Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:53:44 GMT

مردم شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۰۶۸

مردم شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند

احمد برادران روز جمعه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر چند حضور مردم در ساعات اولیه در برخی شعب‌ اخذ رای مطلوب بود که این امر ستودنی است، اما باید کاری کرد که این وضعیت در تمامی شعب شکل بگیرد.

وی در ادامه افزود: امروز تمامی شعب اخذ رای همزمان با سراسر کشور از ساعت ۷ صبح  آماده پذیرای از رای دهندگان بود و رای گیری تنها در برخی از شعب دچار مشکل شد که اکنون برطرف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به شرایط کرونایی رعایت فاصله اجتماعی، زدن ماسک، داشتن خودکار شخصی و همچنین شناسنامه و کارت ملی  برای رای دادن در شعب اخذ رای الزامی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: تعداد شعب اخذ رای برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا یک هزار و ۲۰۴ شعبه است.

وی گفت: مشارکت حداکثری مردم در تعیین سرنوشت سیاسی کشور بسیار مهم است و امیدواریم همانند گذشته با حضور حداکثری خود در انتخابات افتخاراتی را برای نظام به دست بیاوریم.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز جمعه ۲۸ خردادماه  همزمان با سراسر کشور در خراسان شمالی هم در حال برگزاری است.

در این دوره از انتخابات ۶۷۲ هزار نفر از جمعیت ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی واجد شرایط اخذ رای هستند و ۲۵ هزار نفر نیز کار برگزاری این انتخابات را بر عهده دارند که در آخرین انتخابات حدود ۵۷.۲ درصد از واجد شرایط استان در انتخابات شرکت کردند.

برچسب‌ها بجنورد انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بجنورد انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری خراسان شمالی خراسان شمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دوره انتخابات خراسان شمالی اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛  فرماندار حوزه انتخابیه کرج فردیس واشتهارد برای این دوره ۸۷۶ صندوق اخذ رای پیش بینی شده است.

رمضانی در ستاد هماهنگی برگزاری دور دوم این دوره انتخابات گفت: ۱۴هزار عوامل اجرایی ونظارتی هم  بکار گیری شده اند.

به گفته وی انتخابات بصورت نیمه الکترونیکی و در برخی مناطق بصورت محله محور برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر در اغلب ساعات آرام خواهد شد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد
  • سند توسعه خراسان شمالی برای ۵۰۰ روستا عملیاتی شد
  • هشدار؛ جان زمین در خراسان‌شمالی مکیده می‌شود
  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • (تصاویر) زندگی روستایی در خراسان شمالی