Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@13:00:18 GMT

تمام شعب اخذ رای بدون مشکل فعال هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۴۴۶

تمام شعب اخذ رای بدون مشکل فعال هستند

استاندار تهران گفت: با توجه به اطلاعاتی که داریم میزان مشارکت مردم در انتخابات نسبت به ادوار گذشته بیشتر است و هیچ مشکلی در شعب اخذ رای نداریم.

به گزارش مشرق، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران اظهار کرد: از همان شروع فرایند رای گیری حضور پر شور مردم پای صندوق رای را شاهد بودیم.

وی گفت: در حال حاظر تمام ۶۸۴۶ شعب اخذ رای ما در استان فعال بودند و هیچ شعبه ای نداریم که در حال اهذرای نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران بیان کرد: در ساعات اولیه به دلیل خرابی برخی دستگاه های احراز هویت برخی شعب با مشکل مواجه شدند که دستور دادیم کار را به صورت دستی پیش ببرند تا دستگاه ها فعال شوند که الان خداروشکر مشکل برطرف شده است.

محسنی بندپی افزود: با توجه به اطلاعاتی که داریم میزان مشارکت مردم در انتخابات نسبت به ادوار گذشته بیشتر است.

وی گفت: در بحث راعایت پرتکل‌ها با کمک حامیان سلامت و جمعیت حلال احمر که ناظر بر رعایت پذتکل‌های بهداشتی در شعب هستند و تدبیر لازم دیده شده است.

استاندار تهران افزود: گزارش‌ها بیانگر رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در تمامی شعب است‌.

محسنی بند پی گفت: از مردم درخواست داریم که رای دهی را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی خاطر نشان کرد: تا الان در هیچ شعبه‌ای با مشکل خاصی مواجهه نشدیم و فرایند اخذ رای به طور عادی با حضور مردم عزیز در جریان است.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا انتخابات 1400 انتخابات 1400 انتخابات انتخابات ریاست جمهوری انوشیروان محسنی بندپی تهران محسنی بندپی استاندار تهران اخذ رای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر سه شنبه در مراسم تودیع معارفه استاندار مازندران سرآغاز یاری خداوند را یاری مردم و ادامه راه شهیدان و آرمان‌ها ذکر کرد و گفت: اگر در این زمینه ضعیف وارد شویم، تضمینی برای یاری خدا وجود ندارد.

وی با تقدیر از تلاش‌های استاندار سابق مازندران متوسط عمر استانداری را در استان کمتر از دو سال ذکر کرد و گفت: مبارزه با زمینخواری از جمله تأکیدات رئیس جمهور در استان بوده است و استاندار قبلی نیز در این بخش توفیقاتی داشته است.

وی با اظهار اینکه مازندران قطب کشاورزی و ورزش به شمار می‌رود، وجود دو وزیر از استان را در هیأت دولت لازم دانست و گفت: مسائل ناسیونالیستی در استان برای ما اولویت نیست بلکه تدبیر و تعهد برای ما مساله مهم است.

آیت الله لائینی یادآور شد: مازندران در حوزه‌های مختلف خدمات زیادی از نظام اسلامی گرفت و در عین حال خلاء های زیادی دارد و در حوزه کشاورزی طی دو سال گذشته با افت قیمت روبرو بودیم و در زمینه صادرات نیز مشکل داریم.

امام جمعه ساری نبود صنایع تبدیلی را از دیگر مشکلات ذکر کرد و گفت: در حوزه گردشگری، ویلاسازی های غیرمجاز، کمبود آب شرب و غیره با مشکل روبرو هستیم.

وی راه اندازی قطار محلی پرسرعت و ایجاد اتوبان ساحلی از رامسر تا گلستان را از دیگر نیازهای مازندران بیان کرد و گفت: مازندران نیازمند آزادراه ساحلی است.

امام جمعه ساری همچنین از اجرای طرح نور و مقابله با هنجارشکنان تقدیر کرد.

کد خبر 6086274

دیگر خبرها

  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • خلیل آباد کمترین واحد صنفی بدون پروانه را دارد
  • انتخابات در تهران تمام الکترونیک است + فیلم
  • آماده‌باش کامل شهرداری کرمان در شرایط جوی ناپایدار
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • آقای استاندار؛حل مشکل آزادراه زنجان_تبریز کار یک مدیرکل نیست
  • ترافیک پرحجم ولی در حال حرکت و بدون مشکل در تهران
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • مازندران نیازمند قطار محلی و آزادراه ساحلی است
  • مرز خسروی فعال‌تر می شود