Web Analytics Made Easy - Statcounter

مردانی گفت: ۹۳۹ شعبه اخذ رای برای برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمحال و بختیاری فعال شده است.

«جعفر مردانی» امروز (جمعه ۲۸ خرداد) در حاشیه برگزاری انتخابات در گفت ‌و‌ گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان با اشاره به آغاز انتخابات از ساعت هفت صبح همزمان با سراسر کشور، اظهار داشت: بستر مناسبی برای برگزاری یک انتخابات سالم و امن در این استان فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از این تعداد شعبه اخذ رای، 752 شعبه ثابت و 187 شعبه سیار است و برای مناطق شهری استان 363 شعبه و برای مناطق روستایی 576 شعبه مستقر شده است.

 

مردانی تعداد عوامل برگزاری انتخابات در استان را 22 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این عوامل شامل مجریان، عوامل نظارتی، بازرسی، پشتیبانی و امنیتی است.

 

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری، تعداد واجدین شرایط رای در استان را 741 نفر و 322 نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد 18 هزار و 591 نفر رای اولی هستند.

 

به گفته مردانی تامین 2 بالگرد برای مناطق سخت گذر، تامین 2 برابری تعرفه رای و تلاش برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رای از جمله اقدامات انجام شده برای برگزاری یک انتخابات سالم و حداکثری در استان است.

 

وی از تامین شعبه اخذ رای ویژه بیماران مبتلا به کرونا خبر داد و گفت: با هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در هریک از شهرستان‌های استان اکیپی برای جمع‌آوری آرای بیماران مبتلا به کرونا در مراکز درمانی و واحدهای منتخب جامع سلامت ویژه بیماران کرونایی پیش‌بینی شده است.

 

مردانی بابیان اینکه این ستاد با ۶ کمیته تخصصی فعالیت خود را همزمان با سراسر کشور از دوم اسفندماه سال گذشته آغاز کرد، افزود: این ستاد با چهار راهبرد، تلاش برای ایجاد شور و نشاط، حضور حداکثری، جلب رضایت مردم و رعایت بی‌طرفی کامل با استفاده از نیروی انسانی کارآمد و با هدف افزایش دقت، سرعت و سلامت خود را برای برگزاری انتخابات آماده کرده است.

 

وی با دعوت از مردم به شرکت در انتخابات، اظهار داشت: حضور مردم استان در پای صندوق‌های رای در دوره‌های گذشته بالاتر از میانگین کشوری بوده است و امید می‌رود در این دوره نیز حضور پرشور و حداکثری را از مردم استان شاهد باشیم.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ستاد انتخابات انتخابات چهارمحال و بختیاری برای برگزاری اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: ابطال رأی‌ها کمیسیون بند ۲۰  ماده ۵۵ بدون انجام روال قانونی به صلاح مردم و شهر نیست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، محمدباقر پارسائیان صبح امروز در نشست شورای شهر یزد، اظهار داشت: در کمیسیون بند 20 که در رابطه با مشاغل مزاحم شهری و محیط زیستی است، نماینده شورا و نماینده دادگستری و نماینده اداره محیط زیست به انتخاب شورای اسلامی شهر عضو هستند.

وی خاطرنشان کرد: در این کمیسوین آرایی با شکایت‌ها و مطالبات مردم صادر شده که اخیرا ابطال شده در حالی که این آرا به صورت مستقیم در راستای رفع مشکلات مردم بوده است.

پارسائیان افزود: به عنوان مثال برای مجموعه آماد بتن و همچنین کارخانه مقواسازی در شهر یزد رای پلمب صادر و اجرا شد، اما ولی این رای‌ها ابطال شده است که قطعا برای مردم مشکلات بسیاری به وجود می‌آورد.

عضو شورای اسلامی شهر یزد خاطرنشان کرد: از مسئولانی که این اقدامات را انجام می‌دهند درخواست داریم که  چند روز با خانواده خود در کنار این 2  واحد آلاینده زندگی کنند تا مشاهده کنند می‌شود زندگی کرد یا نه، تا درد و حرف مردم رو بفهمند.

وی ادامه داد: اینکه رای کمیسیون بند 20 توسط برخی به صورت غیر قانونی لغو می‌شود قانونی نیست چون روال قانونی برای آن تعریف شده است و به صلاح نیست  که برای حفظ یک یا چند سرمایه دار مردم  و شهر آسیب ببیند.

پارسائیان عنوان کرد: واحد مقوا سازی برای مردم منطقه قاسم آباد و اطراف آن مشکلات بسیار زیادی را به وجود آورده بود و به دلیل همین مشکلات هم کمیسیون رای به پلمپ آن داده بود.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم زندگی با آیه‌ها در چهارمحال و بختیاری
  • مطالبات مردمی روی میز بررسی
  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • خبر‌های ورزشی ۳۱ فروردین چهارمحال و بختیاری
  • راهپیمایی مردم چهارمحال و بختیاری در حمایت از عملیات وعده صادق
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • ابطال آرای کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانونی نیست
  • برگزاری جشن گلریزان در بروجن
  • اطلاعیه قطعی برق در شهرکرد
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری در چهارمحال و بختیاری