Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@22:21:55 GMT

خبر بد روزنامه عربستانی برای استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۰۸۱۹

خبر بد روزنامه عربستانی برای استقلال

روزنامه الاقتصادیه عربستان پیش‌بینی کرد که مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز برگزار شود. به گزارش ایسنا و به نقل از الاقتصادیه، مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید و تکلیف تیم‌های صعود کننده در غرب آسیا به یک چهارم مشخص شده است.

هنوز کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم خود را درباره شیوه برگزاری مرحله یک چهارم نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک منبع در AFC در گفت‌وگویی که با روزنامه الاقتصادیه عربستان داشت، گفت: کمیته مسابقات در کنفدراسیون فوتبال آسیا به کمیته اجرایی توصیه کرده است که بازی‌ها به صورت متمرکز در ماه اکتبر برگزار شود و کشورهای که به دنبال میزبانی هستند درخواست خود را تا ابتدای آگوست ارسال کنند.

به گزارش ایسنا، این تصمیم AFC قطعا به ضرر تیم‌های ایرانی خواهد بود چرا که تجربه نشان داده است که کنفدراسیون فوتبال آسیا میزبانی رقابت‌های بزرگ را آن هم در شرایط کنونی کرونا به ایران نخواهد داد و به این ترتیب سه تیم پرسپولیس، استقلال و تراکتور باید خود را آماده بازی در خارج از ایران کنند به ویژه استقلال که باید میزبان الهلال باشد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال الهلال عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی

به گزارش جام جم آنلاین، به دنبال دعوت رسمی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون از همه اعضای آسیایی جهت شرکت در کنگره انتخاباتی، مهدی گودرزی به عنوان نماینده ایران در این مجمع راهبردی شرکت کرد.

مهدی گودرزی که پیش از این ریاست فدراسیون سه گانه (ترای اتلون) را برعهده داشت و یکی از نامزد‌های ریاست چهار سال آینده است، در نشست انجمن پنتاتلون ضمن استفاده از حق رای ایران جهت انتخابات رییس و اعضای هیات رییسه آسیا، در فرایند اثرگذاری و ظرفیت سازی برای کسب حمایت و کرسی‌های جهانی در این رشته المپیکی در کنگره جهانی که پس از بازی‌های المپیک ٢٠٢٤ در اواخر سال میلادی به میزبانی ریاض عربستان برگزار خواهد شد، مشارکت کرد.

گودرزی در شرایطی تلاش کرده است این دو رشته را در بخش بین الملل تقویت کند که سرپرست فدراسیون و سیاست‌های او در ورزش سه گانه در جهت از دست رفتن کرسی بین المللی پی ریزی شده است.  

پنتاتلون (شامل دویدن، پریدن، پرتاب نیزه، پرتاب دیسک و کشتی) برای اولین بار در هجدهمین المپیاد در سال ۷۰۸ قبل از میلاد معرفی شد و جایگاهی منحصر به فردی در آن دوران از بازی‌های المپیک باستان داشت.

بارون پیر دو کوبرتن، بنیانگذار المپیک مدرن، با تحسین پنتاتلون باستانی  از سال ۱۹۰۹ او تلاش کرد تا این رویداد را دوباره به برنامه المپیک معرفی کند تا در چهاردهمین جلسه کمیته بین المللی المپیک (IOC) در بوداپست (HUN) این ورزش را برای ورود به بازی‌های المپیک مدرن پذیرفتند و مدرن پنتاتلون در پنجمین دوره بازی‌های المپیک در استکهلم ۱۹۱۲ (SWE) به یک ورزش المپیکی تبدیل شد و  کماکان در این مسیر در حرکت است.

از سال ٢٠٢٠ میلادی با پیگیری و ارتباطات مستمر مهدی گودرزی که در آن زمان رییس فدراسیون ترای اتلون کشور بود، مدیران ارشد و مجمع عمومی مدرن پنتاتلون عضویت ایران را به طور کامل پذیرفت و گودرزی به عنوان رییس انجمن و موسس مدرن پنتاتلون در اولین اقدام در کنگره جهانی که به صورت آنلاین برگزار می‌شد در انتخابات جهانی به عنوان نماینده ایران شرکت کرد و این فعالیت با درخشش ورزشکاران ایرانی در اولین مسابقات قهرمانی آسیا و کسب مدال برنز توسط پارسا محجوب در سال ٢٠٢٢ ادامه یافت تا  فرصت مشارکت خانواده‌های ایرانی در یک رشته پایه، جذاب، المپیکی فراهم شود.

دیگر خبرها

  • مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی
  • نخستین مشارکت ایران در مجمع عمومی کنفدراسیون مدرن پنتاتلون آسیا با حضور گودرزی
  • نخستین مشارکت ایران درمجمع کنفدراسیون پنتاتلون آسیا باحضور گودرزی
  • تاریخ معرفی باشگاه های دارای مجوز حرفه ای مشخص شد
  • تاریخ اعلام باشگاه های مجوز حرفه ای مشخص شد
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • آمادگی همزمان سه تیم عربستانی برای مذاکره با محمد صلاح
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • امیدواری اسرائیل برای حضور در کوپا آمریکا