Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس از خرم‌آباد، محمود ثمینی در بازدید از شعبه اخذ رای مدرسه توحید در جمع خبرنگاران بیان کرد: امسال در لرستان قریب ۳۴ هزار رای اولی در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه همچنین بیش از یک میلیون و پانصد هزار نیز واجد رای دادن در استان داریم، افزود: از ماه‌های گذشته استاندار، فرمانداران و هیئت اجرایی تمهیدات لازم را اندیشیدند تا مشکلی پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان به اختلالات ساعات ابتدایی اشاره کرد و گفت: هم‌اکنون مشکل خاصی وجود ندارد و سایر دستورهای بهداشتی صادر شده است.

ثمینی بیان کرد: باید از مردم تشکر کرد چراکه با وجود گرمی هوا و نور آفتاب در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی از مردم درخواست کرد که در طول روز برنامه‌ریزی کنند تا در اسرع وقت و بدون هیچ مشکلی در رای‌گیری شرکت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان شعبه اخذ رای لرستان محمود ثمینی تاخیر در رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰۰۰ هزار نظامی صهیونیست به اختلالات روانی مبتلا شدند

نظامیان اشغالگر صهیونیست از بحران‌های روحی و جسمی جدی رنج می‌برند که در نتیجه جنگ ۶ ماهه در نوار غزه، تنش‌های مداوم با ایران و بحران‌های طولانی‌تر جدید در فضایی متشنج که ممکن است تأثیرات منفی بر اوضاع جنگ داشته باشد، است.

براساس گزارش الوطن مصر، شبکه ۱۳ صهیونیستی به نقل از اداره توانبخشی وزارت جنگ ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که تعداد مجروحان و مبتلایان به اختلالات روانی در نتیجه تجاوز به نوار غزه از هفتم اکتبر گذشته به بیش از ۷۰۰۰ سرباز و افسر افزایش یافته است.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط بخش توانبخشی اشغالگران، تعداد مجروحان روانی و مبتلایان به اختلال استرس پس از سانحه در میان سربازان بازگشته از تهاجم زمینی به نوار غزه از زمان عملیات طوفان الاقصی به ۷۲۰۹ سرباز و افسر رسیده است.

این اداره صهیونیست افزود: ۳۰ یا درصد از ۲۱۱۱ نفر از مجروحانی که در بخش توانبخشی بستری شده اند، دچار اختلالات روانی و اختلالات استرس پس از سانحه بوده اند.

در این بیانیه توضیح داده شده است که ۶۰ درصد مجروحان دچار واکنش روانی شده اند، در حالی که حدود ۱۲۶۷ نفر از مشکلات روانی یعنی ناتوانی در سازگاری روحی رنج می‌برند و حدود ۹۵ درصد مجروحان را سربازان ذخیره و زیر ۳۰ سال سن دارند.

اواخر سال گذشته میلادی، رسانه‌های صهیونیستی فاش کردند که بخش توانبخشی ارتش اشغالگر تصمیم گرفت تیمی متشکل از روانپزشکان و پرستاران را برای مقابله با تمایلات خودکشی تشکیل دهد تا بتوانند سربازانی را که از اختلالات روانی رنج می‌برند، ارزیابی کنند.

رسانه‌های صهیونیستی می‌گویند وزارت جنگ این رژیم شروع به دریافت تماس‌های بسیاری از سربازانی که به غزه اعزام شده بودند و خانواده‌هایشان برای درخواست کمک کرده است که تأیید می‌کند این تماس‌ها ظرف دو سال دو برابر خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • بیش از ۷۰۰۰ هزار نظامی صهیونیست به اختلالات روانی مبتلا شدند
  • برگزاری رویداد جایزه ملی جوانی جمعیت در لرستان
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • ناسا در مریخ با مشکلی بزرگ مواجه شد
  • شناسایی ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در لرستان
  • ۵۸ درصد ظرفیت سد‌های لرستان خالی است
  • پالمر: پنالتی‌زن چلسی من هستم و به همین خاطر توپ را برداشتم
  • مشکلی در تأمین آرد و نان در آذربایجان‌غربی وجود ندارد