Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:45:30 GMT

نظری: انتخابات پرشور دشمن را زمین‌گیر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۳۲۷

نظری: انتخابات پرشور دشمن را زمین‌گیر می‌کند

ایسنا/مرکزی نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه انتخابات پرشور با حضور حداکثری دشمن را زمین‌گیر می‌کند، گفت: رئیس جمهور آینده اقتصاد برهم ریخته و درهم شکسته کشور را سروسامان دهد.

علیرضا نظری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: دشمنان با فشارهای متعدد علیه ملت ایران در قالب فشارهای تحریمی و اقتصادی به دنبال این هستند که مردم را از همراهی با نظام و پشتیبانی از انقلاب محروم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همه بدخواهان منتظرند نتیجه فشارهای حداکثری را در ۲۸ خرداد ببینند. می خواهند بدانند که آیا مردم از اراده و جهت‌گیری در دفاع از آرمان‌های انقلاب منصرف و مایوس شده اند یا همچنان این ملت پای کار نظام ایستاده‌اند.

وی تصریح کرد: ملت ایران در طول ۴۲ سال گذشته همواره نشان داده‌اند که در همه عرصه های نظام پای کار ایستاده‌اند و انتظار می‌رود که در این شرایط حساس با حضور موثر در انتخابات دشمن را زمین‌گیر کرده و امید بدخواهان را ناامید و دل دوستداران انقلاب را در سراسر جهان شاد کنند.

این نماینده مردم در خانه ملت تاکید کرد: در ۲۸ خردادماه روح امام عزیز و شهدا شاهد و ناظر هستند تا ببینند این ملت تا چه اندازه پای آرمان‌های نظام و شهدا ایستادگی خواهند کرد و قطعا ملت آگاه و بابصیرت نظام اسلامی با لبیک به فرمان رهبری بار دیگر حماسه‌ای از جنس حضور معنادار و موثر را خلق کرده و پیام نفی سیاست‌های خصمانه دشمنان را به دنیا مخابره خواهند کرد.

او تصریح کرد: در طول بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، انتخابات به عنوان یک حماسه سیاسی رکن رکین مشروعیت نظام دینی مردم سالار بوده است و حضور حداکثری آحاد ملت بی‌تردید تقویت و تحکیم این عنصر اساسی را در پی داشته و دارد.

وی در ادامه از رئیس جمهور آینده خواست تا بزرگترین مشکلات مردم که همانا معیشت و اقتصاد است را با برنامه‌ریزی دقیق برطرف کرده و برای ریشه کنی فساد وعده‌های خود را عملی کند. رئیس جمهور آینده باید برای سفره مردم، اشتغال، مسکن، ازدواج، مبارزه با تورم و ... چاره اندیشی کند و اقتصاد برهم ریخته و درهم شکسته کشور را سروسامان دهد تا مردم بتوانند با آرامش خاطر و در سایه کاهش فشار معیشتی که بر دوش آنهاست به زندگی خود ادامه دهند.

نظری همچنین گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا که در قالب پارلمان محلی فعالیت دارند و بیشتر مراجعات مردم در حوزه مدیریت شهری در این مجموعه متمرکز شده است نیز وظایف و تکالیف مهمی بر دوش دارند و انتظار می رود، منتخبین مردم که تصمیم گیران حوزه شهری هستند یک تغییر و تحولی در ساختار زندگی شهری صورت دهند و فارغ از منافع شخصی و جناحی به دنبال عملی کردن وعده‌های تبلیغات انتخاباتی بوده و نسبت به عملی کردن آن حساس باشند و تلاش کنند اعتماد آسیب دیده مردم نسبت به مسئولان در بخش‌های مختلف را ترمیم و بازسازی کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ مشاركت حداكثري استانی سیاسی شوراهای ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی فدوی شامگاه چهارشنبه ۵ اردیبهشت در آیین نخستین سالگرد شهید حمیدرضا الداغی در گلزار شهدای سبزوار افزود: عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرد، چنانکه این اتفاق در فضای رسانه‌ای و اعتراف سران این رژیم نمایان است.

وی تصریح کرد: با اراده حیدری رهبر انقلاب و قوت سپاه پس از اقدام غرورآفرین عملیات "وعده صادق" مضحکه همه دنیا شدند که این رویداد بیانگر قدرت انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با وجود اینکه دشمنان از هر راهی التماس کردند تا جمهوری اسلامی اقدامی نکند، اما در این عملیات تصمیم حیدری گرفته شد و سپاه پاسداران به مثابه یاوران و سربازان حیدر عمل کرد و آن‌ها را به خفت نشاندیم.

وی اظهار کرد: هر وقت خبیثان صهیونیست بخواهند فرزندان انقلاب اسلامی را تهدید کنند، تنبیه می‌شوند. این قاعده جدید است که برقرار شده و دیگر نمی‌توانند از دست آن‌ها جان سالم به در ببرند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید محمد رضا زاهدی در کنار همرزمان خود بار‌ها تا پای شهادت رفته و مجروح شده بود، ولی ایستاد و در همه جبهه‌ها سرافرازانه فرماندهی کرد و شهادت او طوفان به پا کرد و دشمن با اقتدار تنبیه شد.

‌سردار فدوی افزود: یکی از مقاطع ویژه انقلاب اسلامی سال گذشته رخ داد، خبیثان عالم و شیاطین در طول سال‌ها پس از پیروزی انقلاب از هر راهی وارد شدند شکست خوردند، اما سال گذشته بر روال دیگری گام برداشته، ولی باز هم شکست خوردند، چون وقتی قدرت انقلاب تجلی کند آن‌ها همچون کف روی آب فوری محو می‌شوند.

وی اظهار کرد: اگر همواره در اتفاقات دشمن شکست می‌خورد به این دلیل است که دلدادگان پای حق و انقلاب ایستاده‌اند و جمهوری اسلامی متکی به محبت و دوستی اهل بیت (ع) به عنوان مقتدرترین حکومت برابر شیطان بزرگ ایستاده و آمریکا را به خاک ذلت کشانده و می‌کشانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: تجلی بی‌نظیر شهید الداغی تمام کشور را به حرکت آورد، در یک لحظه خاص بصیرت و غیرت وی به حرکت درآمد و می‌دانست پای جان در میان است، اما جان خود را تقدیم کرد تا یک الگو در مسیر حفظ عفاف و حجاب شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جانشین فرمانده سپاه: دشمن با اقتدار تنبیه شد
  • تبیین دستاوردهای نظام مقدس اسلامی؛ماموریت‌ مهم شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور
  • چرا اگر سپاه نبود کشور هم نبود؟
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است