Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/هرمزگان مسئول امنیت ستاد انتخابات استان هرمزگان با اشاره به اینکه مسئولان مربوطه برای اخذ رای در شهرهای صعب العبور مستقر شده اند، اضافه کرد: به طورکلی، ۱۵۵۶ شعبه اخذ رای وجود دارد که  از ۳۴ هزار نفر عوامل اجرایی شعبات اخذ رای و ۳۹ هزار نفر حفاظت شعبات اخذ رای تشکیل شده‌است.

احمد پویافر در گفت و گو با ایسنا، افزود: بعد از ماه‌ها کار و تلاش ‌در ستاد انتخابات همه تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات خوب انجام شده‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شهرستان‌های ۱۳ گانه استان با دارا بودن  ۱۳۰۰ روستا در هرمزگان در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه کمیته امنیت انتخابات سه ماه در حال برگزاری امنیت این انتخابات است، تصریح کرد: به طورکلی، ۱۵۵۶ شعبه اخذ رای وجود دارد که  از ۳۴ هزار نفر عوامل اجرایی شعبات اخذ رای و ۳۹ هزار نفر حفاظت شعبات اخذ رای تشکیل شده‌است.

مسئول امنیت ستاد انتخابات استان هرمزگان بیان کرد: فرمانداران به عنوان عوامل اجرایی کارهایی از ماه‌های قبل انجام داده‌اند، شعبات در مکان‌های امن که دارای فضای آزاد باشند، فراهم شده‌است. همچنین برای جلوگیری از شیوع کرونا، همه موارد پروتکل بهداشتی چه برای اعضای اجرایی و چه برای افراد حاضر در این محل‌ها تعبیه شده‌است.

وی ادامه داد: انتخابات شورای شهر به صورت تمام الکترونیک اجرا می‌شود و راهنمایی استفاده از آن به مردم اطلاع رسانی شده‌است. همچنین دستگاه‌ها بعد از هر بار رای‌گیری ضدعفونی می‌شود، دستگاه‌‎های جایگزین در صورت نیاز مستقر شده‌است.

مسئول امنیت ستاد انتخابات استان با اشاره به بیماران قرنطینه‌ای، اظهار کرد: برخی از افراد که در قرنطینه هستند با این افراد تماس گرفته می‌شود که اگر کسی دارای علائم شدید نیست و توان مراجعه به شعبه را دارد، رای او گرفته شود. در نهایت، مردم دغدغه‌ای نداشته باشند، سلامت آن‌ها در اولویت قرار دارد.

پویان‌فر اضافه کرد: مردم با همکاری و همیاری رسانه‌ها ۹۳۰۰ نفر برای امنیت انتخابات بسیج شده‌اند، همچنین رسانه‌ها انتقال‌دهنده مفاهیمی هستند که مردم به آن نیاز دارند.

پویان‌فر در پایان با اشاره به اینکه مسئولان مربوطه برای اخذ رای در شهرهای صعب العبور مستقر شده اند، اضافه کرد: تاکید ما این است که مانند همیشه مردم هرمزگان با حضور خود افتخاری دیگر یر مردم ایران بیافزایند و در صحنه حاضر شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري شعبات اخذ رای اخذ رای هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک محورهای مواصلاتی استان هرمزگان روان است

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار علی اکبر جاویدان با تبریک فرا رسیدن سال نو، اظهارداشت: در طی چند روزی که از سال جدید می گذرد خوشبختانه مورد امنیتی خاصی در استان نداشته ایم و امنیت شهروندان و مسافران نوروزی به خوبی تأمین شده است.

وی ادامه داد: از همان آغاز سفرهای نوروزی تاکنون اهتمام پلیس بر تأمین امنیت مسافران نوروزی بود و خوشبختانه تاکنون نیز مورد خاصی مشاهده نشده و همکاران ما به صورت شبانه روزی مشغول انجام وظیفه هستند.

فرمانده انتظامی هرمزگان همچنین با تبریک دوباره ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: با توجه به تلاقی این ماه پر فیض با ایام نوروز و سفرهای نوروزی خوشبختانه اکثر شهروندان و مسافران به خوبی حرمت این ماه مبارک را حفظ و شئونات مذهبی و اسلامی را رعایت کرده اند که از طرف مجموعه پلیس مراتب سپاس خود را اعلام می کنیم.

سردار جاویدان اظهار داشت: از آنجا که به ساعات پایانی دور اول سفرهای نوروزی نزدیک می شویم، بی تردید در ساعات آینده تمام محورهای ورودی و خروجی و داخلی استان هرمزگان، شاهد ترافیک بسیار پرحجم و تردد زیاد خودروها خواهد بود.

وی افزود: همکاری مردم و پلیس در امنیت مسافران نوروزی از اهمیت ویژه ای بر خوردار است و کارکنان انتظامی در طول تعطیلات به خصوص در روزهای ۱۲ و ۱۳ فروردین نیز در آماده باش کامل هستند، تا مسافران در امنیت کامل از سفر باز گردند.

سردار جاویدان اظهار داشت: درخواست ما از هموطنانی که از محورهای مواصلاتی استان به خصوص محورهای کوهستانی عبور می کنند، این است که سفر خود را مدیریت کنند و در طول سفر برای رفع خستگی هر ۲ ساعت یک بار استراحت کنند و با آرامش و سرعت مطمئنه و با توجه به علائم راهنمایی و هشدارها بتوانند سفر خوب و آرامی داشته باشند.

این مقام ارشد انتظامی با تأکید بر اینکه تیم های گشتی پلیس با آمادگی کامل در سطح شهر، خروجی ها و تفرجگاه ها حضور فعال دارند، گفت: از شهروندان و مسافران نوروزی درخواست داریم تا با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری لازم را داشته باشند.

سردار جاویدان یادآور شد: استفاده از تلفن همراه و خوردن و آشامیدن در هنگام رانندگی از جمله مواردی است که به شدت موجب کاهش دقت راننده می شود، بنابراین انتظار داریم رانندگان از این گونه رفتارهای پرخطر دوری کنند.

وی علت اصلی تصادفات را سرعت و سبقت غیرمجاز و همچنین خستگی و خواب آلودگی عنوان کرد و افزود: از شهروندان و مسافران نوروزی درخواست داریم با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را یاری کرده و سفری ایمن برای خود و دیگران رقم بزنند.

فرمانده انتظامی هرمزگان با اعلام آمادگی کامل پلیس استان برای تأمین نظم و امنیت مردم در تفرجگاه ها و پارک ها، از شهروندان و مسافران نوروزی درخواست کرد: هشدارها و توصیه های پلیس را در پیشگیری از سرقت و جرایم جدی گرفته و در این روز از شتاب و عجله پرهیز کرده و سفر خود را مدیریت تا با خاطره خوشی تعطیلات نوروزی را به پایان برسانند.

کد خبر 6062737

دیگر خبرها

  • مشارکت مردمی ضریب امنیت را بالا می‌برد
  • فرماندهی انتظامی همدان در تمامی حوزه‌ها کارنامه درخشانی دارد
  • فرماندهی انتظامی استان در تمامی حوزه های امنیتی، انتظامی و ترافیکی کارنامه درخشانی دارد
  • تاجیکستان همه نزدیکان عامل حمله تروریستی به مرکز تجاری مسکو را بازداشت کرد
  • ارائه خدمات آزمایشگاهی به بیش از ۲۰۰۰ نفر در تعطیلات نوروز در هرمزگان
  • مجید انصاری: کشور ما توان بزرگی دارد؛ چرا باید شرایط طوری باشد که نخبگان ما به فکر مهاجرت باشند؟/ تریبون‌های نماز جمعه به دنبال دامن زدن به خشم و کینه نباشند/ سه انتخابات اخیر نشان داد که ما در لبه خطر ناامیدی و واگرایی اجتماعی هستیم
  • گوشی ریلمی 12X چه ویژگی‌هایی دارد؟
  • نظارت بر اماکن بهداشتی هرمزگان در تعطیلات نوروزی
  • ترافیک محورهای مواصلاتی استان هرمزگان روان است
  • دیپلمات روس: تمامی قطعنامه‌های شورای امنیت لازم الاجرا هستند