Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصالح جوکار پیش از ظهر جمعه در جمع خبرنگاران اتاق خبر ستاد انتخابات استان یزد با تاکید بر اینکه انتخابات در حقیقت اراده ملت برای تعیین سرنوشت آینده کشور است، اظهار داشت: انتخابات دارای دو ارزش بزرگ است که نکته اول آن انتخاب مدیریت کشور و شهرها و روستاها برای چهار سال توسط مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۹ اصل قانون اساسی ما در ارتباط با مشارکت مردم است، گفت: ارزش دوم انتخابات ایجاد پشتوانه‌ای سیاسی برای نظام و ساختار و قدرت سیاسی کشور است که در عرصه بین‌الملل نمود خاصی دارد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ادامه داد: دشمن در این مدت با بکار گیری ابزارهای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی سعی کرد در بین مردم ناامیدی و تردید به وجود آورد اما در واقع مردم ما می‌دانند که امروز سرنوشت چهار سال آینده خود را رقم می زنند.

جوکار با تاکید بر اینکه مردم قطعاً به چهارسال آینده امید دارند و این امید را ما در صف‌هایی که به وجود آمده به خوبی مشاهده می‌کنیم، بیان کرد: انتخابات هم حق و هم تکلیف ملی و شرعی مردم است.

جوکار تصریح کرد: طبق گفته دست اندرکاران، به حمدالله استقبال بسیار خوبی از انتخابات امسال به وجود آمده و این نشان دهنده آن است که مردم با احساس وظیفه در این عرصه حضوری پرشور دارند و امیدوارم مشارکت حداکثری در انتخابات را شاهد باشیم.

وی تاکید کرد: هرچه پشتوانه نظام سیاسی ما قوی تر باشد و رای مردم بیشتر به صندوق‌های رای ریخته شود، یقیناً در عرصه دیپلماسی جایگاه قوی‌تری خواهیم داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: یزد انتخابات 1400 محمدصالح جوكار یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است

حجت الاسلام هادی صاحبقرانی با اشاره به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب گفت: باید شعار امسال با تلاش روحانیون و دست اندرکاران ذیربط به گفتمان غالب در جامعه تبدیل شود.

وی ادامه داد: روحانیون باید در سخنرانی‌ها و برنامه‌های مختلف اهمیت جلب مشارکت مردم در رونق و جهش تولید را تبیین و آنان را برای فعالیت در این عرصه تشویق کنند تا احساس مسوولیت عمومی جامعه بدین منظور افزایش یابد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به تشکیل اتاق فکر و اندیشه ورز برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم در این اداره کل تصریح کرد: در این مکان اندیشه ورز راهکار‌های تحقق این مهم با حضور روحانیون و مسوولان و صاحبنظران مربوطه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

برگزاری دوره‌های سواد رسانه برای کاهش آسیب‌های فضای مجازی

مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: برای کاهش آسیب‌های فضای مجازی و آشناسازی نوجوانان و جوانان نسبت به این آسیبها، دوره‌های سواد رسانه و طرح «منیر» توسط این اداره کل با همکاری آموزش و پرورش در شهرستان‌های مختلف در دست اجرا است.

وی تصریح کرد: در کنار این مساله در قالب مرکز رسانه ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها از ظرفیت‌های بومی برای آشنایی نوجوانان و جوانان و دانش آموزان و دانشجویان نسبت به آسیب‌های فضای مجازی بهره گرفته می‌شود و سطح آگاهی‌های عمومی افزایش می‌یابد.

صاحبقرانی محتوا سازی برای فعالان فضای مجازی در عرصه مقابله با ترفند‌های فرهنگی دشمنان و آسیب‌های این بخش را دیگر رویکرد‌های اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ذکر کرد.

مرکز شهرستان ۱۶۰ هزار نفری خواف با ۱۲۳ کیلومتر مرز مشترک با کشور افغانستان در فاصله ۲۶۷ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • ایران بیشترین دیپلماسی فرهنگی را در منطقه دارد
  • گام اساسی دولت سیزدهم در عرصه دیپلماسی اقتصادی
  •  نامزدها چطور می‌پذیرند بیش از درآمد چهار سال نمایندگی برای انتخابات هزینه کنند؟
  • مشارکت مردم در عرصه‌های تولید نیازمند گفتمان‌سازی است
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم شمار مشتریان نفت ایران را افزایش داد
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و جهش تولید
  • ببینید | کنایه رئیس قوه قضائیه به مشارکت پایین مردم در انتخابات
  • دیپلماسی فعال انرژی ایران، زمینه‌ساز افزایش چشم‌گیر فروش نفت و گاز کشور در شرایط تحریمی شد
  • نقش پررنگ سپاه در افزایش قدرت بازدارندگی/ وعده صادق آبروی صهیونیست‌ها را برد