Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@05:18:48 GMT

بیش از ۱۲۰ هزار تعرفه رأی در چهارباغ توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۰۴۷۱

بیش از ۱۲۰ هزار تعرفه رأی در چهارباغ توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، قدرت‌الله شمیرانی در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی در شهرستان چهارباغ اظهار کرد: به منظور برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا بیش از ۱۲۰ هزار تعرفه رأی در شهرستان چهارباغ توزیع شد.

وی بیان کرد: همه تمهیدات لازم برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در این شهرستان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری چهارباغ با بیان اینکه تمامی کمیته و ستادهای انتخابات در شهرستان به جد مشغول فعالیت و تلاش هستند، خاطرنشان کرد: ۷۵ هزار تعرفه رأی برای ریاست جمهوری، ۴۵ هزار تعرفه رأی برای شوراهای شهر تحویل ستاد انتخاباتی سال ۱۴۰۰ فرمانداری شهرستان چهارباغ شده است.

وی خاطرنشان کرد کرد: با توجه به اینکه دومین سالی است که در شرایط شیوع کرونا انتخابات برگزار می‌شود، برخی آسیب‌پذیری‌ها احصا و اقداماتی انجام‌شده است.

شمیرانی متذکر شد: مردم در همه ادوار نشان دادند که وفادار به نظام هستند و در همه صحنه‌های حمایت از نظام حاضر می‌شوند، امیدواریم امر نیز بتوانند با یک باور انقلابی و ایمان الهی در این آزمون خطیر، حساس و سرنوشت‌ساز که شرط عقل سلیم برای پیشرفت کشور، نه گفتن به دشمن و آری گفتن به عزت کشور و نظام است پای صندوق‌های رأی بیایند.

کد خبر 5237922

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری چهارباغ انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی عکس استانها گرگان بوشهر انتخابات رای گیری انتخابات ریاست جمهوری شیراز آمار کرونا ایلام هزار تعرفه رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید

نظرسنجی جدید شبکه آمریکایی «ان‌بی‌سی نیوز» نشان می‌دهد که علاقه مردم آمریکا به انتخابات ریاست‌جمهوری آتی به کمترین میزان خود در نزدیک به دو دهه گذشته رسیده است، به طوری که تنها ۶۴ درصد از رای‌دهندگان ثبت‌نام شده علاقه خود را به رای دادن در انتخابات نوامبر آینده اعلام کرده‌اند.

براساس گزارش الیوم السابع، این شبکه در وب سایت خود توضیح داد که نتایج نظرسنجی در مقایسه با نظرسنجی‌های قبلی انجام شده توسط این شبکه در همان دوره قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال‌های ۲۰۰۸ (۷۴%)، ۲۰۱۲ (۶۷%)، ۲۰۱۶ (۶۹%) و ۲۰۲۰ (۷۷%) بوده است.

با توجه به روند رای دهندگان بین انتخاب مجدد جو بایدن، رئیس جمهور فعلی یا دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق، نتایج نظرسنجی حاکی از برتری ترامپ با اختلاف اندک، ۴۶ درصد در مقایسه با ۴۴ درصد است که نسبت به برتری ۵ امتیازی ترامپ در ژانویه گذشته کاهش یافته است. 

در همین راستا نشریه آمریکایی هیل در تحلیلی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری آمریکا که آبان امسال برگزار می‌شود، نوشت که این انتخابات مانند سال ۲۰۲۰ مجددا جو بایدن و دونالد ترامپ را مقابل یکدیگر قرار می‌دهد، با این تفاوت که این بار شرایط متفاوت است و این انتخابات برای مردم آمریکا نتیجه باخت-باخت خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • ویکتور اوربان: با شرایط خاصی جنگ اوکراین در سال ۲۰۲۵ تمام می‌شود
  • ترامپ به فساد در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا متهم شد
  • علاقه مردم آمریکا به انتخابات به کمترین میزان خود در ۲۰ سال گذشته رسید
  • پنج دغدغه بزرگ برای انتخابات ریاست جمهوری
  • رونمایی از اسامی ۱۳ نامزد انتخابات ریاست فدراسیون شطرنج
  • رقابت ۱۳ نفر برای ریاست فدراسیون شطرنج
  • جلسه رسایی با منتخبان مجلس دوازدهم با طعم ریاست مجلس
  • تعرفه‌های خدمات پرستاری رشد قابل توجهی داشته است/ ماندگاری در مناطق محروم با اجرای تعرفه‌های ترجیحی
  • افزایش قابل توجه تعرفه‌های خدمات پرستاری