Web Analytics Made Easy - Statcounter

​​​​​​​آژانس فدرال تنظیم مقررات فنی و اندازه گیری روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که بیش از ۵۷۰۰ دستگاه خودروی سوزوکی جیمنی، بیش از ۱۱۰۰ دستگاه مرسدس بنز GLE و GLS و ۱۴۰۰ دستگاه خودروی جیپ را در روسیه به دلیل نقص فنی فراخوانده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری تاس، آژانس فدرال تنظیم مقررات فنی و اندازه گیری روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که بیش از 5700 دستگاه خودروی سوزوکی جیمنی، بیش از 1100 دستگاه مرسدس بنز GLE و GLS و 1400 دستگاه خودروی جیپ را در روسیه به دلیل مشکلات احتمالی مختلف فراخوانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این بیانیه، 2675 دستگاه خودرو سوزوکی جیمنی که بین 17 ژوئن 2019 و 27 فوریه 2021 تولید شده اند، به دلیل احتمال آسیب دیدن سیم کشی درب جلوی خودرو، فراخوانده شده اند. در نتیجه این مشکل، عملکرد طبیعی کنترل های الکتریکی واقع در درب خودرو ممکن است مختل شود.

بر اساس این گزارش، 3039 دستگاه دیگر از همین برند خودرو به دلیل احتمال تجمع مایعات، فراخوان می شوند.

در عین حال، 1434 دستگاه خودروی جیپ گرند چروکی فروخته شده در ژانویه 2014 به دلیل نیاز به برنامه ریزی مجدد ماژول کنترل موتور، فراخوان شده اند.

فراخوان خودروساز آلمانی برای 21700 خودرو در روسیه به علت نقص فنی

علاوه بر این، آژانس فدرال تنظیم مقررات فنی و اندازه گیری روسیه به دلیل احتمال نصب نادرست شلنگ تخلیه برای میعانات تهویه مطبوع، 1313 خودروی مرسدس بنز GLE و GLS را که در سال های 2018 تا 2021 فروخته شده اند، فراخوان می کند.

همچنین 47 دستگاه مرسدس بنز کلاس E وAMG GT  کوپه چهار درب که در سال های 2018-2021 فروخته شده اند، فراخوان می شوند.

همچنین، 143 اتومبیل آئودی Q3 و اسپورت بک Q3 تولید شده در سال 2021 نیز در این بیانیه (به دلیل نقص احتمالی مکانیسم جمع کننده کمربند ایمنی جلو سمت راست) فراخوان شده اند.

همچنین 113 خودروی مزدا CX-30 که از 25 آوریل 2019 تا 27 آگوست 2020 تولید شده اند نیز فراخوان می شوند.

تولیدکنندگان این وسایل نقلیه، مالکان آنها را در صورت لزوم به نزدیکترین نمایندگی برای انجام کارهای تعمیراتی ارجاع می دهند. همه کارها برای صاحبان این خودروها بصورت رایگان انجام می شود.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار روسیه خودرو اخبار روسیه خودرو دستگاه خودروی دستگاه خودرو مرسدس بنز شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه

رسانه‌ها از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در استان الرقه سوریه خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، منابعی به سایت خبری المیادین گزارش کردند یک خودروی بمب‌گذاری شده نزدیک زندان «الاحداث» متعلق نیروهای دموکراتیک سوریه در استان الرقه منفجر شد.

به گفته این منابع، این حادثه خسارت جانی و مالی به همراه داشته است.

جزئیات بیشتری درباره این حادثه منتشر نشده است.

دیگر خبرها

  • خودروی سفارشی محمدرضاشاه پهلوی هم برقی شد! /عکس
  • خودروی هیبریدی پرسرعت مرسدس رونمایی شد
  • ۱۹۰۰ دستگاه خودرو شوتی در خراسان جنوبی متوقف شد
  • فراخوان جدید جذب سه هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌
  • فراخوان جدید جذب ۳هزار نفر در ۳۳ دستگاه‌ها
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم