Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار رحیمی گفت: تا کنون مود قابل ذکر از تخلفات انتخاباتی وجود نداشته است و وضعیت عالی و ایده آل است. خبرگزاری میزان- سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در بازدید از حسینه ارشاد شعبه رای گیری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: از ساعت ۵ صبح در صحنه حضور داریم و از ساعت ۷ صبح شاهد صف‌های طویل حضور مردم و مشارکت حیرت انگیر آنان در انتخابات هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با وجود اینکه معاندین مدتهاست با فضا سازی تلاش می‌کنند تا مردم را از حضور پای صندوق‌های رای منع کنند، اما مردم با حضور گسترده خود تو دهنی محکمی به دشمنان زدند.
سردار رحیمی ادامه داد: نیروی انتظامی که متولی ایجاد نظم و امنیت در ۴۶۰۰ شعبه اخذ رای در تهران و شمیرانات و شهرری حضور دارند.   بیشتر بخوانید: لغو محدودیت تردد شبانه تا پایان انتخابات ادامه دارد
او در خصوص میزان تخلفات انتخاباتی در این دوره گفت: تا کنون مود قابل ذکر وجود نداشته است و وضعیت عالی و ایده آل است.
سردار رحیمی در خصوص تدابیر‌های امنیتی اندیشیده شده پلیس افزود: ما از مدت‌ها قبل تدابیر لازمه را تدوین کرده ایم در تهران بزرگ فقط ۱۷ هزار نیرو در سر شعبه‌ها در حال فعالیت هستند.   انتهای پیام/ برچسب ها: سردار رحیمی انتخابات

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار رحیمی انتخابات سردار رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در قرارگاه طرح نور، که به صورت ویدئو کنفرانس با سراسر کشور برگزار شد، ضمن تشکر ویژه از مردم، ریاست محترم جمهور، قوه قضائیه، مجلس، دادستان، صداوسیما و همکاران انتظامی اظهار داشت: من با قاطعیت اعلام می‌کنم که در قلمرو انتظامی هیچ مأموریتی حساس‌تر از این مأموریت وجود ندارد و خوشبختانه آن گونه که نشان می‌دهد به لطف خداوند متعال و تلاش و جدیت همکاران، پیامدهای طرح بسیار مطلوب و قابل قبول بوده است.

وی افزود: وظیفه و تکلیف قانونی و شرعی ما حکم می‌کند که این مأموریت را با جدیت و دقت و هوشمندانه استمرار بخشیم.

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: پلیس در موضوع خودروهای توقیفی که در طرح نور دستور توقیف دارند اصراری به انتقال با جرثقیل ندارد.

سردار رادان یادآور شد: برابر گزارش‌های دریافتی ۹۰ درصد تذکر گیرندگان رفتار و پوشش خویش را اصلاح و با پلیس همکاری کرده‌اند.

وی در پایان گفت: پلیس در کنار اجرای طرح نور، هیچ گاه از دیگر مأموریت‌های خود از جمله مبارزه با مواد مخدر، سرقت و اراذل و اوباش غافل نخواهد شد.

کد خبر 6087943

دیگر خبرها

  • سردار رادان: پلیس اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل ندارد
  • اصلاح رفتار و پوشش ۹۰ درصد تذکر گیرندگان در طرح نور
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • حضور در مساجد جهت حل مشکلات مردم در کوتاهترین زمان ممکن
  • قاچاق هروئین و شیشه در پوشش باند خانوادگی
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود
  • حضور پُر شور در دور دوم انتخابات سبب تشکیل «مجلس کارآمد» می‌شود