Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال معتقد است عملکرد تیم ملی در مقدماتی جام جهانی در بحرین فوق‌العاده بوده است.

خداداد افشاریان در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عراق و صعود مقتدرانه به دور بعد مرحله انتخابی جام جهانی در قاره آسیا، اظهار داشت: واقعاً در این چند روز حال همه ما خوب بود و روزهای رویایی را پشت سر گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی با رفتار حرفه‌ای فدراسیون فوتبال، هوش بالای کادرفنی و اتکا به بازیکنان با کیفیتمان توانست به دور بعد صعود کند.

وی ادامه داد: این صعود در شرایطی شکل گرفت که حق ما توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا خورده شد و در شرایطی بد برای برگزاری مسابقات به منامه رفتیم. بحرینی‌ها هم هر نقشه و ترفندی را اجرا کردند که تیم ما بالا نیاید، اما خدا را شکر که گل کاشتیم و در نهایت دل مردم ایران شاد شد.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال افزود: بعد از صعود به مرحله نهایی همه ما نفس راحتی کشیدیم و حالا گام محکمی برای صعود به جام جهانی برداشتیم. ما دوباره آقای فوتبال آسیا هستیم و با این مهره‌ها و این فدراسیون می‌توانیم خیلی با صلابت به جام جهانی صعود کنیم.

افشاریان درباره عملکرد داور ازبکی بازی ایران و عراق و کارت‌های پرتعدادی که او به بازیکنان ما نشان داد تاکید کرد: رفتار داور و عملکرد او از دقیقه صفر تا ۹۵ عالی بود. در زمینه جرایم تیمی فوق‌العاده عمل کرد و هیچ خطایی از دستش در نرفت، اما در زمینه جرایم انفرادی می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد. به نظر من داور می‌توانست به یکی دو بازیکن ما کارت زرد ندهد و از آن طرف به یکی، دو بازیکن عراق کارت زرد بدهد، اما در مجموع قضاوت خوبی انجام داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کارت زرد‌های اعمال شده در مرحله اول به مرحله دوم هم منتقل می‌شود یا خیر؟ گفت: بله کارت زرد‌ها به مرحله بعد هم منتقل می‌شود، اما آنقدر ستاره در تیم‌مان داریم که نگران دو اخطاره شدن بازیکنان مان نیستیم.

رییس کمیته داوران فدراسیون فوتبال در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا در مرحله بعدی انتخابی جام جهانی از کمک داور ویدئویی استفاده خواهد شد یا خیر؟ اظهار داشت: هنوز مشخص نیست که این اتفاق رخ بدهد یا نه، اما مطمئن هستم با یک قرعه مناسب در بر مرحله بعد با VAR یا بدون VAR خیلی شیک به جام جهانی صعود می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: عزت‌اللهی: از رویایی با هیچ تیمی نمی‌ترسیم/ با تمام وجود می‌رویم تا به خواسته‌مان برسیم

انتهای پیام/

برچسب ها: خداداد افشاریان تیم ملی فوتبال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال خداداد افشاریان تیم ملی فوتبال فدراسیون فوتبال جام جهانی کارت زرد تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه شرق آسیا برگزار شد امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی میزبان یوکوهاما مارینوس ژاپن بود که این بازی در پایان با برتری یک بر صفر اولسان به پایان رسید.

تک گل اولسان در این دیدار را «لی دونگ گیونگ» در دقیقه ۱۹ به ثمر رساند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا که در منطقه غرب آسیا برگزار خواهد تیم فوتبال العین امارات میزبان الهلال خواهد بود اما این بازی به دلیل شرایط بد جوی در امارات و سیل شدید که قرار بود دیروز برگزار شود لغو و به امروز ساعت ۱۹:۳۰ موکول شد.

کد خبر 6081193

دیگر خبرها

  • صعود مستقیم قایق دو نفره زنان به فینال/راهیابی مجلل به نیمه نهایی
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • چرا پاداش جام جهانی داوران ایرانی پرداخت نشد؟
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| عزم ایران برای زدن ۲ نشان با یک تیر
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • تیراندازی قهرمانی فدراسیون جهانی؛ رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • صعود رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد
  • رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر صعود کرد