Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@08:47:06 GMT

رئیس جمهور آینده قدردان این جمعیت عظیم باشد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۰۷۲۱

رئیس جمهور آینده قدردان این جمعیت عظیم باشد

معاون اول دادستان کل کشور گفت:از رئیس جمهور آینده انتظار داریم قدردان مردم و این عظمت باشد.رئیس جمهور آینده باید تمام همت خود را برای رفع مشکلات مردم به کار ببرد.

به گزارش برنا، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن موسوی معاون اول دادستان کل کشور در جمع خبرنگاران گفت: امروز روز ملت ایران است.تمام دشمنان قسم خورده این نظام که دشمن واقعی مردم هستند و شاهد دشمنی های آنان در طول ۴۲ سال هستیم برای امروز برنامه ریزی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه وظیفه فرد فرد همه ماست در انتخابات شرکت کنیم اظهار کرد: امروز در چندین حوزه حضور پیدا کردم و شاهد این خیل جمعیت بوده ام.

موسوی ادامه داد: از رئیس جمهور آینده انتظار داریم قدردان مردم و این عظمت باشد.رئیس جمهور آینده باید تمام همت خود را برای رفع مشکلات مردم به کار ببرد.

وی افزود: امیدوارم دولت جدید توجه اش بیشتر به داخل باشد.

حجت الاسلام موسوی تصریح کرد: پیشنهاد من به مردم این است که در انتخابا سبقت بگیرند چرا که امروز روز سرنوشت ملت و عظمت آفرینی است که دشمن را ناامید کنیم.

وی گفت: خداوند را شاکریم که لحظه به لحظه این عظمت ها زیادتر شده و حضور مردم پررنگ تر می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون اول ملت ایران انتخابات رئیس جمهور مشکلات مردم دولت انتخابات دادستانی انتخابات 1400 رئیس جمهور آینده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۷۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود

به گزارش خبرنگار مهر، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری خود با حضور خبرنگاران، گفت: سالروز شکست آمریکا در عملیات طبس را گرامی می‌داریم. در عین‌حال جا دارد از مردم خوب سمنان برای استقبال از آقای رئیس جمهور و هیأت همراه در سفر استانی هفته گذشته تشکر کنم.

وی افزود: امروز رئیس جمهور در سفر به پاکستان در جهت فعال کردن همه ظرفیت‌ها برای تحقق شعار سال و رشد دیپلماسی به سر می‌برد که امروز روز آخر این سفر به پاکستان است و رئیسی فردا به دعوت رئیس جمهور سریلانکا به سفر یک روزه به این کشور خواهد رفت که توافقات خوب و افتتاحی را شاهد خواهیم بود.

در حال تکمیل…

کد خبر 6086280

دیگر خبرها

  • ویدیوهای یک افغان از جمعیت عظیم افغانی‌ها و نصب پرچم افغانستان در ایران
  • توافقات خوبی را در سفر رییس جمهور به سریلانکا شاهد خواهیم بود
  • رئیس‌جمهور: اراده ایران و پاکستان بر توسعه روابط همه جانبه است
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • کنایه ذوالنوری به قالیباف: اگر رئیس شوم، از بیرون به صورت اتوبوسی جمعیت ناآشنا به مجلس نمی‌آورم
  • خیل عظیم مردم بر سر مزار شهیدی در دل کویر بردسکن
  • ابراز همدردی رئیس هلال احمر ایران با مردم افغانستان
  • هزار دف عظمت پالنگان را جهانی کرد
  • مردم مظلوم غزه مظهر مقاومت و ایستادگی هستند
  • جمعیت زیرپوشش تامین اجتماعی قم به ۸۴۸ هزار و ۳۸۱ نفر رسید