Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، محمدحسن میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ستاد انتخابات استان با بیان اینکه یک‌هزار و ۴۳۷ شعبه اخذ رأی داریم اظهار کرد: در تمام شعب اخذ رای در استان دستگاه احراز هویت الکترونیکی مستقر است و در مجموع یک‌هزار و ۵۶۷ دستگاه برای استان همدان تدارک دیده شده است.

وی افزود: در شعب نیمه‌مکانیزه، غیر از شهر همدان، هشت درصد و در شعب شهر همدان که به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود ۱۵ درصد شعب همدان دستگاه احراز هویت پشتیبان پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات استان همدان تصریح کرد: در شهر همدان که انتخابات به صورت تمام الکترونیک در ۲۱۲ شعبه انجام می‌شود ۷۱۲ صندوق الکتریکی اختصاص یافته است.

وی تأکید کرد: در استان همدان تمام زیرساخت‌های اینترنتی فراهم شده و یکی از استان‌های موفق در مانورهایی بود که قبل از روز انتخابات برگزار شد و  رتبه اول کشور را نیز کسب کردیم.

میرزایی با بیان اینکه همه شعب آنلاین است و مشکل خاصی نداریم ادامه داد: مشکلی که در ابتدای ساعت رأی گیری بود، به عدم همخوانی رمزهای برخی از کارت‌های ناظران برمی‌گشت که بیشتر در همدان و تویسرکان مشاهده شد و اکنون هم برطرف شده و در دستگاه های احراز هویت هیچ گونه مشکلی وجود نداشت.

وی با تأکید بر اینکه در هیچ شعبه‌ای اختلال در رأی‌گیری نشده است خاطرنشان کرد: در شعبه‌هایی که اختلال به وجود آمد رأی‌گیری به صورت آفلاین انجام شده است.

مسئول کمیته فناوری ستاد انتخابات استان همدان با بیان اینکه اگر پاسخ احراز مثبت بود و فرد زیر ۱۸ سال نبوده، فوتی نباشد، تکراری نباشد، کارت قابل رأی دادن صادر می‌شود گفت: به محض رأی دادن، کارت باطل شده و امکان استفاده مجدد از آن وجود ندارد

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های احراز هویت و صندوق الکترونیکی در صورت قطعی برق حداقل ۲ ساعت شارژ نگاه می‌دارد اظهار کرد: برای شهر همدان ۲ هزار و ۴۰۰ تعرفه الکترونیکی صادر شده که این میزان به ازای هر ۲۱۲ شعبه، حداقل ۱۰ مورد است.

میرزایی با بیان اینکه نزد نماینده فرماندار و در محل فرمانداری هم تعرفه الکترونیکی پشتیبان وجود دارد افزود: سیستم ما این قابلیت دارد که ۵ دقیقه الی ۱۰ دقیقه اتمام رأی‌گیری، صندوق‌های الکترونیکی توسط کارت‌های مخصوص تخلیه و در نهایت طی ۱۵ تا ۲۰ دقیقه پس از اتمام رأی‌گیری امکان پاسخگویی وجود دارد.

وی تأکید کرد: صندوق رأی‌گیری به هیچ شبکه‌ای متصل نیست و تنها در پایان رأی‌گیری با کارت مخصوص اطلاعات آن منتقل می شود و احتمال تقلب و اشتباه در رأی گیری الکترونیکی صفر است.

انتهای پیام/۸۹۰۴۰/

منبع: فارس

کلیدواژه: همدان استان همدان احراز هویت شهر همدان رأی گیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ اولین جلسه‌ی شورای فرهنگ‌عمومی استان در امسال با حضور حجت الاسلام و المسلمین  حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی مرتبط و اعضای این شورا برگزار شد.

شعبانی موثقی  در این جلسه  با بیان اینکه استان همدان به جهت زیر ساخت تربیتی برای جوانان دچار ضعف است. گفت: اگر نوجوانی در شهر دچار اعتیاد و آسیب اخلاقی است همه مسئولیم وباید شورای فرهنگ عمومی استان تدبیری بیاندیشد چرا که همدان نیاز به زیرساخت تربیتی دارد.


نماینده ولی فقیه در استان به کمبود خوابگاه دانشجویی نیز اشاره کرد و افزود:کمبود خوابگاه دانشجویی امنیت ذهنی را از خانواده دانشجویان میگیرد و به این امر نیز باید توجه ویژه شود.

استاندار نیز از دستگاه‌های حمایتی که امکاناتی برای زیرساخت فرهنگی دارند خواست در قالب جامعه هدف باشند و تغییر کاربری خودسرانه صورت نگیرد و اماکن فرهنگی را به پارکینگ یا رستوران تبدیل نکنند.


قاسمی فرزاد گفت:برای اوقات فراعت دانش آموزان باید تدابیری اتخاذ شود.

حاجی بابایی نماینده مردم همدان هم از افزایش ۳۶ هزار میلیارد به بودجه فرهنگی کشور خبر داد و گفت:می‌توان از این فرصت برای ارتقای زیرساخت‌های فرهنگی استان استفاده کرد.

در پایان هم از پوسترجمعیت رونمایی شد که رونمایی از پوستر فراخوان دومین رویداد اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت است که در هفت بخش، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، خانواده‌های با شکوه، نخبگان، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و دستگاه‌های دولتی، می‌توانند تا ۱۰ اردیبهشت آثار و مستندات خود را به دبیر خانه ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به نشانی استانداری دفتر امور بانوان تحویل دهند این رویداد با هدف فرهنگ سازی با موضوع خانواده و جوانی جمعیت و افزایش نرخ باروری ست.

دیگر خبرها

  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب‌ و‌ کار در همدان
  • استان همدان نیازمند زیرساخت تربیتی برای جوانان
  • دیدار امام جمعه همدان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار با اعضای شورای تأمین استان همدان
  • امکان خرید آنلاین با احراز هویت بیومتریک گوگل پلی
  • آموزش خرید ریپل در صرافی ارز دیجیتال بیت پین
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در اصفهان / دستگاه‌های امدادی در آماده‌باش قرار دارند
  • گواهینامه let's encrypt چیست و چه کاربردی دارد؟
  • استقرار دستگاه‌ها و ادوات برای مقابله با سیل احتمالی در جنوب کرمان