Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رأی اولی‌های استان سیستان و بلوچستان از صبح امروز با حضور دسته جمعی در شعب اخذ رأی مشارکت چشمگیری داشته‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان،رأی اولی‌های استان سیستان و بلوچستان از صبح امروز با حضور دسته جمعی در شعب اخذ رأی مشارکت چشمگیری داشته‌اند. در ادامه تصاویر حضور رأی اولی‌های شهرستان زاهدان را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/392/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رأی اولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ارتباط بیش از۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی جنوب سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تا این لحظه از فعالیت سامانه بارشی در استان هیچ تلفات جانی گزارش نشده است، گفت: بر اساس تصمیم ستاد مدیریت بحران استان در حال حاضر بیش از ۶۳۲ اکیپ امدادی و خدمات رسانی در جنوب استان مستقر شده‌اند.
بیجار افزود: سامانه بارشی شدیدی که از ظهر روز گذشته در استان فعالیت خود را شروع کرده است خوشبختانه تاکنون هیچگونه تلفات جانی در بر نداشته است.
وی افزود: عمده بارش‌ها در شهرستان‌های زرآباد، کنارک، چابهار، نیکشهر، قصرقند و فنوج بوده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان اینکه حجم این بارش‌های سیلابی درسال‌های اخیر در استان بی‌نظیر بوده است، تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی در جنوب استان مسدود شده است که تلاش‌ها برای برقراری ارتباط با آنها در جریان است.
وی ادامه داد: تلاش داریم تا در گام اول ارتباط تمامی محور‌های اصلی مناطق درگیر سیلاب را برقرار کنیم.
بیجار با بیان اینکه قطع ارتباط با شهرستان زرآباد و قطعی آب و برق در برخی از روستا‌های جنوبی استان اعلام شده است، عنوان کرد: حجم خسارات اولیه وارد شده به بخش‌های کشاورزی راه و برق جنوب استان تاکنون بیش از ۱۸۰۰ میلیارد برآورد شده است.
وی افزود: تمام تلاش ما بر آن است تا برقراری ارتباط در محور‌های مواصلاتی استان به جهت انجام خدمات امدادی برقرار شود.

دیگر خبرها

  • شکستن رکورد بارش۱۰ایستگاه بارانسنجی جنوب سیستان وبلوچستان
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • رکورد بارش در سیستان‌وبلوچستان شکسته شد + فیلم
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • حضور وزیرکشور درمناطق سیل زده جنوب،سیستان وبلوچستان
  • قطع ارتباط ۳۰۰ روستادرجنوب سیستان وبلوچستان،بر اثر بارش شدید باران
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق سیستان وبلوچستان
  • انسداد ارتباط بیش از۴۵ محور روستایی و ۱۲ جاده فرعی جنوب سیستان وبلوچستان
  • تازه‌ترین اخبار از زلزله ۴.۸ ریشتری ‌سیستان‌وبلوچستان‌