Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-24@23:31:26 GMT

تبلیغات وارد سرویس Reels اینستاگرام می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۲۷۱۵۴۴

تبلیغات وارد سرویس Reels اینستاگرام می‌شوند

ایتنا - فیس‌بوک تبلیغات را برای کاربران جهانی سرویس Reels اینستاگرام راه‌اندازی کرد.

این شرکت رسانه اجتماعی که قصد دارد درآمدزایی از سرویس Reels اینستاگرام داشته باشد، آزمایش تبلیغات در این سرویس ویدیویی کوتاه را در آوریل در کشورهای هند، برزیل، آلمان و استرالیا آغاز کرده بود. این آزمایش با برندهایی نظیر بی ام و، لوییس ویتون، نت فلیکس و اوبر انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از ایسنا، جاستین اوسوفکسی، مدیر عملیات اینستاگرام گفت: ما  Reels را راه فوق العاده‌ای برای کشف محتوای جدید در اینستاگرام می‌بینیم و بنابراین تبلیغات هم مناسب آن است. همه برندها از کوچک تا بزرگ از این شکل خلاقانه جدید در فضایی که افراد در آن سرگرم شده اند، می توانند بهره ببرند.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت اعلام کرد تبلیغات Reels که حداکثر ۳۰ ثانیه خواهند بود، بین هر کلیپ ویدیویی در Reels ظاهر خواهند شد.

فیس‌بوک پیش از این اعلام کرده بود به تبلیغات کنندگان اجازه می‌دهد بخش‌های محتوای ویدیویی که می خواهند تبلیغاتش در آنجا نمایش داده شود مانند ویدیوهایی درباره کودکان و ترتیب کودکان، حیوانات و سگ و گربه یا فیتنس و ورزش را انتخاب کنند. این بزرگترین اقدام فیس بوک در فراهم کردن امکان تبلیغات برندها به همراه محتوا است. تبلیغات کنندگان معمولا از فیس‌بوک برای هدف گرفتن کاربران بر اساس علایقشان استفاده می کنند.

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک اینستاگرام تبلیغات فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۲۷۱۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش گرفتن قطار در کانادا

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از بخش تصویری خبرگزاری رویترز، ویدیوی ضبط شده توسط یک راننده در لندن واقع در استان انتاریو کانادا لحظه‌ای را نشان می‌دهد که یک قطار در حالی که چندین واگن آن آتش گرفته، یکشنبه شب در حال عبور از منطقه مرکز شهر است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کالین شول Colin Shewell رئیس اداره آتش نشانی لندن در گفتگو با سرویس خبری سی بی سی CBC کانادا اعلام کرد هیچکس در این حادثه آسیبی ندید و آتش سوزی ظرف یک ساعت و ۲۰ دقیقه خاموش شد.

مقامات در حال تحقیق درباره علت این حادثه هستند.

دیگر خبرها

  • پیام ویدیویی جدید حماس در مورد اسرای اسرائیلی
  • زنانی که در دام «پیج اینستاگرام مادر» افتادند
  • ترفند وحشتناک این متهم برای اخاذی از زنان در اینستاگرام ؛ جزئیات ماجرا را ببینید | ویدئو
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • شرکت‌های تبلیغاتی اینستاگرام
  • فیلم| واکنش اکانت‌اینستاگرام لالیگا به دو گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو با ترانه ایرانی
  • آتش گرفتن قطار در کانادا
  • ویدیوی جنجالی درباره لوندی با حجاب
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد