شود و گفته می‌شد که بانک ملت در این روز رسما مالکیت پرسپولیس را برعهده خواهد گرفت.

به همین دلیل عدم تمایل آنها در فاصله ۷۲ ساعت تا پایان مهلت ای اف سی، کابوس جدید هواداران این دو تیم برای حذف آنها از لیگ نخبگان و قهرمانان آسیا خواهد بود.

دیگر خبرها

  • شایعه‌ای که هواداران سرخابی‌ را حسابی نگران کرد 
  • فرزند آیت‌الله علم‌الهدی شایعه جنجالی را تکذیب کرد
  • از شایعه تا واقعیت بمب خبری فوتبال ایران
  • (ویدیو) پاسخ مهری به شایعه پرداختی اسپانسر استقلال
  • ۱۰ میلیون تومان سهام عدالت برای جاماندگان؛ قانونی که بعد از ۲۴ ماه پاسکاری در دولت هنوز اجرا نشده است!
  • پاسخ فرزند علم‌الهدی به شایعه سهامداری در یک هلدینگ
  • ◄ منتقدترین فرد به خصوصی سازی صنعت ریلی هستم و معتقد ترین!
  • رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟
  • تنها راه جذب قانونی معلم از طریق دانشگاه‌های تربیت معلم است‌
  • یاشار سلطانی کیست؟ / برخورد مومنانه با آیت الله کاظم صدیقی ترند شد/ تکلیف سهام عدالت متوفیان چه شد؟ /واکنش‌های تند علیه جنایت‌های تازه رژیم صهیونیستی/ جهان در شوک بابت حادثه تروریستی مسکو