Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان فرماندار رضوانشهر گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات امروز تمامی اقدامات و دسیسه های خثمانه دشمنان را بی اثر کرده است.

محمود قاسمی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به مشارکت بالای مردم این شهرستان در اولین ساعات رای گیری گفت: چنین حضوری پشتوانه مردمی نظام را نشان می‌دهد و این پشتوانه مردمی، در اقتدار واقعی نظام و ایران، تأثیری بی‌نظیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تمهیدات لازم برای حفظ سلامت مردم بهنگام حضور در پای صندوقهای رأی در نظر گرفته شده است، گفت: ضرورت دارد همه مردم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مد نظر قرار دهند.

قاسمی ادامه داد: حضور مردم پای صندوق های رای وظیفه شرعی، ملی وحق همگان هست و تعیین سرنوشت همه ما در گرو مشارکت در این امر مهم است.

 قاسمی تاکید کرد: امیدواریم حماسه بزرگی با مشارکت بالایی که هم اکنون که در پای صندوق های شعب اخذ رای وجود دارد، رقم بخورد.

فرماندار رضوانشهر تصریح کرد: دشمن تمام توان رسانه‌ای و تبلیغاتی خود را به کار گرفته بود تا با تزریق یأس و ناامیدی به ملت غیور ایران درصد مشارکت در انتخابات را پایین بیاورد که حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات امروز تمامی اقدامات و دسیسه های خثمانه دشمنان را بی اثر کرده است.

وی گفت: امیدواریم که بتوانیم با انتخاب فرد و افراد اصلح گامی موثر در شکوفایی همه جانبه کشورمان برداریم.

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت مردمی مشارکت بالای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلی ایران اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی، تن دشمنان را لرزاند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آیت اللهر عبادی در دیدار با کارکنان فرمانداری بیرجند افزود: رژیم صهیونیستی سالهاست جنایات زیادی از جمله آواره کردن مردم بی دفاع و به شهادت رساندن کودکان و زنان مظلوم را انجام می‌دهد و سیلی محکمی که نظام جمهوری اسلامی بر صورت استکبار جهانی زد خودش یک عید است تا دیگران حساب کارشان را داشته باشند.


وی با بیان اینکه جامعه بشری باید همواره دوست و دشمن خود را بشناسد گفت: جمهوری اسلامی ایران، نظامی مردمی ست و باید همواره در راه عدالت گام بردارد.


فاضلی فرد فرماندار بیرجند هم گفت: برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم باید بیشتر از گذشته از مردم کمک گرفت.

دیگر خبرها

  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • آبگرفتگی محدود برخی منازل در بندرعباس
  • امام خمینی (ره) روح تازه‌ای به کالبد ارتش دمید
  • تدوین برنامه مشارکت مردم در صندوق توسعه کشاورزی
  • تاکید بر مردمی‌تر کردن مشارکت‌ها در اجرای طرح عفاف و حجاب
  • سیلی ایران اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی، تن دشمنان را لرزاند
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • استقبال بالای زنجانی‌های از طرح زندگی با آیه‌ها
  • پوستر | امروز همه باید به قدرت ملی خود ببالیم