Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@12:04:17 GMT

نظارت ۱۰۰ تیم بهداشتی بر برگزاری انتخابات ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۰۷۶۸

نظارت ۱۰۰ تیم بهداشتی بر برگزاری انتخابات ۱۴۰۰

محبی گفت: در انتخابات ریاست جمهوری، ۱۰۰ تیم بهداشتی در اکیپ‌های مختلف بر پروتکل‌های بهداشتی نظارت دارند.

«سیامک محبی» امروز (جمعه 28 خرداد) در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم، گفت: رعایت مسائل بهداشتی باید در تمامی مسائل وجود داشته باشد و حتی در انتخابات نیز این تمهیدات وجود داشته و باید رعایت شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: پروتکل‌ها در این خصوص تهیه و به ستادهای انتخاباتی نیز ابلاغ‌شده و انتظار داریم که تمام و کمال در استان قم نیز موردتوجه قرار گیرد.
 

وی تصریح کرد: مسئولان حوزه‌های انتخاباتی به‌عنوان مسئول اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی هستند و باید با نظارت عالی در راستای توجه و اهتمام به این دستورالعمل‌ها بکوشند.


محبی به نظارت‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: 100 تیم از بازرسان بهداشت محیط و حرفه‌ای بر امر نظارت بهداشتی انتخابات 1400 در قم نظارت خواهند داشت که در قالب گروه‌های مشخص فعالیت خود را از صبح امروز (جمعه 28 خرداد) آغاز کردند.


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: طبق گزارش‌های اخذشده تاکنون هیچ‌گونه مشکلی در خصوص عدم توجه به مسائل بهداشتی وجود نداشته و امیدواریم که همشهریان ضمن حضور در پای صندوق‌های رأی مسائل بهداشتی را نیز رعایت کنند.


وی گفت: استفاده از ماسک الزامی بوده و همشهریان خودکار نیز همراه خود داشته باشند و بعد از رأی‌گیری نیز حتماً دست‌های خود را شستشو دهند.

پایان پیام/343

منبع: شبستان

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار و رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات پردیس و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای فرمانداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار و پیرامون نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در پردیس مباحث مختلفی مطرح شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه هیأت اجرایی که هفته گذشته برگزار شد، جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، شهرستان پردیس با ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات را برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس صورت بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد انتخابات به بیان اولویت‌ها و موارد مهم پرداخته و رؤسای کمیته‌ها نیز موارد خود از جمله آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745660

دیگر خبرها

  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • معدوم کردن ۶ تن فرآورده‌های خام دامی غیر بهداشتی در خمینی شهر
  • برگزاری الکترونیک دور دوم انتخابات مجلس
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • ۴ تن فرآورده خام دامی غیر قابل مصرف در زنجان معدوم شد
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی به همت دامپزشکی شهرستان اشکذر