Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ساعات اولیه شروع رای گیری مسئولان هرمزگان همپای مردمان ساحل نشین خلیج فارس بر پای صندوق های رای حاضر شدند و آرای خود را به صندوق رای انداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ صبح امروز همزمان با سراسر کشور انتخابات شورای شهر ها و روستاهای هرمزگان با حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از ساعات اولیه شروع رای گیری مسئولان استان همپای مردمان ساحل نشین خلیج فارس بر پای صندوق های رای حاضر شدند و آرای خود را به صندوق رای انداختند.

ساحل نشینان خلیج فارس از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کنند

حجت الاسلام محمد عبادی زاده ، نماینده ولی فقیه در هرمزگان با حضور در شعبه رای گیری مسجد قدس در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: اینجا مصداق فستبق الخیرات است یعنی در کارهای خیر باید بر یکدیگر سبقت گرفت و عجله کرد چون شیطان ممکن است آدم را وسوسه کند و فرد از کار خیر بازبماند.
وی افزود: امروز یک مسابقه خیرات در کشور ما برگزار می شود و آن انتخابات است و اگر افراد در لحضات اول در پای صندوق های رای حضور یابند می توانند پوزه شیطان و شیطان صفت هایی که امروز در سراسر جهان علیه ملت ایران جو سازی می کنند را به خاک بمالند.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به مهم ترین گزینه برای انتخاب و گزینه اصلح ادامه داد: هر کاندیدی که بیشتر مورد هجوم دشمن است کاندید خیرخواه و برای ملت ایران گزینه خوبی و اصلح است هر کاندیدی که مورد حمایت دشمنان قرار گرفت نمی تواند مصداق اصلح باشد.
عبادی زاده با بیان اینکه مردم گزینه اصلح را با نگاه دشمن تعیین کنند و هر کسی دشمن مخالف او بود بدانید که گزینه اصلح است، تصریح کرد: شجاعت، پایمردی، خدمت به مردم و حضور آگاهانه در همه عرصه ها، پایبندی به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، معیارهایی برای انتخاب اصلح است که ان شاالله مردم عزیز مورد توجه قرار بدهند.
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: مردم ان شاالله کاری بکنند که کشور عزیز ایران در دنیا آبرومند باشد و گزینه انتخاب شده عزت را به ملت ایران به ارمغان بیارد.
وی با اشاره به حضور پرشور مردم بندرعباس در ساعات اولیه رای گیری بیان کرد: برای من جای شکرگزاری است و شاهد آن هستیم که حضور مردم از لحضات آغازین رای گیری، با گرفتن وضو و آمادگی در صفوف، منتظر انداختن رای به صندوق های هستند و نشانگر اینست که مردم ما و بویژه مردم خونگرم استان هرمزگان دارای یک درک بالا و شعور بالایی در مسائل سیاسی و بصیرتی هستند که بخوبی وظیفه خودشان را تشخیص می دهند و تصمیماتشان در لحظه ها می گیرند و نمی گذارند زمان کارها به عقب بیافتد و این باعث شکرگزاری و از مردم عزیز هرمزگان تشکر می کنیم.

عبادی زاده اضافه کرد: امروز مردم ما از کنار آب های نیلگون خلیج فارس یه پیام را برای مردم دنیا دارند که ساحل نشینان آب های نیلگون خلیج فارس مثل همیشه همچنان که از سرزمین خودشان دفاع می کردند از آرمان و نظام و انقلاب خودشان هم دفاع خواهند کرد و عزت و آقایی و سربلندی را برای همه مردم دنیا به ارمغان خواهند آورد.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات پیام استحکام، محبت و عزمت یک ملت ستودنی ایران در این عصر و زمان است که به گوش دنیا خواهد رسید و از پای صندوق های رای این پیام را مخابره خواهند کرد و شما خواهید دید که در جنگ ارداه ها پیروزی از آن اراده های پولادین و سترگ مردم ایران عزیز خواهد بود.

دستگاه قضایی اجازه کوچکترین خدشه به رأی مردم را نمی‌دهد/تامین امنیت کامل شعب اخذ

علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان هرمزگان به دلیل حضور پرشکوه در ساعات اولیه رأی گیری در شعب مختلف اظهار کرد: هرمزگانی ها همزمان با سراسر کشور و در شرایط آب و هوایی گرم و شیوع ویروس کرونا، با حضور پرشور و چشمگیر خود پای صندوق رأی، برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند و باید به صورت ویژه از این ملت ولایتمدار و فهیم تشکر کرد.

وی افزود: حضور مردم می تواند پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رئیس جمهور منتخب باشد و به رئیس جمهور آینده در پیشبرد اهداف مدنظرش در جامعه بین المللی و روابط داخلی و خارجی کمک شایانی می کند و سبب می شود کارها را به نحو احسن و به نفع مردم و دولت رقم بزند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: دستگاه قضایی نیز دوشادوش سایر دستگاه های اداری و نظارتی، امروز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در میدان بوده و تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخابات سالم بکار می گیرد.

صالحی اضافه کرد: این اطمینان را به مردم می دهیم که دستگاه قضایی در سراسر کشور به ویژه در استان هرمزگان  اجازه کوچکترین خدشه به رأی مردم را نمی دهد و با کمک سایر دستگاه ها، امنیت کامل شعب اخذ رأی تامین خواهد شد.

طی هشت سال اخیر؛ دولت کارنامه و عملکرد خوبی نداشت

احمد مرادی، نمایند مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آغاز  انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها و روستا عنوان کرد: امروز انتخابات از پایین ترین سطح اجرایی که شورای روستاها بوده و تا بالاترین آن که انتخابات ریاست جمهوری به شمار می رود مردم با اشتیاق فراوانی به پای صندوق های رای آمده اند.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گرمای هوای بندرعباس عنوان کرد: گرمای هوای جنوب نتواسته جلوی شور مردمان خون گرم هرمزگان را برای شرکت در سرنوشت استان و کشورشان را بگیرد.

مرادی با اشاره به اینکه مردم در طول هشت سال دولت روحانی بسیار اذیت شدند و دولت کارنامه و عملکرد خوبی نداشت، تصریح کرد: امروز مردم آمده اند با رای دادن به افکار و عقیده های خود دولت را تغییر دهند و فردی که به فکر معیشت و اشتغال مردم است را انتخاب کنند.

وی با اشاره به حضور کاندیدهای جوان در شورای شهرها و روستاهای هرمزگان بیان کرد: ان شااله مردم با انتخاب اصلح خود باعث آبادانی و عمرانی کشور و استان خود شوند.

ملت ایران برگ زرینی دیگر در تاریخ پرشور و بانشاط کشور خلق می کنند

؛سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) در گفتگو با خبرنگار هرمز با اشاره به حضور باشکوه مردم بندرعباس در پای صندوق های رای در ساعات آغازین رای گیری اظهار کرد: مردمی که با همه مشکلات، مصائب و دغدغه های اقتصادی و معیشتی، واقعا میدان دار عرصه ها هستند و پای همه صحنه های انقلاب بودند و با فرمان امامین انقلاب و مقام معظم رهبری و به نیت از شهدا آمدند و در انتخابات حضور پیدا کردند.

وی افزود: ان شاالله یک حماسه ویژه خلق شود و مردم با حضورشان بتوانند یک برگ زرینی بر تاریخ پرشور و بانشاط ایران اسلامی خلق بکنند و در آینده شاهد تشکیل یک دولت مردمی در خط نظام و انقلاب باشیم و زمینه ای را برای نوکری و خادمی مردم را فراهم می کند.

سالاری ادامه داد: مردم پای کار این انقلاب و نظام هستند ان شالله مسئولان به تبعیت از این کار بزرگ مردم، خادمانه برای مردم نوکری کنند و امیداوریم یک دولت در خط نظام و قوی و مردمی شکل بگیرد و از طرفی فراهم شدن زمینه برای شوراها محلی برای خدمت بیشتر به مردم باشد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اضافه کرد: مردم استان هرمزگان همیشه خط شکن بودند و در خط مقدم و نوک پیکان جبهه نبرد با استکبار هستند و همیشه پای کار در صحنه از پیر و جوان، زن و مرد، شیعه و سنی در کنار هم ان شالله این حماسه بزرگ را خلق خواهند کرد.

وی با اشاره به فعالیت خوب قرارگاه های تحول محلات بسیج خاطرنشان کرد: تحول محلات یک حلقه وصلی بین مردم و مسئولان شد و بعنوان یک مجموعه ای که بتواند از کار مردم گره گشایی کند و الگویی برای رفع مشکلات مردم در محلات  ومنشا خیرات باشد.

مشارکت گسترده در انتخابات بیانگر بصیرت سیاسی مردم است/در ساعات اولیه انتخابات شاهد حضور پرشور مردم هستیم

فریدون همتی استاندار هرمزگان دقایقی پیش با حضور در مسجد قدس بندرعباس رأی خود را به صندوق انداخت و در حاشیه برگزاری آیین انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در گفتگو با خبرنگار هرمز گفت: سلامت و تأمین امنیت انتخابات اولویت اصلی ستاد انتخابات استان است و با استفاده از تمام ظرفیت ها زمینه تحقق این دو امر مهم در انتخابات هرمزگان فراهم شده است.

وی همچنین با اشاره به مشارکت خوب مردم در ساعات اولیه انتخابات در هرمزگان، افزود: خدا را باید به خاطر وجود مردمان با بصیرت و فهیم هرمزگان شکر گفت و الحمدلله شاهد حضور گسترده مردم در ساعات اولیه صبح و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت چهارساله کشور هستیم.

استاندار هرمزگان اظهار کرد: مردم با آمادگی کامل، نیت خیر و توکل به خدا برای سربلندی ایران به پای صندوق ها آمده‌اند و نشان دادند که در مسیر انقلاب خستگی معنا ندارد و همچنان در دفاع از نظام و انقلاب محکم و استوار ایستاده اند.

همتی بار دیگر با بیان اینکه این حجم از مشارکت در ساعات اولیه صبح امروز، نشان از درک درست، بصیرت سیاسی، دشمن شناسی و شناخت لازم نسبت به مسائل مهم کشور است، بیان داشت: مطمئن هستیم تا ساعات پایانی رأی گیری،  این حضور پررنگ همچنان ادامه دارد و یک حماسه تاریخی دیگری در تاریخ انتخابات و انقلاب در کشور و هرمزگان ثبت و ضبط خواهد شد.

وی گفت: این حضور حماسی، دشمنان انقلاب را مأیوس و دوستان نظام اسلامی را به آینده امیدوارتر خواهد کرد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پای صندوق های رای ساعات اولیه استان هرمزگان پای صندوق ها ملت ایران خلیج فارس رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی رهبرانقلاب از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز یکشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان عالی نیروهای مسلح ضمن قدردانی صمیمانه از تلاشها و موفقیت‌ها در قضایای اخیر، تاکید کردند: به‌لطف خداوند نیروهای مسلح چهره خوبی از توانایی‌ها و اقتدار خود و همچنین یک چهره ستودنی از ملت ایران به نمایش گذاشتند و ظهور قدرت اراده ملت ایران در عرصه بین‌المللی را به اثبات رساندند.

فرمانده کل قوا ضمن تبریک روز ارتش و همچنین سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه دستاوردهای اخیر نیروهای مسلح موجب ایجاد احساس شکوه و عظمت درباره ایران اسلامی در چشم جهانیان و ناظران جهانی شده است، افزودند: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است، موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی و اثبات آن است، که ناراحتی طرف مقابل نیز از همین موضوع است.

رهبر انقلاب اسلامی با قدردانی از لحاظ شدن تدبیر در اقدامات نیروهای مسلح گفتند: حوادث گوناگون با هزینه و دستاورد همراه هستند و مهم آن است که با تدبیر، از هزینه‌ها کاسته و بر دستاوردها افزوده شود و این کاری است که نیروهای مسلح در حوادث اخیر به خوبی انجام دادند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های سپاه، ارتش و نیروی انتظامی، نیروهای مسلح را به استمرار تلاش و حرکت برای مواجهه با دشمنی‌ها و دشمن‌ها با تکیه بر نوآوری و ابتکار توصیه و خاطر نشان کردند: یک لحظه هم نباید متوقف شد زیرا توقف به معنای عقب گرد است، بنابراین باید نوآوری در تسلیحات و شیوه‌ها و همچنین شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد.

ایشان با تاکید براینکه حیثیت ملت ایران باید در چشم دنیا برجسته باشد، افزودند: ضمن شناسایی استعدادها و نیروهای توانمند و خلاق، به خداوند متعال حُسن ظن داشته باشید و به او توکل کنید و بدانید که وعده خداوند در دفاع از مومنین حتمی و تخلف ناپذیر است.

رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار همچنین تشکر ویژه‌ای از خانواده‌های فرماندهان و رده‌های مختلف ارتش، سپاه و نیروی انتظامی داشتند و خاطر نشان کردند: بار اصلی زحمات بردوش همسران و فرزندان نیروهای مسلح است که سختی‌ها را تحمل می‌کنند.

در این دیدار سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات بزرگ سال ۱۴۰۲ و همچنین هفته‌های آغازین سال ۱۴۰۳ از جمله عملیات «طوفان‌الاقصی» و عملیات «وعده صادق» در تنبیه رژیم صهیونیستی گزارش کوتاهی از آخرین آمادگی‌ها و توانایی‌های نیروهای مسلح ارائه کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1227921 برچسب‌ها رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • ساحل زیبا و شگفت انگیز «دَستیر» در خلیج فارس
  • عملکرد دولت در سیل چابهار موجب دلگرمی و امیدواری مردم شد
  • اجرای پرفورمنس خلیج فارس در بندر خمیر
  • قدردانی رهبری از عملکرد نیرو‌های مسلح در حوادث و عملیات اخیر
  • کارنامه سپاه پاسداران در حوزه‌های مختلف درخشان است
  • قدردانی رهبرانقلاب از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد همراه با تدبیر نیروهای مسلح در حوادث اخیر
  • اظهارنظر اعضای سابق هیات نظارت ورامین ارتباطی به این هیات ندارد
  • دفاع از قانون حجاب به خواست مردم