Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@19:07:58 GMT

مشارکت بی نظیر رای اولی‌ها در شعب اخذ رای لارستان

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۰۸۶۴

مشارکت بی نظیر رای اولی‌ها در شعب اخذ رای لارستان

جلیل حسنی در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: رأی اولی‌های لارستان امروز در نخستین ساعات آغاز رأی گیری در لارستان حضوری گسترده و پرشور داشته‌اند.

وی اظهار کرد: حضور گسترده و پرشور مردم شریف لارستان در پای صندوق‌های رأی بسیار خوب و رفته رفته تعداد مراجعین به شعب اخذ رأی در حال افزایش است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لارستان با اشاره به مشارکت فعال رأی اولی‌های این شهرستان در انتخابات ابراز کرد: هجده ساله‌های لارستان در اولین مشارکت سیاسی خود در این شهرستان استقبال خوبی از انتخابات داشته‌اند و تلاش دارند تا در اولین ساعات رأی خود را به صندوق بیاندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: تمهیدات لازم اندیشیده شده و در تمامی شعب ماسک، مایع ضد عفونی توزیع و فاصله گذاری اجتماع رعایت می‌شود.

فرماندار ویژه لارستان بیان کرد: به دلیل گرمای هوا پیش بینی می‌شود ازدحام جمعیت در بعد از ظهر بسیار زیاد شود.

لازم به ذکر است: حضور گسترده رأی اولی‌های لارستانی در انتخابات امروز از جلوه‌های شعب اخذ رأی در این شهرستان است. گزارش‌ها از دیگر شهرستان‌های استان فارس نیز حاکی از مشارکت پرشور مردم در نخستین ساعات اخذ رأی در شعب می‌باشد

کد خبر 5237955

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 لارستان انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی عکس استانها گرگان بوشهر انتخابات رای گیری انتخابات ریاست جمهوری شیراز آمار کرونا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش ۴۶ میلیمتری باران در لارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس ، هواشناسی فارس اعلام کرد : فعالیت سامانه بارشی که از عصر دیروز در مناطقی از شرق، مرکز  استان آغاز شده همچنان  در  جنوب فارس ادامه دارد.
مدیر کل هواشناسی فارس گفت: تاکنون بیشترین میزان بارش سامانه اخیر مربوط به شهرستان لار با ۴۶ و  فیروزآباد و زرین دشت با ۳۱ میلی متر است.
میزان بارش باران در مناطق مختلف استان به شرح زیر است:

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی فعالیت سامانه بارشی، امشب در استان فارس به پایان می‌رسد و فردا در برخی از نقاط جنوبی استان ، احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بارش ۴۶ میلیمتری باران در لارستان
  • اولویت مجلس دوازدهم معیشت و اقتصاد خواهد بود
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخوردار است
  • دور دوم انتخابات مجلس از اهمیت برخودار است
  • آمادگی البرز برای برگزاری مرحله دوم انتخابات در اردیبهشت
  • سلطه خُوری‌ها بر جام رمضان فوتسال لار
  • توقیف اتوبوس حامل کالای قاچاق در لارستان
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • انتخابات مجلس دوازدهم عبور از قوم‌گرایی و خوش مدگویی به شایسته سالاری بود