Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-03-28@13:58:18 GMT

عراقچی در وین رای داد +عکس

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۴۴۵

عراقچی در وین رای داد +عکس

معاون وزیر خارجه ایران که در وین حضور دارد رای خود در انتخابات ریاست جمهوری را به صندوق انداخت.

به گزارش مشرق، سیدعباس عراقچی معاون وزیر خارجه و رئیس تیم مذاکره کننده ایران با حضور در حوزه انتخابات وین در محل سفارت جمهوری اسلامی ایران در اتریش رای خود را به صندوق انداخت.

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 انتخابات 1400 انتخابات انتخابات ریاست جمهوری محسن مهرعلیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناتور آمریکایی ضد ایران در گذشت

فاکس نیوز نوشت جوزف لیبرمن سناتور آمریکایی، اولین آمریکایی یهودی تبار بود که برای یک حزب بزرگ در آمریکا نامزد معاون اول رییس جمهوری شد.

خانواده لیبرمن در بیانیه‌ای علت مرگ این سناتور سابق ایالت کنکتیکت در عصر چهارشنبه را عوارض ناشی از زمین خوردگی اعلام کردند.

وی ابتدا از سوی حزب دموکرات به مجلس سنا راه یافت و بار دیگر در سال ۲۰۰۶ و پس از شکست در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات، به عنوان یک نامزد مستقل کرسی مجلس سنا را بدست آورد.

در سال ۲۰۰۰ به عنوان اولین سیاستمدار یهودی، نامزد سمت معاونت ریاست جمهوری برای «ال گور» و حزب دموکرات شد.

لیبرمن در سال ۲۰۰۴ برای نامزدی حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری تلاش کرد، اما پس از یک نمایش ضعیف در انتخابات مقدماتی اولیه، از نامزدی انصراف داد.

لیبرمن به عنوان یکی از بزرگترین حامیان بزرگ رژیم صهیونیستی در واشنگتن و از ضدایرانی‌ترین سناتور‌های آمریکایی شناخته می‌شود.

وی همچنین در زمره مقام‌های آمریکایی بوده که خواستار فشار و تحریم بیشتر ایران بوده اند.

بر اساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، با اینکه لیبرمن دموکرات بود، اما در چند موضوع مهم از جمله جنگ در عراق بر خلاف این حزب رای داد و در سال ۲۰۰۶ نیز هنگامی که قصد داشت برای آخرین بار نامزد سناتوری در کنگره شود، به طور مستقل و بدون وابستگی حزبی در رقابت‌ها شرکت کرد و پیروز شد.

لیبرمن در جریان مبارزات انتخاباتی سال ۲۰۰۸ نیز برخلاف موضع حزب دموکرات، به جای باراک اوباما از جان مک‌کین نامزد حزب جمهوری خواه حمایت کرد.

منبع :ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سناتور آمریکایی ضد ایران در گذشت
  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • سفر وزیر خارجه اوکراین به هند
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • افشاگری ظریف در خصوص عدم احیای برجام در تابستان + فیلم
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • فیلم تازه ظریف از زمانیکه معاون وزارت خارجه بود: منو می‌پاییدن!
  • استقبال امیرعبداللهیان از هنیه در تهران
  • ظریف : چون از آمریکا آمدم خودی محسوب نمی‌شدم/ برای کشت بادمجان در این دولت گفتند شش ماه صبر کنید، از برجام توقع داشتند یکی دو ماهه جواب دهد!