Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا از پایگاه خبری پلیس؛ سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری جلسه قرارگاه انتظامی امام علی (ع)  با محور تامین نظم و امنیت انتخابات ۱۴۰۰ با تبریک فرا رسیدن هفته کرامت و قدردانی از تلاش اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیما در پوشش اخبار انتخابات افزود: امروز از ساعات اولیه آغاز رای گیری شاهد حضور پرشور، با بصیرت و انقلابی مردم پای صندوق‌های اخذ رای بودیم و قطعا این حضور پرشور موجب امیدواری دوستداران نظام و انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با تشریح اقدامات و تمهیدات ناجا به منظور تامین نظم و امنیت انتخابات یادآور شد: ما قدردان مردم عزیز و ولایی ایران اسلامی هستیم،  نیروی انتظامی از ماه‌ها پیش و از دی سال گذشته تحت عنوان قرارگاه انتظامی امام علی (ع) اقدامات خود را برای ماموریت بزرگ امنیت انتخابات آغاز کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی به آمادگی حداکثری ناجا برای تامین نظم و امنیت انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: حدود ۳۰۰ هزار نفر از نیروی انتظامی پای صندوق‌های رای برای تامین امنیت شعب و صندوق‌های اخذ رای به کمک بسیج، ایفای نقش می‌کنند از طرفی ۳۰۰ هزار نفر دیگر از همکاران نیز اجرای ماموریت‌های ذاتی خود به ویژه برای تامین نظم و امنیت شهرها و روستاها را دنبال می‌کنند.

سردار اشتری تصریح کرد: در مجموع ۶۰۰ هزار نفر از نیروی انتظامی در سراسر کشور مشغول اجرای ماموریت خطیر تامین امنیت انتخابات هستند و به لطف خداوند هیچ مشکل امنیتی نداشته ایم.

وی اضافه کرد: برآوردها بیانگر این است که انتخابات با آرامش و امنیت کامل و حضور پرشور مردم انجام شود و همان گونه که رهبری فرمودند این انتخابات نیز باعث خیر و برکت برای مردم و ناامیدی دشمنان خواهد بود.

وی از مردم خواست هر چه زودتر پای صندوق‌های رای حاضر شوند و با مشارکت حداکثری به تکلیف شرعی، قانونی و ملی خود عمل کنند.

فرمانده نیروی انتظامی همچنین گفت: نیروهای پلیس در فرماندهی انتظامی سراسر کشور و مراکز پلیس از آمادگی کاما برای خدمت به مردم و یا کسب دریافت نظرات، پیشنهادات و انتقادات برخوردار هستند.

سردار اشتری افزود: نیروهای پلیس تا پایان زمان شمارش آراء و اعلام نتایج از طریق وزارت کشور در آماده باش کامل هستند.

این مقام ارشد انتظامی یادآور شد: همکاران خدوم و زحمتکش در نیروی انتظامی علاوه بر ایفای نقش در تامین نظم و امنیت انتخابات حتما به همراه خانواده‌های شان در انتخابات مشارکت خواهند داشت.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ صدا و سیما وزارت کشور حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی پروندهٔ خبری تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ صدا و سیما وزارت کشور انتخابات ۱۴۰۰ صدا و سیما وزارت کشور حسین اشتری فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران انتظامی تامین نظم و امنیت انتخابات نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس

فرانسه راهکار جدیدی برای کمبود پلیس در راستای تامین امنیت المپیک پاریس در نظر گرفته است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از لوموند؛ مقامات فرانسه در نظر دارند برای تامین امنیت المپیک و با توجه به کمبود پلیس، نیروهای شرکت‌های خصوصی امنیتی را به خدمت بگیرند.

هشدار ASOIF نسبت به تضعیف جنبش المپیک با پرداخت پول

به گفته این منبع؛ کمیته برگزاری بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس از کمبود نیروهای پلیس برای تضمین برگزاری ایمن مسابقات خبر داد. یک گزینه جایگزین برای سازماندهی امنیت، مشارکت نیروهای امنیتی دیگر سازمان‌ها است.

بازی‌های المپیک پاریس از 26 جولای تا 11 آگوست 2024 (5 تا 21 مرداد) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • طرح‌های اجرا شده در حوزه عفاف و حجاب در چارچوب قانون است
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • باشگاه دانش آموزی خبرنگار پلیس، پیشگام در حوزه‌های انتظامی و انضباط اجتماعی است
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند
  • حضور کاپیتان استقلال در دادگاه با شکایت نیروی انتظامی
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن