Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی والیبال ایران پس از قبول ۳ شکست در هفته چهارم لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ در رده‌بندی زنده جهانی سقوط کرد. خبرگزاری میزان - هفته چهارم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ روز گذشته (پنج‌شنبه) به اتمام رسید و تیم ملی ایران هفته‌ای تلخ و بدون برد را پشت سر گذاشت تا شاگردان ولادیمیر آلکنو با پنج پیروزی از دوازده بازی پس از ژاپن در رده یازدهم جدول رده بندی بایستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین رده بندی زنده فدراسیون جهانی والیبال نیز در پایان هفته چهارم به روز رسانی شد و تیم ملی ایران با سقوطی آزاد پس از مدت‌ها دو رقمی شد و به رده دهم رنکینگ جهانی نزول کرد. شاگردان آلکنو با ۲۶۵ امتیاز پس از ایتالیا و بالاتر از ژاپن در رده دهم قرار دارند و تیم ملی برزیل با ۴۳۵ امتیاز مقتدرانه در صدر ایستاده است.

همچنین تیم ملی لهستان با ۳۹۳ امتیاز دوم است و تیم‌های روسیه و آمریکا با ۳۲۵ امتیاز در جایگاه سوم این لیست حضور دارند.

آخرین رده بندی فدراسیون جهانی والیبال:  

بیشتر بخوانید: ۳ ایرانی در رده سوم برترین‌های لیگ ملت‌های والیبال در پایان هفته چهارم/ عبدالعزیز در صدر بهترین‌ها + عکس و آمار

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون والیبال لیگ ملت‌های والیبال 2021 ولادیمیر آلکنو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: والیبال فدراسیون والیبال لیگ ملت های والیبال 2021 ولادیمیر آلکنو لیگ ملت هفته چهارم رده بندی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در این مسابقات که در سیاخ‌دارنگون شیراز برگزار شد ، تیم اتحاد تاریخچی در جایگاه نخست قرار گرفت، فاتحان دوم، مقام دوم را به خود اختصاص داد و تیم زنده یاد احسان سلامی رتبه سوم رقابت‌ها را از آن خود کرد.
در این رقابت‌ها که مختص ورزشکاران طایفه قره‌قانی بود، ۱۰ تیم اتحاد تاریخچی، زنده‌یاد احسان سلامی، فاتحان، دوستان، دکتر الماسیان، شهدای قنات، قره آغاج، اتحاد قلعه چوبی، شهدای علیکردی یک و شهدای علیکردی۲ حضور داشتند و در دو گروه به مصاف هم رفتند.
در پایان این رقابت تیم‌های زنده یاد احسان سلامی، اتحاد تاریخچی، شهدای علیکردی و فاتحان راهی نیمه‌نهایی شدند.
در مرحله نیمه نهایی تیم زنده یاد احسان سلامی سه بر صفر تیم شهدای علیکردی یک را شکست داد و در دیگر بازی اتحاد تاریخچی، فاتحان را از پیش رو برداشت.
در بازی فینال که با حضور پرشور اهالی روستا‌های مختلف بخش سیاخ دارنگون و مردمان طایفه قره‌قانی ایل قشقایی و برخی از مسئولان در روستای خانه خمیس برگزار شد، تیم اتحاد تاریخچی سه بر صفر تیم فاتحان را شکست داد و جام قهرمانی مسابقات را از آن خود کرد.
شاپور سلطانی مسئول برگزاری این مسابقات، مهمترین اهداف این بازی‌ها را ایجاد وحدت و همدلی در بین جوانان ورزشکار، زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدای طایفه قره‌قانی، سوق دادن جوانان طایفه به سمت ورزش و ایجاد شور و نشاط بین اهالی طایفه برشمرد.
ایل قشقایی به عنوان بزرگترین ساختار ایلی در جنوب ایران و دومین ایل بزرگ در کل کشور شناخته می‌شود که شامل ۶ طایفه اصلی و ۶ طایفه فرعی است.
طایفه قره‌قانی یکی از طوایف ایل قشقایی است که بیشتر مردمان این طایفه در بخش سیاخ دارنگون شیراز سکونت دارند

دیگر خبرها

  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| پرسپولیس در آبادان از استقلال سبقت گرفت/نفت به سقوط نزدیک‌تر شد
  • گزارش زنده: پیکان 0 - 0 هوادار
  • اتحاد تاریخچی قهرمان مسابقات والیبال عشایری فارس
  • واکاوی پیروزی سپاهان مقابل ذوب‌آهن؛ امیدها زنده شد
  • ذوب‌آهن، عامل سقوط تراکتور به رتبه چهارم!
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط
  • نایب قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در تور آزاد سامیلا
  • نایب قهرمانی ساحلی‌بازان در تور آزاد سامیلا
  • سقوط در رکود؛ روایتی از بازار ارز