Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری‌آنلاین، علی مطهری، نماینده مجلس دهم، در حساب کاربری‌اش در توییتر نوشت: «امروز ۲۸ خرداد، روزی است که مردم با رای اعتراضی خود می توانند به مسئولان بفهمانند که چرا پیامبر (ص) فرمودند:« پس از بت پرستیدن، آنچه مرا از آن نهی کرده اند در افتادن با مردم است .« رای ندادن»، بی تاثیر است و با کرونا و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

. توجیه می شود ولی رای اعتراضی پیام صریح دارد.»

کد خبر 608384 برچسب‌ها انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم علی مطهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم علی مطهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مطهری: درگیر نوروز هستیم و موضوع غزه را فراموش کردیم

آفتاب‌‌نیوز :

علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایت‌های ادامه رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین و غزه، خاطرنشان کرد: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا جنایت خیلی بزرگی بوده و باید دنیای اسلام و مجمامع بین‌المللی را تکان دهد. اما متأسفانه می‌بینیم هیچ حرکتی صورت نمی‌گیرد و فقط در این بین، کشور یمن تحرکاتی انجام می‌دهد؛ کشور‌های جهان و مجامع حقوق بشری سکوت کرده‌اند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، افزود: مصر و اردن که هم‌مرز با فلسطین هستند نیز فقط نظاره‌گر هستند، البته که از مجامع بین‌المللی انتظاری نیست، چراکه دست‌نشانده آمریکا و صهیونیست‌ها هستند، اما کشور‌های اسلامی باید اقدامی انجام دهند.

مطهری تصریح کرد: متأسفانه اکثر کشور‌های اسلامی این موضوع غزه را فراموش کردند و در ایران هم که همه‌مان در این ایام درگیر نوروز هستیم و به‌طور کلی همه موضوع غزه را فراموش کردند و به نظرم به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می‌داشتیم. جبران این جنایت‌های غیر انسانی جبران خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید و مجروح و مفقود و افراد زیر آوار امکان‌پذیر نیست و تنها راه جبران آن نابودی رژیم صهیونیستی است. این جنایتی که اخیرا در بیمارستان شفا انجام شده، واقعا بی‌شرمانه و غیرانسانی است و واقعا تنها جبران آن نابودی اسرائیل است. صهیونیست‌ها باید کامل فلسطین را تخلیه کنند و فلسطین به دست مردم فلسطین بیفتد. انشاءالله فلسطینی‌ها بعد از این همه شهید راه هم وطنان شهید خود را را ادامه خواهند داد و بقیه مسلمانان هم همراهی خواهند تا شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

مطهری در ادامه تصریح کرد: این جنایت بیمارستان شفا و تجاوز به زنان، مقاومت اسلامی را در منطقه مصمم‌تر و جدی‌تر می‌کند و شاید طوری بشود که کم‌کم توده‌های مسلمان برخیزند چرا که هنوز مردم مسلمان برخی از کشور‌های اسلامی عمق فاجعه و اهمیت این موضوع را درک نکرده‌اند. یک دلیل اینکه برخی عمق فاجعه را درک نکرده‌اند این است که حاکمان این کشور‌های اسلامی تحت سلطه غرب هستند و اجازه قیام مردم مسلمان را نمی‌دهند و اگر راه را باز بگذارند مردم مسلمانان قیام خواهد کرد.

مطهری در پایان خاطرنشان کرد: بالاخره این جنایت اثر خودش را در یمن و ایران جبهه مقاومت خواهد داشت و انشاءالله که ببینیم که انتقام مردم فلسطین گرفته شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • «صدای ملت» علیه هویت ملی موضع نمی‌گیرد
  • واکنش‌های ادامه دار به اظهارات علی مطهری درباره عید نوروز
  • تجمع اعتراضی مردم ارومیه در محکومیت کشتار زنان و کودکان غزه
  • بیگانی : پیش بینی بازاری داغ برای فعالان بورس در تابستان 1403 / صندوقهای طلا، کالا و بعضی سهامی، برندگان سال 1402 بازار سرمایه / حضور ترامپ در انتخابات تمام بازارهای مالی ایران را تحت تاثیر قرار می دهد
  • علی مطهری: درگیر نوروز هستیم و موضوع غزه را فراموش کردیم
  • تجمع بانوان اصفهانی برای دفاع از مقاومت مردم فلسطین
  • تجمع اعتراضی مردم گرگان به جنایات رژیم صهیونیستی
  • پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی جوابیه داد
  • رهبر معظم انقلاب: امروز تاثیر رسانه‌ها در عقب راندن دشمن، بیشتر از موشک و پهپاد است
  • رهبر انقلاب: تاثیر رسانه‌ها در عقب راندن دشمن بیش از موشک و پهپاد است / پیام‌های تمدنی ایرانی‌ها می‌تواند با شعر منتقل شود