Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:45:49 GMT

حضور پرشور جامعه ورزش همدان در انتخابات ۲۸ خرداد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۲۲۱

حضور پرشور جامعه ورزش همدان در انتخابات ۲۸ خرداد

به گزارش ایرنا، جوانان و جامعه بزرگ ورزش استان همدان آنان با در دست داشتن پرچم مقدس ایران اسلامی و پوشش لباس‌های همرنگ از رشته‌های رزمی از جمله کاراته، کونگ فو، تکواندو، رزم آوران و سایر پوشش‌های ورزشی در کنار مسئولان اجرایی، نمایش گسترده در انتخابات رقم زدند.

هادی سبزواری از بنیانگذاران ورزش‌های همگانی و صبحگاهی همدان با حضور در عرصه انتخابات به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: انتخابات به عنوان مظهر اراده ملی یکی از عرصه‌هایی است که ملت ایران در ۴۳ سال گذشته، آن را در جزو وظایف شرعی، ملی و انقلابی خود می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: قشرهای مردمی به خصوص جامعه ورزش استان همدان با حضور هوشمندانه، پرشور و انتخابات آگاهانه‌ همواره عظمت، عزت و اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان کشیده است.

قشرهای مردمی به خصوص جامعه ورزش استان همدان با حضور هوشمندانه، پرشور و انتخابات آگاهانه‌ همواره عظمت، عزت و اقتدار کشورمان را به رخ جهانیان کشیده است.

سبزواری خاطرنشان کرد: آنان با حضور حداکثری و آگاهانه در پای صندوق‌های رای، حماسه دیگری در تاریخ انقلاب بزرگ ایران خلق خواهند زد.

رییس هیات کشتی همدان نیز گفت: مردم همیشه در صحنه همدان به خصوص جامعه ورزش استان با حضور گسترده در انتخابات باردیگر به دشمنان و بدخواهان ملت ایران و استقلال آن ثابت کردند که وحدت ملی، والاترین ارزش‌ها است.

حمیدرضا یاری افزود: این حضور با صلابت به طور قطع ارتقای قدرت ملی را رقم می زند و نویدبخش تشکیل دولت مقتدر و در خور شایستگی ملت ایران خواهد بود.

رییس هیات هاکی همدان نیز گفت: امروز برای ملت ایران اسلامی روز بسیار مهمی از نظر مشارکت حداکثری مردم و تعیین سرنوشت است و ملت بزرگ و موقعیت‌شناس ایران با حضور گسترده در پای صندوق‌های اخذ رای ، دشمن را بار دیگر عصبانی و خشمگین خواهند کرد.

حسین ترابی افزود: همه وظیفه داریم که دیگران را برای مشارکت و حضور در این عرصه مهم تشویق و ترغیب کنیم و هیچ کس نباید نسبت به امر مهم انتخابات بی‌تفاوت باشد زیرا مهم‌ترین اصل انتخابات ابتدا حضور پر شور مردم و سپس انتخاب نمایندگان اصلح است.

معاون ورزش و جوانان همدان نیز گفت: جامعه ورزش این استان امروز مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات دارند.

محرم روزبه اظهار داشت: ورزشکاران، مربیان، پیشکسوتان و مسئولان ورزش استان همدان امروز به صورت گروهی و فردی با حضور پرشمار در انتخابات، به اصلح‌ترین فرد رای می‌دهند.

وی بیان کرد: صبح امروز هیات‌های ورزشی استان همدان با لباس متحدالاشکل پای صندوق‌های رای حاضر شدند تا میزان مشارکت و استقبال جامعه ورزش را نشان دهند.

روزبه اضافه کرد: شهرستان‌های استان همدان دارای بیش از ۲۵۰ هیات ورزشی است که طبق برنامه ریزی به عمل آمده امروز حضوری حداکثری در پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

شهرستان‌های استان همدان دارای بیش از ۲۵۰ هیات ورزشی است که طبق برنامه ریزی به عمل آمده امروز حضوری حداکثری در میز صندوق‌های رای خواهند داشت.

روزبه خاطرنشان کرد: قطع به یقین دغدغه قشر ورزشکار توجه جدی به این مقوله اجتماعی و کمک به ترویج ورزش‌های قهرمانی و همگانی است و امیدوارم منتخبان مردم مطالبات خانواده گسترده ورزش استان را جامه عمل بپوشانند.

معاون ورزش و جوانان همدان افزود: جامعه ورزش و جوانان همدان به خوبی می‌داند که انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا از چه حساسیت بالایی برخوردار است و به طور قطع با حضور حماسی خود، بار دیگر جواب دندان‌شکنی به استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی خواهند داد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان نیز گفت: ۲۸ خرداد روز آزمونی بزرگ برای ملت ایران است تا با عمل به وظیفه انقلابی خود و حضور پرشور در پای صندوق‌های رای باردیگر حماسه‌ای عظیم خلق کرده و جهانیان را متحیر عزت و همدلی خود کنند.

حمید سیفی افزود: انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق مردم سالاری یک موهبت است که به مردم داده شد تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند و با حضور حداکثری و آگاهانه، پیروی از خط امام (ره) ، لبیک به رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با شهیدان، همچون گذشته دشمنان ایران و انقلاب اسلامی را ناکام بگذارند.

وی اضافه کرد: اقتدار و پیشرفت کشور و حل مشکلاتی که بر ما تحمیل شده تا حد بسیار زیادی منوط به حضور انقلابی مردم در صحنه‌های حساس و سرنوشت ساز است که مهمترین مصداق آن انتخابات است و اهم آن نیز انتخابات ریاست جمهوری است.

سیفی خاطرنشان کرد: حضور در انتخابات استفاده از حق است، مردم محور و تعیین‌کننده نتیجه انتخابات هستند، بنابراین باید با بصیرت انقلابی، نقش خود را در اثبات مشروعیت بی‌مثال نظام جمهوری اسلامی ایفا کنند .

وی افزود: آنچه اهمیت دارد نفس مشارکت حداکثری است و پس از آن است که با انتخاب اصلح است که موجب استمرار مسیر توسعه کشور و تقویت نظام مردم سالاری دینی می شود.

سیفی ادامه داد: خانواده بزرگ ورزش و جوانان استان همدان همگام با ملت سربلند ایران اسلامی بار دیگر با حضور یکپارچه در انتخابات، اقتدار ملی و بین المللی کشور را تقویت و با درایت و هوشیاری توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام اسلامی را خنثی خواهند کرد و با آرمان‌های شهدا به ویژه سردار دل‌ها «شهید حاج قاسم سلیمانی» که امنیت و آرامش امروز مرهون خون آن‌هاست تجدید میثاق می‌کنند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ همدان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ همدان انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ۱۴۰۰ همدان انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ورزش و جوانان همدان پای صندوق های رای ورزش استان همدان پای صندوق همدان نیز گفت جامعه ورزش ملت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مردم خراسان جنوبی با حضور پرشور خود در این راهپیمایی از اقدام شجاعانه سپاه حمایت کردند.

مردم قدر شناس خراسان جنوبی همگام با سایر ایرانیان در قالب اجتماع و راهپیمایی در میعادگاه‌های نمازجمعه انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل و حمایت خود را از مردم مظلوم و بی دفاع غزه و حمایت همه‌جانبه خویش از عملیات مقتدرانه و هوشمندانه وعده صادق علیه رژیم نامشروع، جنایتکار و متجاوز صهیونیستی را فریاد زدند.


مردم ولایتمدار خراسان جنوبی به شکرانه این عملیات غرورآفرین و تحقیر تاریخی رژیم غاصب صهیونیستی با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی حمایت خود را از سپاه پاسداران اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • حضور پرشور هواداران استقلال و اعتراض نیمکت‌نشینان + فیلم
  • نشست مطالبه گری به‌وقت دانشجو با حضور فرماندار کرمانشاه
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از اقدام تنبیهی سپاه در خراسان جنوبی
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • عکس/ حضور رئیسی در اجتماع پرشور مردم شهرستان شاهرود
  • هاشمی پیگیر عدم‌حضور سرپرست‌ها در انتخابات/ مبینی نمی‌آید؟
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام می‌شود
  • انتخابات فدراسیون بیلیارد تا آخر خرداد انجام خواهد شد
  • تجلیل از دست‌اندرکاران رویداد کشوری جامعه پرداز در همدان