Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:52:58 GMT

۴۱ هزار نفر در فاروج واجد شرایط رای دادن هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۴۰۴

۴۱ هزار نفر در فاروج واجد شرایط رای دادن هستند

ابوالحسن نجفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در مجموع ۵۳۸ نامزد انتخاباتی در نفر از در حوزه شورای اسلامی شهر و روستاهای فاروج با هم رقابت می کنند و برای  اخذ رای در این  شهرستان ۸۶ شعبه ثابت و سیار پیش بینی شد.
فرماندار شهرستان فاروج اظهارداشت : در این دوره از انتخابات در شهرستان فاروج یک هزار و ۸۰۰ نفر عوامل اجرایی، نظارتی و امنیتی کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته وی در این دوره از انتخابات به دلیل همه گیری ویروس کرونا شعبه اخذ رای نسبت به دوره های گذشته افزایش یافت .
فرماندار شهرستان فاروج خاطرنشان کرد :  برای برگزاری انتخابات ۷۷ حوزه انتخابیه برای انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان فاروج  ساماندهی شد که ۷۵ حوزه انتخابیه روستایی و ۲ حوزه شهری است.
 فاروج با حدود ۵۲ هزار نفر جمعیت در ۹۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین  دوره شورای اسلامی شهر و روستا روز جمعه ۲۸ خردادماه همزمان با سراسر کشور در این شهرستان در حال برگزاری است و در مجموع 25 هزار نفر کار برگزاری انتخابات را بر عهده دارند.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ فاروج ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی خراسان شمالی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ فاروج ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر انتخابات ۱۴۰۰ فاروج ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر مشارکت انتخاباتی خراسان شمالی انتخابات ریاست جمهوری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شهرستان فاروج ریاست جمهوری اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الله دهدشت در نشست برنامه ربزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان افزود:دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و اظهار کرد:صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.

داریوش دبیقی، مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان هم از برنامه ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی افزود:برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستور العمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روز‌های تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد

دیگر خبرها

  • تشدید نظارت‌ها بر بازار ادامه دارد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • آمادگی کامل آذربایجان شرقی برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • کاهش ۳۰ درصدی تعداد شعب اخذ رأی شمیرانات در مرحله دوم انتخابات
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷ کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • رقابت ۳۴ نامزد برای تصاحب ۱۷کرسی مجلس شورای اسلامی در استان تهران
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • همکاری دانشجویان در برگزاری انتخابات نمادی از مشارکت اجتماعی فعال نسل جوان