Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمود قاسمی نژاد روز جمعه در جمع خبرنگاران در استانداری گیلان اظهار داشت: تمامی شعب اخذ رای نیز ضدعفونی شده است.

وی خاطر نشان کرد: تمامی عوامل شعبات اخذ رای در سراسر استان گیلان باید حتما از ماسک استفاده کنند ضمن اینکه رای دهندگان نیز باید ماسک زده باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان بیان داشت: فاصله لازم برای رای دهندگان نیز در نظر گرفته شده تا بتوانند با حفظ سلامت رای بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به تهیه نرم افزاری از سوی ستاد انتخابات کشور با عنوان انتخاب ایران اضافه کرد: شهروندان با دانلود این نرم افزار می توانند از نزدیکترین و کم ازدحام ترین شعبه اطلاع یافته و برای رای دادن اقدام کنند.

قاسمی نژاد با بیان اینکه حضور مردم در شعبه های اخذ رای شهر رشت فوق العاده و بی نظیر است، اظهار داشت: در لحظات اولیه برای استقرار عوامل در شعب اخذ رای به دلیل ازدحام و حضور پرشور در شعب اختلال موقتی داشتیم.

رئیس ستاد انتخابات استان گیلان با قدردانی از حضور پرشور مردم در شعب اخذ رای اظهار امیدواری کرد تا این حضور خلق حماسه ای دیگر برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

گیلان بیش از ۲ میلیون و ۵۳۰ هزار نفر جمعیت دارد که در این دوره از انتخابات یک میلیون و ۹۸۸ هزار و ۵۳۴ نفر در استان واجد شرایط رای دادن هستند.

در  انتخابات شوراهای شهر ۵۳ شهر استان یک هزار و ۳۹۸ داوطلب برای کسب ۲۸۱ کرسی باهم به رقابت می پردازند که از این تعداد ۱۶۴ نفر بانوان و یک هزار و ۲۳۴ نفر از آقایان هستند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ رشت گیلان انتخابات ۱۴۰۰ رشت گیلان اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، لیدا تفتی افزود: پزشک و مراقب سلامت با حضور در منازل سالمندان کم‌توان با انجام معاینه مراقبت‌های بهداشتی را رایگان انجام دادند.

وی افزود: پزشک و مراقب سلامت مشاوره‌های پزشکی و بهداشتی شامل تغذیه، داروها، و پیشگیری از بیماری‌ها به سالمندان ارائه کردند.

تفتی گفت: خدمات لازم برای انجام آزمایش‌ها و اقدامات پاراکلینیکی سالمندان در محل سکونت آنها انجام شد.

کارشناس مسئول روابط عمومی مرکز بهداشت کیش خاطرنشان کرد: حضور پزشک و مراقب سلامت در منازل سالمندان کم‌توان، علاوه بر ارائه خدمات بهداشتی با هدف روحیه امید و نشاط برای این قشر از جامعه و خانواده‌های آنان انجام شد.

دیگر خبرها

  • اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به پسماند گیلان
  • معاینه رایگان سالمندان کم توان در هفته سلامت
  • اختصاص ۸۰۰۰ مترمربع پارکینگ به روستای ابیانه
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • اختصاص ۱۳۲ صندوق سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • برپایی پاویون دانش بنیان‌ها در نمایشگاه ایران هلث
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • نواختن زنگ سلامت در مدرسه دخترانه رشت
  • بیش از ۷ هزار کیلوگرم فرآورده دامی در گیلان از چرخه مصرف خارج شد
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد