Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر فخری روز جمعه در حاشیه حضور برای شرکت در انتخابات در شعبه مسجد عابدینیه سمنان در گفت و گو با ایرنا، اظهار داشت: ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا فقط در  شهر سمنان به صورت کامل الکترونیکی برگزار می‌شود و ۱۳۸ صندوق مکانیزه برای رای‌گیری فعال است.

وی ادامه داد: در انتخابات امسال  ۹ شعبه اخذ رای نسبت به تعداد شعب انتخابات سال ۹۶ در سمنان افزایش داشت و در مجموع امسال ۱۵۲ شعبه اخذ رای در شهرستان سمنان فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: از مجموع ۱۵۲ شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برای شهرستان سمنان ، ۱۴۰ شعبه شهری و ۱۲ شعبه روستایی است‌.

فخری خاطرنشان کرد: به منظور حفظ سلامت رای دهندگان و مبارزه با شیوع کرونا، در هریک از شعبه‌های اخذ رای یک رابط سلامت به منظور نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حضور دارند.

وی یادآور شد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات  اقتدار، عزت و وحدت  نظام، دولت و ملت را بیش از پیش به نمایش می‌گذارد و دشمن را ناامید می‌کند.

فرماندار سمنان اضافه کرد: برگزاری انتخابات باشکوه و حضور حداکثری مردم موجب استحکام بیشتر نظام و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی یادآور شد: در تمامی شعب اخذ رای سمنان جمعیت خوبی حضور یافته‌اند و این شکوه حضور نشان می‌دهد که مردم هر زمانی که مقام  معظم رهبری دستور دهد و حرف از دفاع از انقلاب و رهبری و نظام در میان باشد در صحنه حضور پرشور دارند.

فرماندار سمنان گفت: سه‌هزار نفر در رده‌های مختلف اجرایی شامل هیات‌های اجرایی و بازرسی، ستاد انتخابات، نمایندگان فرماندار، اعضای شعب، کاربران، و نیروهای خدماتی، برای برگزاری انتخاباتی سالم مشغول فعالیت هستند.

۱۳۵ هزار و ۹۳۵ نفر از جمعیت شهرستان سمنان واجد شرایط رای دادن هستند و از مجموع افراد دارای شرایط شرکت در انتخابات ۲ هزار و ۹۹۰ نفر رای اولی محسوب می شوند.

به گزارش ایرنا، ۵۱۹ هزار و ۵۴۰ نفر، شامل ۲۶۲ هزار و ۸۱۷ نفر مرد و ۲۵۶ هزار ۷۲۳ نفر زن در استان سمنان واجد شرایط رای دادن هستند.

۱۰ هزار و ۹۰۶ رای اولی در استان حضور دارند که پنج‌هزار و ۳۳۷ نفر از آنان دختر و ۵ هزار و نفر ۵۶۹ پسر هستند.

۴۹۵ نفر به عنوان نامزدهای شوراهای اسلامی شهر برای دست یافتن به ۱۱۱ کرسی اصلی صلاحیت‌شان احراز شد.

۲ هزار و ۲۴۹ نفر نیز برای انتخابات شورای اسلامی روستاهای استان ثبت نام کردند که صلاحیت ۲ هزار و ۷۴ نفر مورد تایید قرار گرفت.

۷۷۹ شعبه اخذ رای دراستان سمنان برای حضور پرشور مردم پای صندوق رای پیش‌بینی شده که از این تعداد ۴۸۳ شعبه اخذ رای شهری و ۲۹۶ شعبه اخذ رای روستایی است.

انتخابات شورای اسلامی تنها در شهر سمنان به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر سمنان انتخابات ریاست جمهوری دوره انتخابات شعبه اخذ رای اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، مرتضی زواریان اظهار کرد: دور نخست انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان کلات به عنوان بخشی از حوزه انتخابیه مشهد و کلات با ۵۰ شعبه اخذ رأی برگزار شد.

معاون سیاسی فرماندار کلات بیان کرد: پس از بررسی‌های میدانی صورت گرفته ۶ شعبه اخذ رأی حذف یا در دیگر شعب ادغام شد و در نهایت فعالیت ۴۴ شعبه اخذ رأی با حضور حدود ۵۰۰ عامل اجرایی، نظارتی و انتظامی برای برگزاری دور دوم انتخابات برنامه ریزی شد.

وی ادامه داد: بر اساس سرشماری سال ۹۵ شمار واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۹ هزار نفر بود، اما بر اساس آمار جمعیت ساکن در شهرستان شمار واجدان شرایط رأی دادن ۲۳ هزار نفر است.

زواریان افزود: دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان کلات با برپایی ۴۴ شعبه اخذ رأی در ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6085043

دیگر خبرها

  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرمانشاه
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • برگزاری جشنواره اقوام بدون دبیری کمال تبریزی
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • برگزاری جشن سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تکاب
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد