Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموستا مُلا «عادل غلامی» روز جمعه در حاشیه حضور در شعبه اخذ رای شهرداری شهر مرزی قصرشیرین در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مردم یک بار دیگر با حضور حماسی خود ثابت می کنند به آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب پایبند و وفاداراند.

وی اظهار داشت: از تمامی مردم می خواهم که در پای صندوق های رای حضور یابند و در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم باشند و برای آبادانی و پیشرفت این نظام تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جماعت اهل سنت قصرشیرین گفت: امنیت و آرامش کنونی  ایران اسلامی در سطح منطقه و جهان بی نظیر است و مردم برای حفظ آن باید حتما در انتخابات حضوری گسترده و فعالانه داشته باشند و به دشمنان نظام نشان دهند که در خط امام راحل و رهبری نظام هستند.

غلامی ادامه داد: ما باید دین خود را به تمام شهدا و فرزندان خدوم این مرز و بوم که عاشقانه جان خود را در راه نظام فدا کرده اند ادا کنیم و به همه دنیا ثابت کنیم که در هر سنگری حضوری فعال و مشارکتی آگاهانه داریم و نمی گذاریم که دشمن برای آینده و سرنوشت ما تصمیم بگیرد.

او افزود: مشارکت مردم همیشه مرزدار قصرشیرین در انتخابات ۲۸ خرداد از اولین ساعات صبح امروز بسیار خوب است و مردم بار دیگر صلابت حضور خود را به نمایش گذاشته اند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با سراسر کشور امروز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۵ شهر، ۳۲ بخش، ۸۸ دهستان و هزار و ۷۶۹ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷هزار تن جمعیت و ۱۸۶کیلومتر مرز با عراق دارد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قصرشیرین اهل سنت مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قصرشیرین انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر قصرشیرین اهل سنت مشارکت انتخاباتی انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به ایستگاه پایانی رسید + فیلم

هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ جمعه ۳۱ فروردین به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هجدهمین دوره مسابقات روبوکاپ ایران با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از ۵ کشور آغاز به‌کار کرد.

این مسابقات توسط باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی و به میزبانی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی از ۲۹ تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ در ۲۴ لیگ، برگزار می‌شود. 

 این مسابقات، به عنوان مرحله مقدماتی و کسب صلاحیت حضور در مسابقات بین المللی روبوکاپ ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل: آماده برگزاری دور دوم انتخابات هستیم
  • هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ به ایستگاه پایانی رسید + فیلم
  • مجلس نظارت در حوزه ورزش را بیشتر کند
  • حضور دانشگاه آزاد اسلامی یزد در هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ ایران
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • تقدیر از ۱۸۰ فعال عرصه مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۲
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • مشارکت بالا در «دور دوم انتخابات مجلس» به نفع کشور و نظام است
  • برای صلح و امنیت در منطقه حضور داریم