Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@12:45:39 GMT

حضور پر شور مردم پایتخت وحدت ایران اسلامی در انتخابات

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۳۶۹

حضور پر شور مردم پایتخت وحدت ایران اسلامی در انتخابات

دریافت 14 MB

به گزارش خبرنگار مهر، مردم غیور و مرزدار سیستان و بلوچستان بار دیگر با حضور پرشور و گسترده خود در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای دیگر از جنس همدلی و وحدت را رقم زدند.

امروز بار دیگر مردم مرزدار استان سیستان و بلوچستان در روزی سرنوشت ساز با حضورشان در انتخابات حماسه‌ای دیگر از حضور انقلابی خود را به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5237962

منبع: مهر

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان زاهدان انتخابات 1400 انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی عکس استانها گرگان بوشهر انتخابات رای گیری ایلام آمار کرونا انتخابات ریاست جمهوری شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب به خط شدند

استاندار سیستان و بلوچستان به همراه معاون عمرانی و جمع کثیری از مدیران استانی و شهرستانی، برای دومین روز متوالی از شروع فعالیت شدید سامانه بارشی در جنوب استان، با حضور در منطقه از نزدیک در جریان روند خدمات‌رسانی به مردم قرار گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از چابهار، محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان به همراه منصور بیجار معاون عمرانی استانداری و جمع کثیری از مدیران استانی و شهرستانی، برای دومین روز متوالی از شروع فعالیت شدید سامانه بارشی در جنوب استان، با حضور در شهرها، روستاها و بخش‌های مختلف حوزه جنوب، از نزدیک در جریان روند خدمات‌رسانی به مردم قرار گرفت.

محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در جریان بازدید میدانی از مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان، با حضور در جمع امدادگران هلال احمر ضمن تشکر از اقدامات به موقع و مفید انجام شده از نزدیک روند امداد رسانی را نیز مورد بررسی قرار داد.

استاندار سیستان و بلوچستان در ساعات اولیه صبح امروز با حضور میدانی در جاده ترانزیتی چابهار- نیکشهر از نزدیک پیگیر حل مشکلات آبگرفتگی و ریزش کوه در این مسیر شد.

محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این مسیر ترانزیتی باید با همکاری همه دستگاه‌های متولی هر چه سریعتر به صورت کامل پاکسازی شود.

وی که از بامداد امروز در مناطق‌ سیل‌زده حضور دارد، گفت: با هماهنگی راهداری و فرمانداری باید علاوه بر امکانات دولتی از ظرفیت بخش خصوصی از جمله همه پیمانکاران جهت عملیات پاکسازی و بازگشایی استفاده شود.

بارش شدید باران که از روز سه‌شنبه در استان آغاز شده موجب بروز سیلاب، انسداد مسیرهای مواصلاتی و همچنین ریزش کوه در برخی مناطق شده است.

.

ارتفاع بارش در زرآباد به 270 میلیمتر رسید

مدیر کل هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با صدور دو هشدار صادر شده سطح قرمز هواشناسی جوی و دریایی شماره یک، از تمامی ایستگاه هواشناسی و باران سنجی گزارش باران مخابره شد، از چابهار 131.6، کنارک 229، زاهدان 11.6، راسک 47،  ایرانشهر 53.6، بمپور 63، دلگان39، خاش 28، سراوان 40، مهرستان 55، نصرت آباد 4.6، میرجاوه 2.5، زابل 1.7 و زهک 0.4 میلیمتر باران گزارش شد.

محسن حیدری بیان کرد: بارش‌های رگباری تا فردا شب در سطح استان سیستان و بلوچستان با شدت کمتر تداوم دارد که در این راستا توصیه می‌شود طی این مدت از چرای دام در ارتفاعات و  فعالیت های کوهنوردی و دریایی پرهیز شود از اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه ها در زمان بارندگی خودداری شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هوایی به مناطق سیل‌زده صعب‌العبور بلوچستان+ فیلم
  • وعده صادقی که اتحاد کشورهای اسلامی را مستحکم‌تر کرد
  • حضور وزیرکشور درمناطق سیل زده جنوب،سیستان وبلوچستان
  • ارتش دژی استوار در برابر هرگونه تجاوز و تهدید و نمادی از وحدت و انسجام ملی
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب
  • حضور میدانی استاندار سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب در جنوب استان
  • رژه ۲۹ فروردین روز ارتش در سیستان و بلوچستان
  • مدیران سیستان و بلوچستان در مناطق درگیر سیلاب به خط شدند
  • ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم و هراس دشمنان است
  • نگاه می‌کنند چه چیزی مردم را آزار می‌دهد تا انجامش دهند | کاظم صدیقی محاکمه نشد، حالا طلبکار شده