Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی شرف‌الدین جامی الاحمدی در گفت‌وگو خبرنگار فارس در تربت‌ جام اظهار کرد: به مردم شریف ایران اسلامی توصیه می‌کنم که همه حق‌ دارند در انتخابات شرکت کنند و از این حق قانونی خود برای تعیین سرنوشت نهایت استفاده و بهره را ببرند.

امام‌ جمعه اهل سنت تربت‌ جام با بیان اینکه رأی دادن یکی از وظیفه‌های اصلی امت اسلامی است، افزود: چون ممکن است خدایی نکرده با عدم شرکت در انتخابات، ممکن است افرادی بر مسند امور و تعیین سرنوشت کشور قرار بگیرند که اصلح نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پس از همین‌ الآن در انتخابات مشارکت بالایی داشته باشید چون رأی شما پشتوانه قوی برای آینده کشور و ریاست جمهوری است.

جامی الاحمدی خاطرنشان کرد: کسی را انتخاب کنید که برای خدا کار کند، در خدمت اسلام و نظام مقدس اسلامی ایران باشد و به فکر معیشت، اقتصاد، امنیت، سیاست و اقتدا و آبروی کشور اسلامی باشد.

امام‌ جمعه اهل سنت تربت‌ جام با اشاره به اینکه رئیس‌ جمهور منتخب باید با نهایت دلسوزی به خواسته‌های به‌حق مردم در همه زمینه‌ها جامعه عمل بپوشاند، بیان کرد: اگر رئیس‌ جمهور با رأی بالا انتخاب شود می‌تواند به‌عنوان سفیر ایران اسلامی در محافل بین‌المللی و شورای امنیت از آبروی نظام اسلامی، رهبری و مردم دفاع کند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۵۱

منبع: فارس

کلیدواژه: امام جمعه اهل سنت تربت جام مشارکت حداکثری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید

ماموستا عثمان یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب، با اشاره به دفاع اخیر جمهوری اسلامی در برابر رژیم صهیونیستی اظهار داشت: بی‌تردید حملات نیروهای مسلح و مقتدر جمهوری اسلامی ایران، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید.

امام جمعه ربط سردشت گفت: از سوی دیگر وعده صادق نظام جمهوری اسلامی ایران در تنبیه رژیم جنایتکار و خونخوار صهیونیستی محقق شد و قدرت ایمان و اقتدار نیروهای مسلح ایران، یوم الله دیگری در افتخارات ملت ایران به ثبت رسانید.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن در جریان این دفاع مقتدرانه، دست قدرت خدا از آستین ملت ایران بیرون آمد و مشت محکمی بر پیکره ظالمان و ستمگران وارد ساخت.

ماموستا یوسفی بیان کرد: به عنوان امام جمعه ربط سردشت، حمایت خود را از حملات مقتدرانه و غرورآفرین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده و امید است ضمن پیروزی اسلام و مسلمانان، به زودی قدس شریف از چنگال صهیونیست‌ها آزاد شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • کاندیداها و هوادارانشان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • کاندیداها و هواداران‌شان قانونمند و اخلاق‌مدار باشند
  • لزوم پیشگیری از تخلفات انتخاباتی در آستانه دور دوم انتخابات
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است