Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@23:53:35 GMT

افزایش ۱۲ درصدی شعب اخذ رای در شهرستان سربیشه

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۴۷۸

افزایش ۱۲ درصدی شعب اخذ رای در شهرستان سربیشه

محمدی تعداد شعبه های اخذ رأی در شهرستان را ۱۰۳ شعبه اعلام کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تعداد شعبات اخذ رأی در این دوره نسبت به دوره قبل ۱۲ درصد رشد دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمد محمدی» صبح امروز (۲۸ خرداد) در محل شعبه آموزش و پرورش شهرستان حضور یافته و پس از انداختن رای خود به داخل صندوق گفت: انتخابات محور تعیین سرنوشت کشور، اراده ملی و جلوه حضور و مشارکت مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار سربیشه با بیان اینکه همه همکاران در سراسر شهرستان با آمادگی کامل کار اخذ رأی را انجام می دهند، از شهروندان خواست این امر مهم را به تأخیر نیندازند و با مراجعه به شعب اخذ رأی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در انتخابات شرکت کنند.

 

محمدی تعداد شعبه های اخذ رأی در شهرستان را 103 شعبه اعلام کرد و گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا تعداد شعبات اخذ رأی در این دوره نسبت به دوره قبل 12 درصد رشد دارد. 

  

محمدی تعداد شعبه های اخذ رأی شهری و روستایی را به ترتیب 23 و 80 شعبه برشمرد و گفت: در شهرستان سربیشه 125 روستا واجد شرایط وجود دارد.

 

وی میزان مشارکت مردم شهرستان در دوره قبل را 84 درصد اعلام کرد و ضمن تقدیر از مردم همیشه در صحنه، یادآور شد: شهرستان سربیشه در انتخابات دوره قبل در زمینه مشارکت در استان اول بوده است.

 

وی عوامل اجرایی اعم از بازرسی، اجرایی و... در شهرستان را 707 نفر عنوان کرد و از شهروندان خواست شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند.

 

پایان پیام/706

منبع: شبستان

کلیدواژه: تأکید بر حضور حداکثری افزایش ۱۲ درصدی شعب اخذ رأی شهرستان سربیشه خراسان جنوبی اخذ رأی دوره قبل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، جواد محجوبی مدیر عامل این شرکت گفت: در سال آبی جاری یعنی از ابتدای مهرماه ۱۴۰۲ تا امروز، ۱۰۹.۵ میلی متر بارندگی در سطح استان یزد داشتیم که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۸.۶ درصد و نسبت به متوسط دوره آماری بلندمدت ۲۷.۲ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: این در حالی است که متوسط بارندگی کشور ۱۹۰ میلی متر بوده و استان یزد به لحاظ بارندگی رتبه ۲۷ را در بین ۳۱ استان داشته است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد ادامه داد: تفت با ۲۵۳.۲ میلی متر و بافق با ۶۶.۲ میلی متر بیشترین و کمترین بارندگی را به خود اختصاص داده اند. بیشترین آمار بارندگی در ایستگاه منشاد با ۳۹۸ میلی متر ثبت شده و کمترین میزان نیز مرتبط به بافق بوده است.

محجوبی با اشاره به تاثیر بارش باران بر کاهش برداشت از سفره‌های زیرزمینی تصریح کرد: این بارش‌ها سبب پر شدن چشمه‌ها و قنوات می‌شود، اما نباید انتظار داشت که سبب بالا آمدن دائمی سطح آب می‌شود.

رئیس هیئت مدیره شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد ابراز کرد: با وجود بارندگی‌های خوبی که اتفاق افتاده است به دلیل افت بالای کسر حجم مخازن تجمعی، اثرات این بارش‌ها به صورت موقت است.

محجوبی گفت: در سطح استان یزد ۲۵ پروژه تغذیه مصنوعی با حجم ۲۷ میلیون متر مکعب وجود دارد که علاوه بر کنترل سیلاب، تغذیه مصنوعی سفره‌های آب زیرزمینی را انجام می‌دهد.

مدیرعامل شرکت سهامی آب منطقه‌ای یزد در پایان بر صیانت از سفره‌های آب زیرزمینی و جلوگیری از برداشت‌های بی رویه از آبخوان‌ها و اجرای برنامه سازگاری با کم آبی تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  • افزایش ۲۷ درصدی میزان بارندگی‌های استان نسبت به متوسط دوره آماری بلند مدت
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در بیرجند از سیزدهم اردیبهشت آغاز می‌شود
  • افزایش ۳۲ درصدی جمعیت دام سنگین نژاد اصیل کشور
  • افزایش ۱۳ درصدی میزان حمل کالا در زنجان
  • پاکسازی محیط زیست از زباله در سربیشه
  • افزایش ۲۸ درصدی فوتی‌های حوادث ناشی از کار در آذربایجان‌ شرقی
  • دور دوم انتخابات در کلات با ۴۴ شعبه اخذ رای برگزار می‌شود