Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@00:46:49 GMT

اختصاص ۱۶۳ شعبه اخذ رأی در ماهشهر

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۵۰۲

اختصاص ۱۶۳ شعبه اخذ رأی در ماهشهر

فریدون بندری پس از انداختن رأی خود در صندوق در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در سطح شهرستان بندر ماهشهر ۱۶۳ شعبه اخذ رأی تدارک دیده شده که ۸۳ شعبه در شهر ماهشهر و مابقی در بندر امام خمینی (ره) و شهر چمران هستند.

وی با بیان اینکه فرآیند رأی‌گیری از ساعت هفت صبح در تمامی شعب آغاز شده و تاکنون شاهد استقبال بسیار خوب و پرشوری در سطح شهرستان هستیم، تأکید کرد: شهروندان در ساعات اولیه به شعب اخذ رأی مراجعه کرده و رأی خود را داده این کار را به ساعات پایانی روز موکول نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری بندر ماهشهر افزود: همه شیوه‌نامه‌های بهداشتی در شعبه‌های اخذ رأی با کمک ناظران بهداشت به درستی اجرا می‌شود و به مردم اطمینان می‌دهیم که از این نظر مشکلی وجود ندارد.

بندری اظهار کرد: در شعبه دبیرستان شاهد پیام انقلاب نیز در راستای مشارکت افزایی، برنامه‌های فرهنگی و بومی اجرا شد و حضور مردم بندر ماهشهر در این شعبه نیز به صورت زنده از صداوسیما پخش زنده می‌شود.

کد خبر 5237965

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخابات 1400 شهرستان ماهشهر مشارکت مردم در انتخابات فرمانداری ماهشهر انتخابات 1400 مشارکت مردم در انتخابات ویروس کرونا کرمانشاه سیدابراهیم رئیسی عکس استانها گرگان بوشهر انتخابات رای گیری انتخابات ریاست جمهوری ایلام آمار کرونا اردبیل اخذ رأی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری

مبینی کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، برای امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه، در بعضی ساعات رگبار باران انتظار می رود.

وی افزود: بارش ها از بعداز ظهر بتدریج  ضعیف شده اما همچنان به صورت نقطه ای تا نیمه شب( به خصوص در نیمه شرقی استان) ادامه خواهند داشت.

بیشتر بخوانید

صدور هشدار هواشناسی در خصوص سامانه بارشی

 مبینی اضافه کرد: برای پنج شنبه، رشد ابر و بارش هایی رگباری و ضعیف در بخش هایی از استان به خصوص نوار شرقی و کوهرنگ پیش بینی می شود. 
روز جمعه آسمان استان صاف تا کمی ابری خواهد بود، از روزجمعه تا سه شنبه هفته ی آتی افزایش محسوس دما در ساعات ظهر پیش بینی می شود

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر
  • ◄ نشست مرور فرآیندهای مطلوب سامانه یکپارچه عملیات بندری در بندر شهید رجایی
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • اختصاص ۱۳۲ شعبه سیار برای دور دوم انتخابات مجلس در تهران
  • توسعه زیرساخت‌های جاده‌ای و بندری برای دستیابی به تجارت ۱۰ میلیارد دلاری میان ایران و پاکستان
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری