Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@08:02:21 GMT

سردار قاآنی آراء خود را به صندوق انداخت

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۰۱۹

سردار قاآنی آراء خود را به صندوق انداخت

سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رای خود را به صندوق انداخت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رای خود را به صندوق انداخت.   برچسب ها: قاآنی ، سردار ، رای ، انتخابات

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: قاآنی سردار رای انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همه دنیا تعجب بود

سردار سرتیپ حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه و سالگرد شهادت سردار پر افتخار اسلام شهید حجازی گفت: سپاه مولود انقلاب اسلامی است و در بدو انقلاب این نهاد رشد و نمو کرد، اما رسما از دوم اردیبهشت ماه کار خود را شروع کرد.

او با بیان اینکه در ابتدا راه اندازی سپاه شهرستان‌ها کار بزرگی بود، گفت: با امکانات کم و نبود مکان و تجهیزات و خودرو، اما همت بالا بین پیشکسوتان بود تا در زمان کوتاهی سپاه در گستره همه کشور تشکیلات خود را راه اندازی کرد.

سرتیپ شاهوار پور بیان کرد: سپاه توانست روز به روز با بحران‌های پیش آمده برای کشور و مردم در اوایل انقلاب خود را برای مبارزه قدرتمند‌تر آماده کند؛ اقدامات علیه گروهک‌های ضد انقلاب، توطئه‌هایی که برای نا امن سازی کشور از سوی استکبار جهانی دنبال می‌شد، سپاه همواره سینه چاک و سپر حوادث بود. چه در حوزه هواپیما ربایی و چه ترور شخصیت‌ها سپاه همیشه پیشگام بود و شهدای والا مقامی را تقدیم انقلاب کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با اشاره به شروع جنگ تحمیلی اظهار داشت: سپاه در کنار ژاندرمری و ارتش و نیرو‌های مردمی حضور یافت و بخش رزم آن نیز در دوران جنگ راه اندازی شد تا در برابر جنگ تحمیلی مقابله کنیم که نقطه قوتی برای ما بود.

سرتیپ شاهوار پور ادامه داد: این اقدام با تدابیر حضرت امام بود که ایشان محور همه تحولات بود و با محوریت ولایت سپاه کار را پیش می‌برد سپاه اکنون نیز در کنار ارتش و سایر نیرو‌های مسلح در برابر تهدیدات دشمن ایستاده است.

سردار شاهوار پور با اشاره به عملیات «وعده صادق» سپاه نیز گفت: اقداماتی که رژیم اسرائیل در این ایام علیه کودکان و زنان انجام داده محکوم است و از این رو سپاه در کنار مردم فلسطین بوده و شهدای والا مقامی تقدیم کرد.

او می گوید: پاسخ دندان شکنی سپاه که برای همه دنیا تعجب بود؛ موشک باران و ارسال پهباد‌ها به سرزمین‌های اشغالی، گوشمالی بزرگی برای رژیم اسرائیل بود و همه اینها از برکت خون شهدا است و خود را متعهد می‌دانیم که راه نورانی شهدا را ادامه دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • بزرگداشت سردار شهید سید محمد حجازی و سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درشهرستان کرخه خوزستان برگزار شد
  • تحرکات دشمنان در خلیج‌فارس رصد می‌شود
  • پاسخ دندان شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای همه دنیا تعجب بود
  • سپاه،‌ انقلاب و کشور را از هر گزندی حفظ می‌کند
  • سپاه پاسداران همواره نگهبان انقلاب اسلامی بوده است
  • سرلشکر باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است
  • پیام سرلشکر باقری به فرمانده کل سپاه
  • عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است/ عملیات وعده صادق لبیک به رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی بود
  • سپاه پاسداران مولودِ مبارک انقلاب است
  • سردار باقری: عصبانیت دشمن از سپاه بخاطر اقتدار آن است