Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای شرکت در انتخابات در حسینیه جماران حضور یافت.

محمدباقر نوبخت با حضور در حسینه جماران در انتخابات شرکت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدباقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه برای شرکت در انتخابات در حسینیه جماران حضور یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلم می خواهد مملکت مثل زمان امام شود

صدیقه مصطفوی، در حاشیه حضور پای صندوق رأی انتخابات ۱۴۰۰، اظهار داشت: ان شاء الله رئیس جمهور آینده اول به مملکت خودمان توجه دارد و مردم را راضی نگه می دارد و بعد با اجازه حضرت امام به سیاست داخلی و خارجی می پردازد.

بنابر گزارش جماران، دختر گرامی امام خمینی(س) همچنین در جمع خبرنگاران تأکید کرد: من می خواهم مردم از این مملکت راضی باشند. امام برای این مملکت بسیار زحمت کشید و زندان رفت و ۱۴ سال در عراق زندگی کرد. دلم می خواهد مملکت مثل زمان امام شود.

نوبخت برای رأی دادن به جماران رفت/دختر امام خمینی: دلم می خواهد مملکت مثل زمان امام شود/یک مرجع تقلید و امام جمعه تهران رأی دادند
مردم هر سلایقی دارند در انتخابات شرکت کنند
آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی پس از انداختن آرای خود به صندوق شماره ۱۶۳ در شهر مقدس قم، عنوان کرد: مردم هر سلایقی دارند در انتخابات شرکت کرده تا این انتخابات هر چه پرشورتر برگزار شود.

بنابر گزارش ایسنا، وی ادامه داد: مردم باید به دور از سلایق و جناح بندی به افراد اصلح رأی  داده و با حضور خود قدرت و توانمندی ملت ایران را به منصه ظهور رسانده و  موجبات شکست توطئه دشمنان علیه کشور و ملت را فراهم آورند.

اولویت رئیس‌جمهور بعدی ارتقای سطح فرهنگ باشد


حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد، با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در اقتدار رئیس جمهور آینده کشور گفت: مشارکت مردم نقش مهمی در افزایش اقتدار ملی و نگاه مردم به رییس جمهور، در اقتدار او تأثیر دارد. امیدوارم که شاهد حضور اقتدار آفرینی در انتخابات امروز باشیم.

وی اولویت رییس جمهور را افزایش وحدت ملی و انسجام اسلامی، تحکیم پیوند اقوام مختلف در ایران و پیوند مذاهب اسلامی و حتی ادیان آسمانی دانست و افزود: در جمهوری اسلامی شاهد افزایش وحدت ملی در ایران بودیم و انصافا این چهار دهه از تاریخ ایران در چند هزار سال تاریخ کشور از نظر وحدت ملی و انسجام اسلامی استثنایی بوده‌است اما رییس جمهور آینده باید جهت تحکیم پیوند ها از موقعیت خود استفاده کند.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رئیس‌جمهوری بعدی باید در جهت ارتقای فرهنگ ملی و اسلامی که ظرفیت و سرمایه است گام بردارد. ما سرمایه غنی ای داریم چون کشوری فرهنگی هستیم لذا باید برای ارتقای سطح فرهنگ در کشور، ارتقای فرهنگ صداقت، امانت، پاسداری از حقوق دیگران، احترام به حقوق دیگران و حراست از حقوق شهروندان اقدام کند. اینها مهمترین مسأله ای است که باید در دستور کار رییس جمهور آینده قرار بگیرد.

ابوترابی فرد که امام جماعت مسجد امام حسین (ع) است از روند برگزاری انتخابات و مراحل نیز بازدید کرد و با استقبال رای دهندگان در صف ها مواجه شد.

/ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: جمهور آینده رییس جمهور رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حال و هوای مصلای امام خمینی دامغان پیش از دیدار مردمی رییس جمهور

دریافت 10 MB کد خبر 6082354

دیگر خبرها

  • استقبال پرشور مردم دامغان از رئیس جمهور در مصلای امام خمینی | تصاویر
  • صحبت‌های مردم استان سمنان با رئیس جمهور
  • حال و هوای مصلای امام خمینی دامغان پیش از دیدار مردمی رییس جمهور
  • حضور رئیس جمهور در بین مردم شاهرود
  • رییس‌جمهور طرح تکمیل آبرسانی به گرمسار را افتتاح کرد
  • جشن احیای واحد‌های راکد استان سمنان برگزار شد /ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • دعوت آیت الله شاهچراغی از مردم برای استقبال از رئیس جمهور
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان
  • عذرخواهی رئیس جمهور کره‌جنوبی پس از شکست حزبش در انتخابات پارلمانی