Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در بازدید از تعدادی از شعب اخذ رأی با تاکید بر اینکه تمهیدات و تدابیر لازم در حوزه‌های انتظامی، ترافیکی و امنیتی برای برگزاری انتخاباتی پر شور و در سایه امنیت اندیشیده شده است، بیان داشت: از دقایق آغازین شروع رأی گیری شاهد حضور پر شور مردم عزیز در پای صندوق‌های رأی بوده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر برگه رأی برای دوستان جوانه امیدی است که به ثمر خواهد نشست و برای دشمنان تو دهنی محکمی است که یاس و نا امیدی را برای آنان به ارمغان خواهد آورد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به لغو محدودیت تردد شبانه در روزهای ۲۷ و ۲۸ خرداد در شهر تهران برابر اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، عنوان داشت: با توجه به اینکه رأی‌گیری تا ساعت ۲ بامداد ۲۸ خرداد ادامه خواهد داشت، این تصمیم برای تردد شهروندان جهت رفتن به شعب اخذ رأی در روز انتخابات است.

کد خبر 608385 برچسب‌ها پلیس - نیروی انتظامی كرونا در ايران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: پلیس نیروی انتظامی كرونا در ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران را اعلام کرد و گفت: تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی و حفاری در هر سه شب لیالی قدر ممنوع است.

به گزارش مشرق، براساس گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ احسان مومنی با بیان اینکه شهروندان همکاری لازم را با خادمین خود در پلیس راهور داشته باشند، گفت: با توجه به نزدیک شدن به شب‌های پرفضیلت قدر و حضور گسترده شهروندان در هیئات مذهبی جهت انجام فرایض این شب‌ها، پلیس راهور تهران بزرگ نیز به جهت سهولت رانندگان و حضور در مراسمات این شب‌ها وهمچنین تردد سایر شهروندان در دیگر مسیرها، تمهیدات ترافیکی ویژه‌ای را اندیشیده است.

وی افزود: همکاران بنده در هر سه شب قدر در اطراف و معابر پیرامونی تکایا، حسینه‌ها و امامزاده‌هایی که مراسمات شب‌های قدر برگزار می‌گردد حضور صددرصدی و فعال دارند.

سرهنگ مومنی بیان کرد: در محل‌هایی که فضای مناسب پارک داریم با نصب بنر جهت پارک وسایل نقلیه به شهروندان اطلاع رسانی می‌گردد.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: توصیه می‌گردد خودروهای خود را به گونه‌ای که قسمت عقب خودرو رو به پیاده رو و قسمت جلویی آن رو به خیابان باشد پارک باشد که هنگام اتمام مراسم بتوانند به راحتی از پارک خارج شوند.

سرهنگ مومنی گفت: در این سه شب قدر تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود. همچنین هرگونه عملیات عمرانی و حفاری در سطح معابر شهر تهران نیز ممنوع است.

وی اظهار کرد: به رانندگان توصیه می‌شود از توقفات دوبله و سد معبر در سطح معابر خصوصا اطراف محل برگزاری مراسمات و نیز از توقف در حریم میادین و تقاطع‌ها که باعث کندی تردد دیگر وسایل نقلیه می‌شود جداخودداری کنند.

معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: توصیه می‌شود پس از اتمام مراسمات با توجه به تاریکی هوا و خستگی و خواب آلودگی با دقت بیشتری رانندگی نمایند وسرعت و سبقت را مد نظر قرار داده تا شاهد وقوع حوادث نباشیم.

وی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد که با خادمین خود در مجموعه پلیس راهور تهران بزرگ مستقر در معابر و محدوده‌ها، جهت هر چه بهتر برگزار شدن مراسم‌های شب‌های قدر و سهولت ترددها همکاری لازم را داشته باشند.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • اجرای تمهیدات ترافیکی شب های قدر در البرز
  • تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در تهران/ ممنوعیت تردد کامیون‌ها و فعالیت‌های عمرانی در این شب‌ها
  • تمهیدات ویژه ترافیکی شب های قدر در تهران / تردد کامیون‌ها در سطح شهر ممنوع
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • اتخاذ تدابیر امنیتی انتظامی راهپیمایی روز قدس استان تهران
  • پلیس در ایام نوروز با تلاش مضاعف به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند
  • فراجا با برقراری امنیت زمینه تحقق شعار را فراهم می‌کند
  • معابر پایتخت خلوت است / سراغ سرعت و سبقت نروید 
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال