Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@07:36:27 GMT

طارمی آمار دوران پرسپولیس را جابجا کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۲۳۰

طارمی آمار دوران پرسپولیس را جابجا کرد

به گزارش تابناک، روزنامه «ojogo» پرتغال با پایان بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، گزارشی را از وضعیت مهدی طارمی مهاجم ایران و تیم پورتو منتشر کرد.

در بخشی از مطلب این روزنامه آمده است: «تصویر نهایی مهدی طارمی در رویارویی ایران و عراق، لحظه‌ای که طارمی روی زمین افتاده بود، آینه کامل فرسودگی فیزیکی این بازیکن بود که فصل ۲۰۲۰-۲۰۲۱ او بسته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

به نوشته این روزنامه، طارمی در این فصل از فوتبال خود در پورتو و تیم ملی ایران، ۵۴ مسابقه انجام داد؛ آماری که پیش از این برای طارمی بی سابقه بوده است حتی در زمان حضورش در پرسپولیس.

طارمی در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۶ که در پرسپولیس حضور داشت، ۴۷ بازی ملی و باشگاهی انجام داده بود.

ojogo با استناد به همین آمار بازی طارمی خبر داد که ممکن است این بازیکن اندکی دیرتر از سایر نفرات پورتو، در تمرینات پیش فصل حاضر شود.

این روزنامه نوشت: «پس از فصلی که طارمی به پورتو رسید، اولین بازی حرفه‌ای خود را در لیگ قهرمانان اروپا انجام داد و بهترین گل مسابقات را به ثمر رساند، او نمی‌توانست آرزوی پایان بهتری داشته باشد. ایران با یک گل عراق را شکست داد و به مرحله نهایی انتخابی جام جهانی صعود کرد؛ در دیداری که مهاجم پورتو در آن حضور داشت. با این حال مهدی قهرمان برخی از لحظات مهم بود. او علاوه بر اینکه هم تیمی‌هایش را دو بار در موقعیت گلزنی قرار داد و یک بار هم موقعیت گلزنی را از دست داد، در پایان به عنوان کاپیتان در زمین حضور داشت.»

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: تابناک

کلیدواژه: انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری قطر طارمی پرسپولیس انتخابات 1400 محسن رضایی شورای شهر ششم نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) گل مهدی طارمی به ویتوریا گیمارش در شب صعود پورتو

 مهدی طارمی چهار ماه پس از فاصله گرفتن از ترکیب پورتو در تمام مسابقات داخلی و اروپایی، چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی جام حذفی پرتغال دوباره به جمع نفرات اصلی بازگشت و مقابل ویتوریا گیمارش قرار گرفت که شب خاطره‌انگیزی برای او رقم خورد و با گلزنی همراه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تمجید تیم فوتبال پورتو از مهدی طارمی با یک لقب جدید
  • فیلم| گلزنی مهدی طارمی برای پورتو در جام حذفی پرتغال
  • (ویدیو) گل مهدی طارمی به ویتوریا گیمارش در شب صعود پورتو
  • جام حذفی پرتغال / صعود پورتو به فینال در شب گلزنی طارمی
  • درخشش مهدی طارمی در شب صعود پورتو به فینال
  • صعود پورتو به فینال جام حذفی با گلزنی مهدی طارمی
  • گلزنی مهدی طارمی در بازی امشب پورتو مقابل گیمارش (فیلم)
  • مهدی طارمی جزو ۱۰ لژیونر برتر هفته آسیا
  • طارمی برابر با سپاهان و تراکتور شد
  • مهدی طارمی با ارزش‌تر از سپاهان و تراکتور