Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان گفت :حضور پررنگ مردم در انتخابات بی تردید پشتوانه محکمی برای یک سیاست خارجی مقتدر، عزتمند و تعامل‌گراست.

به گزارش ایسنا،سید عباس عراقچی رییس هیات مذاکره کننده کننده ایران در وین  پس از شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:"حضور پررنگ مردم در انتخابات بی تردید پشتوانه محکمی برای یک سیاست خارجی مقتدر، عزتمند و تعاملگرا می باشد، و حتما باعث تقویت مذاکره کنندگان در مسیر سخت رفع تحریم ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینجانب به عنوان کارمند ملت ایران در عرصه دیپلماسی، همراه با همکارانم در تیم مذاکره کننده هسته ای در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در وین حضور یافته و رای خود را به صندوق‌های رای انداختیم "

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيدعباس عراقچي انتخابات ۱۴۰۰ مذاكرات وين مشاركت حداكثري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان جهان بود

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: عملیات «وعده صادق» توسط فرزندان برومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان جهان بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی، امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت_ در آئین نمادین نواختن «زنگ اقتدار» به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حمایت از عملیات غرورآفرین وعده صادق، اظهار کرد: عملیات «وعده صادق» توسط فرزندان برومند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا، مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان جهان بود.

وی افزود: یکی از شعارهای اصلی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمایت از تمام وفاداران و عزیزانی است که در راستای نظام مقدس جمهوری اسلامی با توکل به خدا در این سنگر از دستاوردهای انقلاب پاسداری می‌کنند.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: غلبه خون بر شمشیر در جای جای جهان و حمایت از مستضعفان جهان دیگر شعارهای اصلی این مجموعه است.

شوقانی تصریح کرد: امیدواریم به فضل خداوند بتوانیم در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و گوش به فرمان ولی امر مسلمین جهان، سربازی و پاسداری کنیم.

کد خبر 746529

دیگر خبرها

  • رئیسی: توسعه همکاری با کشورهای همسایه و مسلمان بویژه پاکستان از اولویت‌های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است
  • عراقچی: میدان، دیپلماسی و رسانه سه ضلعِ مهم در هر واقعه نظامی یا سیاسی هستند
  • عراقچی: پس از اقدام نظامی، زمان ورود به میدان سیاست و دیپلماسی است
  • آیا ایران از اسرائیل خواسته بود که در ازای توقف حمله به غزه، به سرزمین های اشغالی حمله نکند؟
  • جزئیات مذاکره گل محمدی و تراکتور/ یحیی چطور پای میز مذاکره نشست؟!
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند/ سیاست خارجی، پاشنه آشیل جو بایدن در سال انتخابات شد
  • حملات نیروهای مقتدر جمهوری اسلامی به اسرائیل، جان تازه‌ای به رزمندگان راه آزادی قدس دمید
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • عملیات «وعده صادق» مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان جهان بود