Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-18@12:38:12 GMT

۳۰ شعبه اخذ رای برای این شهرستان در نظر گرفته شده است

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۱۳۸

۳۰ شعبه اخذ رای برای این شهرستان در نظر گرفته شده است

فرماندار شهرستان ملکشاهی گفت: ۳۰شعبه اخذ رای برای این شهرستان در نظر گرفته شده که از این تعداد ۲۶ شعبه آن ثابت و ۵ شعبه سیار است.

«یونس آزادی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: 850نفر در این شهرستان کار برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی  شهر و روستا را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 وی اظهار کرد: انتخابات در شهرستان بدره همزمان با سراسر کشور ساعت هفت صبح شروع شده و رای گیری در همه شعب در حال انجام است.

 

آزادی بیان کرد: تمامی زیرساخت‌های لازم برگزاری پرشور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان فراهم شده است.

 

فرماندار بدره یادآور شد: با تدابیر اندیشیده شده همه امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در محل ستاد انتخابات شهرستان بدره فراهم و مشکلی برای اجرا و پیشبرد فرایندهای انتخابات در پیش نداریم.

 

آزادی با بیان اینکه غیر از شمارش آرا تمامی مراحل برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی خواهد بود، یادآور شد: 30شعبه اخذ رای برای این شهرستان در نظر گرفته شده است که از این تعداد 26 شعبه آن ثابت و 5 شعبه سیار است.

 

وی تاکید کرد: با تلاش‌های صورت گرفته، زمینه برگزاری انتخابات سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم در این حوزه انتخابیه فراهم است و نیروهای اجرایی و نظارت نیز آموزش‌های لازم را در این ارتباط فرا گرفته‌اند.

 

فرماندار بدره، شور و نشاط توام با امید را لازمه انتخابات پرشور و سالم دانست و بیان کرد: همه عوامل اجرایی اعم از ناظران، مجریان و دست‌اندرکاران، هیات‌های بازرسی، نامزدها و هواداران آنان و مردم باید در تحقق این مهم سهیم باشند.

 

آزادی به پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران در طول چهل سال گذشته اشاره کرد و گفت: مردم با حضور خود در صحنه‌های مختلف انقلاب از جمله انتخابات همه‌ توطئه‌های استکبار جهانی را خنثی کرده‌اند و این پشتیبانی برای تداوم امنیت موجود ضروری است

پایان پیام/684

منبع: شبستان

کلیدواژه: شهرستان بدره انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت

محمدباقر هنربر در جلسه‌ای با دهیاران شهرستان میانه با اشاره به اینکه دهیاران نقش موثری در پیشگیری از بروز تخلفات و حفظ بیت المال دارند گفت: تخریب و تغییر کاربری اراضی ملی و منابع طبیعی و کشاورزی و ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این اراضی، از تخلفاتی است که حقوق عموم را تضییع می‌کند و دهیاران باید بلافاصله آن را شناسایی و گزارش دهند تا قبل از انجام تخلف از آن ممانعت شود و پرونده سازی پس از بروز تخلف، نشان از عدم توجه کافی دهیاران نسبت به مسائل روستا است.

وی با قدردانی از دهیارانی که در فرهنگ سازی، تعامل با دستگاه‌ها و ایجاد انسجام و اتحاد اهالی برای همکاری و مشارکت در انجام طرح‌های عمرانی، گفت: دهیاران در روستا‌ها نقش محوری ایفا می‌کنند لذا ضروریست با توجه به تعهدات شغلی، در محل خدمت خود حضور منظم داشته و انضباط کاری و مالی داشته باشند.

وی با اشاره به آسیب پذیری ساختمان‌های قدیمی و فرسوده در زمان بروز حوادثی، چون زمین لرزه، از دهیاران خواست تا اهالی را به مقاوم سازی و نوسازی مساکن با بهره گیری از تسهیلات بنیاد مسکن ترغیب و تشویق کنند.

فرماندار ویژه میانه همچنین با بیان اینکه اعتبارات و منابع مالی که به حساب دهیاری‌ها واریز می‌شود باید با اولویت بندی نیازها، صرف تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و سپس تعریف پروژه جدید گردد، ادامه داد: منابع مالی نباید در حساب دهیاری‌ها راکد بماند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • گلریزان ۴۰ میلیارد ریالی فعالان اقتصادی بندر امیرآباد
  • موافقت با اشتغال ۶۹ زندانی در شهرستان مراغه
  •  تعزیر و خاموشی ۱۰ دستگاه ماینر قاچاق
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • نجات جان گردشگر ۶۷ ساله در ارتفاعات شهرستان بدره
  • برپایی دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان میانه در ۲۱ اردیبهشت
  • برگزاری انتخابات اتاق اصناف کشاورزی در خاتم
  • خوشحالی ملت ایران و همه آزادی خواهان جهان از اقدام مقتدرانه موشکی و پهبادی سپاه
  • آزادی ۴ زندانی نیازمند با گلریزان مردم و خیران کوهپایه