Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر سرتیپ دوم خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس با اشاره به آغاز فرایند رای گیری انتخابات ریاست جمهوری از صبح امروز، اظهار داشت: هوانیروز ارتش مثل سایر یگان های نزاجا الحمدالله در بحث انتخابات با تمام توان وارد شده چه در بحث خانواده های محترم هوانیروز و چه کارکنان به صورت حداکثری شرکت کرده اند

وی افزود: بر اساس منویات مقام معظم رهبری حضور در انتخابات باعث افزایش امنیت و اقتدار کشور می شود و یک وظیفه شرعی بر عهده همگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر قربانی با بیان اینکه در بحث بالگردی و کمک به عزیزان ستاد انتخابات کشور در تمام انتخابات‌ها در تمام کشور بالگردهای ما آماده انجام پروازها هستند، اظهار داشت: صندوق‌های رای را در تمام مناطق صعب‌العبور از دیروز جابجا شده و از دیروز کارکنان ما در حال فعالیت پروازی در این حوزه هستند و جایی نیست که خدای ناکرده صندوقی روی زمین مانده باشد. در استان‌های مختلف پوشش ایجاد کردیم و در گزارشی که به من دادند، صندوق‌ها همگی منتقل شده و رای‌گیری در حال انجام است.

فرمانده هوانیروز ارتش ادامه داد: در بعضی مناطق چند مورد پرواز انجام شده چون روستاها زیاد بودند، حتی در جایی که 3-4 خانواده هم بوده، بالگردهای ما برای اخذ رای پرواز کرده‌اند و هوانیروز با تمام توان پای کار است و انشالله تا پایان انتخابات که صندوق‌ها جمع‌آوری شود، بالگردهای هوانیروز در خدمت عزیزان خواهند بود.

وی با بیان اینکه بالگردهای ۲۱۴ و ۲۰۵ هوانیروز ماموریت انجام پروازهای مربوط به انتخابات را بر عهده دارند،‌ عنوان کرد: احتمال می دهیم تا پایان امروز بیش از ۵۰۰ سورتی پرواز انجام شود.

امیر قربانی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه بالگردهای ما به سامانه‌های دید در شب هم تجهیز شده‌اند، اگر ضروری باشد و مورد اضطراری وجود داشته باشد،‌ می توانیم از این بالگردها هم استفاده کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری هوانیروز ارتش پرواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی روز چهارشنبه در حاشیه رژه روز ارتش درباره آمادگی جنگنده‌های سوخو ۲۴ این نیرو، گفت: نیروی هوایی با کمک وزارت دفاع و همکاری ارتش و ستادکل آماده‌تر از همیشه است.

وی افزود: آمادگی که امروز در زمینه سوخو۲۴ داریم از همه زمان‌ها بیشتر است و فقط سوخو ۲۴ نیست و در زمینه سایر پرنده‌ها هم آمادگی صد در صد داریم و همانطور که فرمانده ارتش اعلام کرد اگر دشمن بخواهد خطای راهبردی داشته باشد ضربه‌ای خواهد خورد که نتواند جبران کند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش درباره اینکه که آیا ممکن است اسکادران‌های سوخو ۲۴ در پاسخ به دشمن شرکت کنند؟ اظهار کرد: ما در تمام زمینه‌های پروازی چه پوشش هوایی و چه بمب افکن آمادگی صد در صد داریم و آماده فرمان فرمانده کل قوا برای اصابت قرار دادن اهداف خود به خصوص با سوخو ۲۴ هستیم و از همین‌جا به دشمنان ایران توصیه می‌کنم خطای راهبردی نکنند.

امیر واحدی گفت: جوابی که سپاه به آنها داد یک سیلی و تنبیه بود و توصیه می کنم کاری نکنند که یورش بسیار عظیم را توسط نیروهای مسلح ایران انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکان سبزوار برابر پرواز هوانیروز اصفهان پیروز شد
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • پایگاه هوانیروز مشهد ۷۵ عملیات پروازی مردم‌یاری انجام داد
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام‌الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در تهران الکترونیکی برگزار می‌شود
  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران الکترونیک برگزار می شود
  • خطای راهبردی کنید با سوخو ۲۴ جواب می‌گیرید
  • نیروهای مسلح کشور در بهترین شرایط آمادگی و دفاعی قرار دارند