Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا نجاتی روز جمعه در گفت وگو با شبکه استانی خوزستان اظهار داشت: شهروندان زودتر برای انداختن رای خود به شعب مراجعه کنند تا در ساعات پایانی با ازدحام و یا بروز مشکلات احتمالی مواجه نشوند.

وی افزود: طبق هماهنگی ستاد انتخابات کشور و شورای نگهبان، به دلیل شرایط کرونا و گرما، رای گیری تا ساعت ۲ بامداد انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان اضافه کرد: درهای شعب اخذ رای ساعت ۱۲ امشب بسته می‌شود اما رای گیری از افرادی که درون شعب باشند، تا ساعت ۲ بامداد ادامه می‌یابد.

وی با اشاره به بازدید از شعب اهواز، گفت: استقبال مردم در این انتخابات خوب بوده و و رنگین کمان اقوام در شعب اخذ رای تشکیل شده است و امیدواریم این روند استقبال تا پایان زمان رای گیری ادامه یابد.

نجاتی افزود: تمام نکات بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی در شعب رعایت شده و رابطان بهداشتی نظارت خوبی در شعب دارند، همچنین رای دهندگان مواردی چون همراه داشتن خودکار شخصی را نیز درنظر داشتند.

وی به رای دهندگان توصیه کرد که حتما با ماسک وارد شعب رای گیری شوند و فاصله اجتماعی مناسب را در هنگام انداختن رای خود به صندوق رعایت کنند.

نجاتی تعداد شعب اخذ رای در خوزستان را چهار هزار و ۱۸۳ شعبه عنوان کرد و افزود: بر اساس درخواست ستاد انتخابات استان تعداد شعب اخذ رای ۱۵ درصد به دلیل همه گیری کرونا و گرما، افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه حدود یکصد هزار نفر کار برگزاری انتخابات را انجام می‌دهند اضافه کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، ممنوعیت تردد شبانه در روزهای پنجشنبه و جمعه لغو شده است بنابراین شهروندان نگرانی از این بابت نداشته باشند.

بر اساس این گزارش، سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا امروز به صورت همزمان برگزار می‌شود.

سه میلیون و ۶۳۵ هزار و ۶۳۵ نفر در خوزستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند که ۹۷ هزار و ۱۲۹ نفر از رای دهندگان در این انتخابات رای اولی است.

ستاد انتخابات کشور، همراه داشتن شناسنامه و کارت ملی  را برای رای دهندگان ضروری اعلام کرده و از آنها درخواست کرده است که هنگام مراجعه به شعب، خودکار شخصی و ماسک به همراه داشته باشند.

انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز در خوزستان قرار بود برای نخستین بار، همزمان با کلانشهرها، به صورت تمام الکترونیکی انجام ‌شود اما انتخابات الکترونیکی با مشکل فنی روبرو شده و تعدادی از شعب به صورت دستی انتخابات را انجام دادند. نجاتی رییس ستاد انتخابات خوزستان پیش از این گفته بود: ۲ هزار و ۲۰۰ صندوق اخذ رای الکترونیکی برای اهواز پیش بینی شده است که از این تعداد، ۵۳۷ شعبه شهری مستقر می‌شوند و ۵۱۶ شعبه ثابت و ۲۱ شعبه سیار خواهند بود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری خوزستان خوزستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اهواز پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری خوزستان انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استانداری خوزستان خوزستان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اهواز ستاد انتخابات رای دهندگان شعب اخذ رای رای گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حبیبی در جلسه ستاد بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر که با حضور مسعود اسماعیل بیگی جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات استان تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: با تلاش‌های رئیس و اعضای ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اسلامشهر و مشارکت اقشار مختلف مردم و خیرین شهرستان، سال گذشته تعهدی که برای کمک به ساخت صحن عقیله بنی هاشم (س) در کربلای معلی تعیین شده بود به طور کامل محقق شد.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در خصوص نحوه امکان مشارکت مردم در این امر مقدس افزود: مردم اسلامشهر دلباخته و شیفته اهل بیت علیهم السلام هستند و بحمدا… سال گذشته با اقدامات تبلیغی خوبی که در قالب پویش《دعوت به بهشت》صورت گرفت، شاهد مشارکت قابل توجه مردم در زمینه کمک به بازسازی عتبات عالیات بودیم.

وی افزود: امیدواریم این روند در سال جاری نیز تداوم یابد.

کد خبر 6088700

دیگر خبرها

  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید!
  • تمجید از پایانی که آغازگر حیات شد + فیلم
  • وزیر ضعیف را استاندار نکنید 
  • چالشی در خصوص تأمین و قیمت کالای شکر خوزستان ایجاد نشود
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی