Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدحسن آصفری» روز جمعه پس از انداختن رای خود در شعبه اخذ رای مسجد حضرت ابوالفضل(ع) خیابان شهدای اراک در گفت و گو با ایرنا، افزود: پیام ملت ایران با حضور پرشور در انتخابات به قدرت‌های جهانی، پایبندی به ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی است که این مهم پشتیبانی مردمی از نظام اسلامی را به اثبات می‌رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی از ماه‌ها قبل با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای اقدام به راه‌اندازی پویشی موسوم به «رای بی رای» کردند که مردم سرافراز و همیشه در صحنه ایران اسلامی باید بدانند که این افراد هم ‌آنهایی هستند که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی کشورما را مورد آماج تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی نمودند و به هیچ وجه دوستدار ملت ایران نیستند. 

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم بار دیگر با حضور پرشور خود در پاس صندوق‌های رای توطئه‌های دشمنان را نقش برآب کرده و اقتدار و عظمت ایران اسلامی را به‌منصه ظهور می‌گذارند. 

آصفری بیان کرد: مردم مومن و بصیر ایران اسلامی از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی همواره در رویدادهای مختلف از جمله انتخابات‌ها با حضور پرشور خود پشتیبانی از نظام اسلامی را نشان داده‌اند و امروز نیز با حضور حماسی خود برگ زرین دیگری را بر تاریخ انقلاب اسلامی رقم می‌زنند. 

وی تاکید کرد: نامزدی که در انتخابات امروز به عنوان منتخب مردم به عنوان رئیس جمهوری معرفی می‌شود باید به وعده‌های خود جامه عمل پوشانده و در راستای تقویت وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم و حل مشکل تورم و بیکاری برنامه‌ریزی کند. 

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی  در ۲۸خردادماه برگزار می شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ محمدحسن آصفری اراک استان مرکزی مشارکت انتخاباتی پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ محمدحسن آصفری اراک انتخابات ۱۴۰۰ محمدحسن آصفری اراک استان مرکزی مشارکت انتخاباتی نظام اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی، صبح چهارشنبه در مراسم رژه روز ارتش در کرمان، با اشاره به اینکه در تقویم جمهوری اسلامی ایران، ۲۹ فروردین، یادآور رشادت و دلیری غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی ایران است گفت: ارتشیان دلیر و شجاع همواره با رشادت، جانفشانی و پایمردی آگاهانه، جان، هستی و وجود ارزشمند خود را در طبق اخلاص نهاده تا از حریم و کیان ایران اسلامی سلحشورانه دفاع کنند.

وی افزود: امسال در حالی روز ارتش را گرامی می‌داریم که غیور مردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هماهنگی کلیه نیروهای مسلح جان بر کف، گوشه‌ای از اقتدار نظام اسلامی در تنبیه رژیم غاصب و کودک صهیونیستی را به رخ جهانیان کشاندند.

حجت الاسلام حمیدی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران؛ این روز را به آحاد ارتشیان ایران به ویژه ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جنوبشرق کشور تبریک گفت و افزود: امیدوارم با استعانت از ذات لایزال الهی و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم مهدی موعود (عج) با پیروی از رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) ارتش و نیروهای مسلح در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و دفاع از کیان ایران اسلامی پیروز و سر بلند باشند.

رئیس کل دادگستری استان کرمان تصریح کرد: از پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز هر زمان و به هر بهانه‌ای معاندان و دشمنان نظام و ملت قصد توطئه و تعرض به امنیت، جان و ناموس مردم را داشتند، حضور ارتشیان و سپاهیان در کنار سایر عوامل نظامی، انتظامی و امنیتی کشور باعث ناکامی و نابودی آن نیات شوم شده و خواهد شد.

کد خبر 6080606

دیگر خبرها

  • شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • نیروهای مسلح ایران تقویت کننده یکدیگر هستند
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • مهم‌ترین پیام عملیات وعده صادق
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • رژه ۲۹ فروردین روز ارتش در سیستان و بلوچستان
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • ایران اسلامی از قدرت بازدارندگی فراتر از تصور برخوردار است
  • عملیات وعده صادق به تقویت نظم نوین نظامی جهان منجر شد