Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@06:18:45 GMT

پایان «جنگ و صلح» و ادامه «مرفی» و «مرگ گرم»

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۴۶۱

پایان «جنگ و صلح» و ادامه «مرفی» و «مرگ گرم»

اجرای عمومی نمایش های «مرفی» در تالار سایه و «مرگ گرم» در تالار قشقایی مجموعه  تئاتر شهر تمدید شد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، اجرای عمومی نمایش های «مرفی» به کارگردانی نگین ضیایی در تالار سایه و «مرگ گرم» به کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر در تالار قشقایی تئاتر شهر تا روز چهارم تیرماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» به کارگردانی میثم یوسفی روز دوشنبه سی و یکم خرداد ماه به اجرای خود در تالار چهارسو پایان می دهد.  
نمایش «مِرفی» به نویسندگی سپیده ضیایی و کارگردانی نگین ضیایی تا روز چهارم تیر ماه هر روز غیر از شنبه ها ساعت ۱۸:۴۵  با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۳۰ هزار تومان در تالار سایه مجموعه تئاتر پیش روی مخاطبان قرار می گیرد. 
نمایش «کنسرت مرگ گرم» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی محمدرضا عطایی فر نیز تا روز چهارم تیر ماه  ساعت ۱۸ به مدت زمان ۱۲۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان اجرای خود را در تالار قشقایی تئاتر شهر ادامه می دهد.
در تالار چهارسو تئاتر موزیکال «جنگ و صلح» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی میثم یوسفی تا روز دوشنبه ۳۱ خرداد ،  ساعت ۱۹ ، مدت زمان ۴۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان روی صحنه می رود.
اجرای این  سه اثر نمایشی در حالی است که نحوه فروش بلیت و حضور تماشاگران در تالارهای نمایشی با در نظر گرفتن ظرفیت پنجاه درصدی تالارها و موارد مربوط به فاصله گذاری براساس شیوه نامه های بهداشتی صورت می گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مجموعه تئاتر شهر تئاتر شهر مرگ گرم تا روز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهمن هاشمی تهیه‌کننده تئاتر شد

به گزارش قدس آنلاین، نمایش «دروغ پارلمانی» به نویسندگی دیمیتریس پساتاس، ترجمه مهسا احمدپور، کارگردانی سهیل حاتمی و تهیه‌کنندگی بهمن هاشمی به زودی روی صحنه می‌رود.

دروغ پارلمانی پیش از این در جشنواره تئاتر ارغوان موفق به کسب دریافت لوح تقدیر بهترین بازیگری زن و کاندیدای بهترین کارگردانی شده است.

بهمن هاشمی، مجری و صداپیشه نام آشنای ایران نیز تهیه‌کننده‌گی این نمایش را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۳ اثر متفاوت در پردیس تئاتر شهرزاد
  • اردیبهشتِ تئاتر شهرزاد با سه نمایش متفاوت
  • یک اردیبهشت بی‌بدیل
  • اعلام جدول اجرای عموم نمایش‌های منتخب خیابانی تئاتر رضوی
  • نمایش «گالیله» با سه اجرا ۳۰۰ میلیون فروخت 
  • نمایش «گالیله» با سه اجرا ۳۰۰ میلیون فروخت
  • آمار فروش و تماشاگران نمایش های در حال اجرا
  • بهمن هاشمی تهیه‌کننده تئاتر شد
  • نمایش «گالیله» با سه اجرا ۳۰۰ میلیون فروخت
  • ۳ روز با «گالیله» روزی ۱۰۰ میلیون!