Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@04:09:51 GMT

پزشک دربار به شبکه پنج آمد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۰۹۲۳

پزشک دربار به شبکه پنج آمد

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از  روابط عمومی شبکه پنج سیما، این سریال محصول ۲۰۱۶ کشور چین است که در ژانر تاریخی- پزشکی و خانوادگی در ۵۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تهیه و تولید شده است و هنرمندانی همچون هو والاس، یان میچی، دینگ لی مین و... در آن هنرنمایی کرده اند.

سریال « پزشک دربار» داستان زندگی دختری سخت کوش و با استعداد به نام «تان یون شیان» است که علم پزشکی را از اجدادش به ارث برده، اما به خاطر این که حکومت زنان را از فعالیت در حوزه پزشکی، فراگیری علم پزشکی و طبابت منع می‌کند، تصمیم می‌گیرد مخفیانه در رشته پزشکی تجربه کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با علاقه زیاد به علم پزشکی سعی دارد بر تمام موانع و مشکلات بر سر راهش غلبه کند، اما همه چیز آن جایی سخت می‌شود که با شخص امپراطور دیدار می‌کند و...

سریال« پزشک دربار» از شنبه تا پنج شنبه هر شب ساعت ۲۳ پخش و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۱ و ۱۹ روی آنتن می‌رود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال تلویزیونی رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: مطب یک پزشک در شهرستان کوهدشت به علت تخلفات پزشکی پلمب و فرد متخلف ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، علیرضا لطفی اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کوهدشت پرونده پزشک متخصص ارتوپدی برای دریافت وجه اضافی از بیماران در جمع به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی متهم را برای مرتبه دوم علاوه بر لغو پروانه به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: بازرسان ویژه دانشگاه علوم پزشکی لرستان گزارش تخلف دریافت وجه اضافی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 745526

دیگر خبرها

  • ارائه پنج هزار و ۸۰۰ خدمت بسیجیان جامعه پزشکی در چهارمحال و بختیاری
  • کمیسیون پزشکی حج تمتع ۱۴۰۳ در گلستان تشکیل شد
  • ارائه بیش از ۵ هزار و ۸۰۰ خدمت رایگان از سوی بسیجیان جامعه پزشکی
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • تعرفه‌های غیرمنطقی عاملی برای افت کیفیت خدمات سلامت است
  • چرا ایرانی‌ها، پزشک عمومی را قبول ندارند؟ | گمشده‌ای به نام پزشک عمومی روی تابلوی مطب‌ ها
  • محکومیت چشم پزشک متخلف در مشهد
  • جزییات افزایش ویزیت پزشکان اعلام شد/ پزشک متخصص ۱۸۹ هزار تومان
  • تعداد پزشکان اعزامی به حج کم شد/ ۳۸۰ پزشک عازم حج تمتع می شوند
  • ۳۸۰ پزشک عازم حج تمتع می شوند